Lääkäreidän väärät diagnoosit... gallup
Laittakaas esimerkkejä, minkälaisia vääriä diagnooseja olette saaneet. Minä kävin näissä tapauksissa ensin terveyskeskuksessa ja kun aavistelin diagnoosin olevan väärä, kävin yksityisellä. Yksityiseltä sain sitten oikean hoidon ja lääkityksen...
1. mahatauti => myyräkuume = lopulta oikea tauti aivolisäkeen vajaatoiminta!!!
2. astma => keuhkokuume!!
Vihaksi pistää. Jos ei olisi itse ollut aktiivinen ja mennyt yksityiselle, olisin varmaan aika huonossa jamassa...
Kommentit (213)
"Työttömien joukossa on paljon työkyvyttömiä, joiden taustalta löytyy kehitysvamma."
https://www.potilaanlaakarilehti.fi/kommentit/voiko-aikuiselle-asettaa-…
Vierailija kirjoitti:
"Työttömien joukossa on paljon työkyvyttömiä, joiden taustalta löytyy kehitysvamma."
https://www.potilaanlaakarilehti.fi/kommentit/voiko-aikuiselle-asettaa-…
Masennusta, sanoo lääkäri.
Oltiin lähdössä risteilylle ja sitä ennen käytin näyttämässä tyttären ihottumaa lääkärille. Pesuaine-allergia,totesi lääkäri.
Oikea diagnoosi oli märkärupi. Sori muille samalla laivalla olleille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommentoin ketjuun sairaanhoitajan näkökulmasta. Ymmärrän harmituksen jos diagnoosi ei mene kerrasta oikein. Usein unohtuu se, että sairauksia, vaivoja, mahdollisia syitä oireiden taustalla on lukemattomia ja lääkärin (vähän sairaanhoitajankin) työ on selvittää, mistä todennäköisesti on kysymys. Tämän selvittämisessä auttavat laboratoriokokeet ja kuvantamistutkimukset. Siitä huolimatta, on monia harvinaisia tiloja joita yksittäinen lääkäri ei välttämättä ole koskaan aiemmin urallaan kohdannut ja tästä syystä diagnoosin saaminen voi pitkittyä eikä osu kerralla oikeaan.
Tämän takia nykyään lääkäriin pitääkin mennä jo etukäteen oikean diagnoosin kanssa. Eli voisiko mulla olla tämäjatämä, ja sit selvitellään.
Näin minäkin olen tehnyt. Yritän itse ensin selvittää ja karsia epätodennäköiset vaihtoehdot pois.
Mä en tiedä onko diagnooseja edes olemassa mitä annettu silmäoireistani. Olen ollut liian laiska menemään kirjastoon ja katsomaan lääkärikirjasta diagnooseja . Nettimi on hakkeroitu täysin. En voi luottaa mihinkään, mitä löytyy Googlesta. Olen joutunut nimittäin aivan sairaiden valheiden ja törkeiden rikosten kohteeksi jopa terveydenhuollossa. Sain vihjeitä, että osa HUS toimipisteissä eivät olleet edes lääkäreitä vaikka esiintyivät sellaisina. Oksettavaa ja kovin rikollistakin. Ei kai tuollsinen voi olla mahdollista Suomessa, vai voiko?
Paljosta lyöt vetoa että se gang stalkingin kohde on joutunut törkeiden rikosten kohteelsi terveydenhuollossa?
Mitä mieltä psykiatrista joka reseptejä jakelee sekä diagnooseja ollen itse psyko hermoheikko joka hakkaa vaimonsa hengiltä ja käärii mattoon kuin elokuvissa . Mitä mieltä tämän antamista lääkemääräyksistä muille tai tämän tekemistä diagnooseista toisille ihmisille. Kuin eräs terapeutti jäi talouspetoksia kiinni jossain itäsuomessa. Kuin ortodoksipappi murhasi entisen vaimonsa sekä uuden miehen . Tai muslimi tyttöystävänsä joita on töissä takseissa kuin terveyden hoidossa kuin kela toimistolla. Mitä mieltä te nyt oikeasti olette . Entä terveydenhoitaja joka jakelee kondomeja ei näe lukea rokotepurkin textiä eikä osu pinseteillä puutikkuun voidakseen vetää sen pois saati punkkiin. Entä muslimi joka otti neulalla samalla mukaisella käytetyllä neulalla näytteitä verestä vähintään 10 potilaalta. Ollaanko nyt turvallisissa käsissä ja hyvien opettajien . Entä kun hoitaja kertoo potilaiden tiedot ja taudit tai gynegologi käynnit vähintään työkavereille hyvä ettei Ylellä ja uskontolahkoissa kuuluttaa niitä juoruamalla. Onko aukkoja koulutuksessa. Entä huumelääkärit hoitajat ja pilven polttajat. Entä doping reseptejä kirjoittavat. Entä kun uskonto määrää balsamoinnin , lääkäri kirjoittaa kuolin todistuksia ja kuskaa pakastimeen. ( Jos haluaa kuljettaa omaan maahansa se tehdään heti ja laillisesti ). 30 vuotta pakastimessa lääkärin tekemänä. Sorry työkaverit sorru potilaat mutta mitäs reseptejä ja lähettetteitä tai diagnooseja tämä on kirjoitellut ihmisille. Entä ne monet putkiin kuolleet ja hullundiagnoosin saaneet nämä niitä on kirjoitellut. Entä shlomofreud joka oli sitä mieltä että kaikki on hulluja paitsi hän. Tiedetään lähiöissä eri uskontoja että huumepiikkii niskaan , kaulasuoneen ja varastetaan uhrin tavarat kuin vaikka paperit. Huumejengit liittyy usein uskontolahkoihin. Huumemyyjä hakee myytävät jostain joten seuraa myyjää. Sairaaloista varastetaan usein ruiskutuja kuin neuloja ja pirtua. Yksi lääkäri oli budha akupunktio , potilaat kuoli verenmyrkytykseen. Potilaasta voi olla huume tai myrkkyjäämiä. Balsamointi aineita. Ruiskutettu suoneen. Ilmeisesti myös pakatetuissa. Elinkauppa on yksi syy. Tutki vaan sukulaisesi puuttuuko sisäelimiä. Tämä on totta! Todellista. Elimistä maksetaan niitä varastetaan.
Hammashoidossa on potilaat myös joutunut vääriin diagnooseihin. Terveitä hampaita poistettu ja taas lausetta ei ole tyhjennetty eikä annettu lääkettä. On jäänyt välineet kiinni juuriin tai hampaaseen revitty koko hammas paikaltaan sen takia. Selvää tahallista väkivaltaa. Kuin estetty pääsemästä omalle ajanvaraus ajalle otettu ilmoittautua koneen töpseli seinästä ja luukku kiinni tai joku istuu siinä tunnin. Tai laitettu väärälle käytävälle missä lääkäri on tai terveyden hoitaja. Tahallaan. Narkomaanit varastaa lääkkeet asunnoista . Yhdet vei koiran matokuurin ja e pillerit. No onnea vaan. Käyvät jääkaapilla. Ottavat shampoota. Siihen psykiatri antaa uhreille diagnoosin heikko , ei osaa puolustautua vähä-älyinen masentunut. Eikö hienoa että meillä uhrit saa tyhmän ja hullun diagnoosit , TYRMÄYSTIPPA ryöstäjät ei saa. Uhrissa se vika on.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä onko diagnooseja edes olemassa mitä annettu silmäoireistani. Olen ollut liian laiska menemään kirjastoon ja katsomaan lääkärikirjasta diagnooseja . Nettimi on hakkeroitu täysin. En voi luottaa mihinkään, mitä löytyy Googlesta. Olen joutunut nimittäin aivan sairaiden valheiden ja törkeiden rikosten kohteeksi jopa terveydenhuollossa. Sain vihjeitä, että osa HUS toimipisteissä eivät olleet edes lääkäreitä vaikka esiintyivät sellaisina. Oksettavaa ja kovin rikollistakin. Ei kai tuollsinen voi olla mahdollista Suomessa, vai voiko?
Ota nyt ne lääkärin määräämät lääkkeet, teksti ei ole terveen ihmisen kirjoittama
Kun sinulkevkerran on kirjattu arvauskeskuksessa IBS, saa olla vaikka syöpä, eikä kukaan usko. On niin helppo kuitata kaikki oireet tuon yleisimmän diagnoosin alle, mikä useimmille vatsaongelmaisille tutkimatta annetaan. Lääkkeeksi Visiblineä.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="31.05.2012 klo 10:02"]ehtinyt ihan diagnoosiksi asti kun pistin itse kampoihin, mutta jos en olisi väittänyt vastaan, olisin saanut masennusdiagnoosin ja lääkityksen. Oikeasti kyseessä oli kilpirauhasen vajaatoiminta. Masennus lähti parissa viikossa lääkityksen aloittamisen jälkeen ja lääkäri joutui pyytämään anteeksi. Syytäkin oli; oireita oli n. 10 erilaista ja KAIKKI sopivat kilpirauhasen vajaatoimintaan, mutta tuo ylimielinen puoskari väitti kiven kovaan että kyllä sä nyt olet vaan masentunut ja kuvittelet kaiken... [/quote] Mulla sama homma, paitsi että söin masennuslääkkeitä puolisen vuotta.
Pakko kertoa myös toisin päin. Minä taas menen lääkäriin sillä ajatuksella, että olen uupunut ja minun täytyy olla masentunut. Lääkäri olikin viisas ja halusi ottaa labrat ensin. Minulla oli kilpparin vajaatoiminta, josta itse hieman yllätyin, olin jotenkin niin varma masennuksestani. Kiitos tälle ihanalle lääkärille, joka vastaanotti minut Nokialla.
Vaihdevuodet= luulotautinen. Lääkäri pakoili minua loppuvaiheessa.
Vuosia kestänyt masennus -> adhd + vaihdevuosioireet. Vaihdevuosioireet kuitataan helposti masennuksena, varsinkin jos kuumia aaltoja ei ole. Siitä seuraa se, että syöt masennuslääkkeitä jotka voi pahentaa tilannetta. Sitten kun päädyt joskus gynelle joka toteaa että kokeillaanpa myös hrt:tä ja vointisi kohenee viikossa, niin pistäähän se nyppimään.