Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*~* TAMMENTERHOJEN viikonloppu *~*

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuasta haluisin kommentoida; Olikos se FABLE joka sanoi että heille tuli punoitusta ja nokkosrokon olista kun olivat syöneet porkkanaa?? Sen verran että mulle yks allergia lekuri kertoi kun sanoin esikolla olleen samainen reaktio, että se on kuulemma aika tavallista että porkkanasta saa sellaisen reaktion ja että se harvemmin tarkoittaa allergiaa. No, mä jatkoin porkkanan antoa pojalle ja ei sitten parin kerran jälkeen enää saanut mitään reaktiota. Porkkanassa kun on sitä karoteenia ja jotain ainetta joka voi värjätä/punastuttaa ohimenevästi poskia ja kaulan aluetta.

Sitten lihan pakastuksesta, mä oon säilönyt max 1kk pakkasessa valmiita annoksia. Ei ne kait pahaksi mee jos ovat kauemmin mutta kuivahtavat kun on niin pienissä palasissa.

Ja vielä TRIP TRAPISTA, meillä on niitä kaksi ja en voi muuta kuin kehua, ovat kyllä hintansa väärttejä. Lapset saavat ne sitten omiin huoneisiinsa sitten kun alkavat koulun ja saavat käyttää kirjoituspöydän tuolina sitä. Nyt on suunnitteilla ostaa Flickanillekin sellainen.

-MM- ja F

ps. onnea ½vuotiaille :D

Vierailija
42/42 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ardisia:

Maria: Miten meni polttarit? KERRO KERRO KERRO!!

[b]hyvin meni, Kiitos kysymästä :)[/b]

Hengissä siis selvittiin neljän jälkeen kotiin :)

Likat kävi..tai siis likat ja äiti (tässä kohtaa kerron että mun äiti ei oo kovin jäykkis,siksi sai kutsun myös!)

hakemassa mut kahdelta mukaan,ohjeeksi sain että vain puhtaat pikkarit ja bile vaatteet mukaan..

Otettiin autoksi meidän tila-auto jonka rattiin minä hyppäsin ja ajettiin härmään kuntokeskukseen keilaamaan, jota en oo ikää kokeillu, kivaa oli!

Siellä juotiin muutamat siiderit,paitsi sisko,joka ajoi takas lapualle.

Sitten täällä mentiin kauppaan ja sain kertoa mitä haluan siideri osastolta,jokainen kamu osti yhden,kaks siideriä mulle.

Sitten mentiin meille varattuu saunaan hotellille.

Siellä tuli porukalle ruoka ,syötiin,maisteltiin siideriä lisää ja mentiin saunaan.

saunasta tultua oveen koputettiin ja sisään astui kaksi naista,joista toinen on mun tulevan häämeikin tekijä.

Tulivat pitämään meille meikki ja kasvojenhoito esittelyä..muut sai laittaa osin itse,mutta mulle laittoi toinen näistä naisista,tulipa samalla hoidettua koemeikki siis häihin :D

sitten kello olikin jo yli kymmenen ja ajateltiin lähtee alakerran terassille,tai niin luulin minä!

Siis kuvittelin ,että en joudu mitään tekemään..hah...sain omien vaatteiden päälle prinsessa hörhelö mekon,viitan,kruunun ja valtikan. Sitten sain korin ,jossa oli pussitettuja herneen palkoja!

Kaasot ilmoitti,että kaikki on myytävä ja hinta on oltava 2¿.

Ei muuta ku alakertaan ja myimään herneitä terassille ja äkkiä sainkin myityä,heroille kun heitti pervoo herjaa,niin ostihan ne niitä potenssia kohottamaan ;)

juomarahat tienattuani,äitini läks kotiin ja me nuoremmat lähdettiin seinäjoelle Onnelaan.muun rekvisiitan sain riisua,kruunu jäi.

Olin tehnyt jo aijemmin kaasoille paidat myös.

Paidoissa oli kruunu ja teksti: Kaaso-07

Onnelassa en ollutkaa ennen ollut.

Ihan kiva paikka. siellä siis oltiin tappiin asti ja sieltä sitten kotiin ,hyvin hyvältä tuoksuen :)

Ukko odotti kotona hereillä,oli katsellutelokuvia.

Onneks yhtään ei oo krapulaa,toisin kuin kaasoilla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla