Mistä edullisia imetyspaitoja?
Tuntuvat olevan hinnoissaan nuo imetysvaatteet. En millään raaskisi maksaa jostain topista 40e... =/ HM:n sivuillakaan ei ollut kuin yksi paita.
Tietäisikö joku?
~Murmutti
Kommentit (4)
http://nettiemo.fi/verkkokauppa/product_info.php?products_id=121
Kerran löysin alesta nettiemosta hihattoman ja napittoman, millasista henk.koht. tykkään. Tällä kertaa ei ollu tarjolla.
2 pitkähihaista (ostettu viime syksynä kaupasta, vauva syntyi 10/06) ja nyt noin kuukausi sitten tilasin lyhythihaisen. Pitkähihaiset maksoi 19,90 ja tuo lyhythihainen 14,90, ei ole minusta hinnalla pilattu!
Minä tykkään noiten henkkamaukan paitojen mallista, on siis tarpeeksi pitkä peitäämään (ikävä kyllä vieläkin) pömpöttävän mahan...
Itse en löytänyt kivoja imetyspaitoja joten käytin alla toppia ja päällä t-paitaa tai muuta paitaa. Tosi näpsästi voi imettää kun nostaa päällimmäistä paitaa ja laskee topin reunaa alas. Eikä vilku paikat. :)
H&M:lla on juuri nyt uusia imetyspaitoja joissa on 1/2-pituiset hihat ja napitus. Sieltä löytyy useitakin erilaisia malleja, hassua ellei niitä ole netissä näytillä. Itse olen käyttänyt ihan tavallisiakin napitettavia puseroita sekä malleja joissa on avara kaula-aukko. Samasta kaupasta löysin myös imetystopin, tosi kätevä mielestäni.