Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MAALIS-05 Maaliskuu

01.03.2009 |

Paljon Onnea kaikille maalislapsille!! 4 vuotta!!!!!

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vaan on hitsin rankka ja pitkä kuukausi. Mutta tästä kun selvitään, sitten ollaan jo keväässä.

Ensimmäiset siis täyttävät 4 vuotta. Täällä on tosiaan pinoiltu reippaasti yli neljä vuotta. Mie ainakin kirjoitin vauvakuume puolelle, mutta toisella nimimerkillä. Enään en muista mikä se oli.

Miulle sattui äsken onnettomuus. Kaapista tikkui painava pullo varpaalle. Ei tainut murtua, mutta turposi ja on ihan sininen. Kävely koskee, eikä edes sukkaa siedä pitää jalassa. Just nyt kun piti aloittaa taas juokseminen..No, se siirtyy vähän, taas.

Loma siis meni ja tässä pitää alkaa valmistautumaan uuteen viikkoon ja arkeen. Mie voisin kyllä lomailla toisen viikonkin. Kivaa yhdessä olemista.

Tel: teillä on kyllä neiti aiheuttanut kaikenlaista vipinää. Ei käy kateeksi yhtään =). Meillä myös laitetaan illalla vaatteet valmiiksi. Kummasti jouduttaa aamuja. Meillä ei Mimmi edelleekään pue arkiaamuisin itse. Tai pukisi jos aika siihen riittäisi. Mie sitten autan tai oikeastaan puen, koen siitä kyllä huonoa omatuntoa.

Niin ja tel, anna miun nimi myös facebookin hakuun. Miut sieltä löytää, profiilikuvassa on koira, kuinkas muutenkaan. Mies ei anna laittaa lastenkuvia sinne, eikä siellä vielä ole miustakaa kuvaa.

Mielipahaa tuo nuo läskit. Ne nahkahousut oli muuten sopivat, mutta vyötärö on liian iso niihin housuihin. Mie olen 164cm ja paino heiluu 61.5-63kg,(ihan miten on syönyt ja mitä) ja silti ne housut ei mennyt kiinni!! Voi prkl, nyt yritän tässä tosissaan päässä siihen 58kg, jospa ne housut sitten olisi hyvät. Vaikka eihän tuo löysä nahka mihinkään häviä. Housut jäivät kauppaan, liian kalliit ostaa tavoitehousuiksi. Me ollaan lähdössä toukokuussa motskarilla reissuun ja siihen mennessä pitäisi housut saada. Farkuissa tulee kylmä.

Nyt alkaa jalkaa sen verran tykyttää, joten pitkälleen.

Palaamisiin.

Tuulia :x

Vierailija
2/51 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea täältäkin kaikille 4v tasapuolisesti!!

Meillä ois syndet 8.3 su mut olen sillon töissä kun firman lasten hiihtokisat ois.

Pidetään sit suosiolla päivät vasta 14.3 la kun tiiän että noissa kisoissa menee puoli päivää kun 100 innokasta lasta siel hiihtelee :)

Eka työpäivä ois sit huomenna! Ja nyt iski hirvee siivousvimma, pakkasta käytiin just sulattelemaan. Ai että miten inhoan sitä hommaa!

Kohta sukulaismies tuo meilla auton. Ostettiin siis kakkosauto. Helpottaa arkea kummasti. Tai ei siitä mitään tulisi ilman toista autoa. Pihistetään sit jostain muusta mutta kaksi autoa on oltava...

Kylläpä Telillä on ollut tapahtumarikasta! Meillä kuopus aiheuttaa välillä sydämentykytyksiä. Eilen tunki pannaria suuhun niin ettei kieli enää kääntyny. Sormella niitä sit kaivoin nielusta :/

Menevä tyttö on muutenkin, kiipeää pöydille vaikka kuinka kiellät. Ja on osannut hyppiä tasajalkaa jo pari kk mikä on miusta aika ihme!

Mutta sellasta tänne, sekava sepustus...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin eilen ystävän häissä ja vaikka kotiin tultiin ennen puolta yötä, on tämä päivä mennyt sumussa. Väsyttää niin pirusti. Päivällä käytiin keskustassa syömässä, kun en mä mitään ruokaa ole jaksanut edes ajatella.

Ens viikolle on kasaantunut ohjelmaa turhankin paljon. Alkuviikko menee töiden parissa ja torstaina mennään naisissa teatteriin. Perjantaina ajelen Kaisan kanssa Haminaan tapaamaan vuosien takaista kämppistäni ja la-su suunnataan Pirkanmaalle kahteenkin kyläpaikkaan.

Kaisan synttärit on vasta loppukuusta ja huono äiti syndrooma iskee, sillä mä olen varsinaisena synttäripäivänä Pariisissa rilluttelemassa työkavereiden kanssa. Minkälainen äiti järjestää lapsen syntymäpäiväksi omia juttujaan?? No, työt määrittelevät tämän yhdistetyn työ- ja huvimatkan ajankohdan, ja hulluahan se olis jättää mahdollisuus lomaan käyttämättä.

Kovasti pohdituttaa työkuviot muutenkin, eikä tämä olotila oikein ole isoille päätöksille suopea. Järjen olis parempi kulkea vähän sukkelammin..

Jep jep, nyt tuli perhe leikkipuistoreissultaan kotiin.

Kuulumisiin taas, kua ja Kaisa

Vierailija
4/51 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas. Kohta pitää kyllä pistää kamat valmiiksi ja painua pehkuihin, huomenna on taas aikainen herätys. Matkustelen ma-ke Helsingin ja Tampereen väliä, to-pe olen sitten kotosalla.

Tänään oli oikein mukava päivä, kävimme lasten kanssa hiihtämässä ja bodypumppailtuakin tuli. Ahnehdin vähän kyllä painojen kanssa, joten saas nähdä, miten kipeä olen huomenna.

Koetin olla tänään pullantuoksuinen äiti, ja leivoin aamulla sämpylöitä. No, eivät onnistuneet ihan hirveän hyvin, mutta onneksi lapset silti tykkäsivät... En tiedä, miten mä kykenen aina epäonnistumaan sämpylöiden leipomisessa, samoin pullien, kun muuten kuitenkin olen ihan hyvä leipomaan piirakoita, kakkuja, torttuja jne... No, en vielä luovuta...

Kualle tsemppiä työkuvioiden miettimisen kanssa - sama vika täällä. Ei oikein hotsita nuo nykyhommat, ja mietinkin tässä pientä työnkuvan muutosta, joka ehkä tekisi hommista vähän vähemmän stressaavia, toisaalta myös yksitoikkoisempia. Mutta katotaan nyt, ajattelin miettiä talviloman yli eli harkita ihan rauhassa, ennen kuin menen puhumaan pomolle...

Meilläkin on neidin synttärit vasta loppukuusta (kun ei malttanut syntyä ajoissa...), joten aikaa on vielä miettiä tarjoiluja. Meillä on kyllä oikea synttärikuu, sillä maaliskuussa ovat syntyneet myös sekä veljeni että siskoni lapsi, sitten on omat synttärit ja parin oman kaverinkin synttärit. Eli juhlittavaa riittää...

Meillä pitäisi tänä vuonna pitää ensimmäiset kaverisynttäritkin. Nuutin osalta olen niiltä säästynyt, kun Nuutti on syntynyt niin hassusti elokuussa, että on aina juuri aloitettu uudessa hoitopaikassa tms., joten ei ole ollut hirveästi kaverituttuja, joita kutsua. Mutta Saana on nyt suunnitellut kutsuja jo siitä asti, kun sai kutsun yhden kaverin synttäreille viime syksynä... Joten pidettävähän ne on. Varmaan jotain prinsessatyyppistä...

Semmottis tänne. Nyt menen pistämään huomiset kamat kasaan!

Mukavaa alkavaa viikkoa!

Terhi & nukkuvat lapset

Vierailija
5/51 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vasta nyt viime kuun loppupinon; hannelia kun etsitte, pitäis löytyä. Kuvassa me ratsastetaan Kaisan kanssa Linnanmäen hepalla.

Vierailija
6/51 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta lähden Juusoa viemään hoitoon ja itse iltavuoroon.

TUULIA:Sinua koetin fb:stä etsiä, mutta antoi muistaakseni 8 eri vaihtoehtoa...kuvaileppas itseäsi josko oikean kuvan perusteella sinut sitten löytäisin.Tai jos joku muu osaa kertoa...

Myö käytiin aamusta Juuson kans luistelemassa ja mäkeä laskemassa. Mukava aamupäivä siis ollut ja Juusokin ollut suht kiltisti.

Keskiviikkona meillä on sit se 4- vuotis neuvola. Josta tulikin mieleeni et ONNEA synttärisankareille!!!!

Suohomppeli81 ja Juuso

Vierailija
7/51 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta lähden Juusoa viemään hoitoon ja itse iltavuoroon.

TUULIA: yritin sinua fb:stä etsiä mutta antoi muistaakseni 8 samannimistä kuin sinä. Milläs konstilla sut tunnistetaan??

Myö käytiin aamusta Juuson kans luistelemassa ja mäkeä laskenassa. Oikein mukava aamupäivä siis ollut.

Meillä on keskiviikkona se 4- vuotis neuvola. Saapas nähdä mitä temppuja siellä nyt pitää tehdä.

Ja lopuksi ONNEA synttärisankareille!!! :)

Suohomppeli81 ja Juuso

Vierailija
8/51 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie haluun vaihtaa miun nimen =). Meitä on tosiaan aika monta.. tiiän että jopa kouvolassa on yksi saman niminen.

Miun profiilikuvana on leonberginkoira, mein Hagrid. Naamakuva. ;)

Tuulia

Tuulia

Vierailija
9/51 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuplana oikein tuo tuulia..

Vierailija
10/51 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläisen viime kirjoitukset tulleet kahteen otteeseen vaikka kone ilmoitti ettei pysty lähettämään viestejä.

Kohta puoliin taas iltavuoroon lähtö.Juuso on myös innoissaan kun pääsee "iltavuoroon" hoitoon...iskä hakee kuudelta poijes.

Meillä oli tänään 4-vuotis neuvola.Pituutta oli 106,3cm (vuosi sitten 98cm) ja painoa 19.3 kg. Tehävät olivat sujuneet hienosti,ainoastaan kynähommat olivat tuottaneet vaikeuksia tai tarkemmin hahmottaminen.Eli neliötä ei ollut osannut piirtää ja pystyviivan oli tehnyt vaakaan,kolmannella kerralla sit oikein. Terkka mietti et johtuuko siitä et Juuso käyttää vielä kumpaakin kättä työskennellessään vai eikö vaan hahmota...joten päädyttiin siihen et elto käy kattomassa tilannetta hoitopaikassa.Yleensä kuulema korjaantuu nopeesti.Ja piikin sai käsivarteensa ja ei yhtään itkenyt!

Minäpäs lähden Tuuliaa uudestaan metsästämään,josko löytäisin.

Suohomppeli81 ja Juuso

Vierailija
11/51 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on tapahtunut tässä kaikenlaista. Nyt viimeisimpänä vähäksi aikaa tulee muutto. Toivottavasti sen jälkeen saadaan hetken edes elää seesteistä perhe-elämää :)

Mut muakin saa pyytää fb:kaveriksi. Nimi on Kati Riekki, eikä muun nimisiä taida olla...

Suht terveenä ollaan oltu, Olivialla korvatulehdukset vaivaa. On se kyllä tosiaan hurjaa, et meidän pikkuvauvat täyttää jo 4 vuotta! Äkkiä menee tuo aika. Oliviakin on jo puolivuotias, haluaisin nauttia siitä vauva-ajasta pitempään, mutta liian nopeaan menee taas.

Hyvää kevään jatkoa kaikille!

Kati ja lapsukaiset

Vierailija
12/51 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyesti tulen kertomaan siitä miun lääkärikäynnistä. Miulle tehdään tod.näk jo tässä kuussa kohdun lämpöhoito ja sterilisaatio. Pillereistä(diane nova) joudun syömään ehkä kuureina jos iho/hiusoireet sitä vaativat. Toivon, että ei, mutta 3vkoa silloin tällöin tuskin tekee vastaavia oireita kun nyt on. Toimenpiteet tehdään nukutuksessa,joten sekin helpotti mieltä. Poliaika, aamulla sisään ja iltapäivällä pääsee jo kotia.

Olo on kuin kivi olisi tippunut sydämestä. Kävin jopa hyväntuulen puuskassa ostamassa itselleni kesätuoksun =)burberry summer, aika ihana.

Tässä siis miun kuulumiset.Lapsista toisella kertaan.

Tuulia

Vierailija
13/51 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli tulla vielä korjaamaan toi Juuson pituus joka siis oli 106,7cm.

Minä tulin hetki sitten iltavuorosta.Suihkussa kävin ja nyt vielä jotain iltapalasta,sit sänkyyn.

Tuulialle tuuletuksia kun hyvästä lääkärikäynnistä ja positiivisista uutisista!!

Jääkaapille... ->

Suohomppeli

Vierailija
14/51 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaliskuisilla ei taida olla 4-vuotisneuvolasta erikseen pinoa, niin aattelin tulle kertomaan tähän :)

Eelin mittoja, paino 17,8kg ja pituus 107cm. Hurjasti tullut siis vuodessa pituutta. 10 cm. Painoakin melkein 3 kg.

Hienosti teki kaikki tehtävät mitä käskettiin. Ainoastaan näöntarkastus tuntui olevan niin tylsää, ettei meinannut jaksaa kunnolla viedä läpi. Rokotteesta tuli hetken harmi, mutta kotona jo sanoi ettei sattunutkaan.

Kaikenkaikkiaan siis aika reipas miehenalku. Lopultakin =)

Vierailija
15/51 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meidän viimeiset kuulumiset on tuolla heipä hei-jutussa.

korvapuustit

Vierailija
16/51 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan lomapäivät ovat jo menneet, sillä huomenna ihan tavallinen sunnuntai. Mutta nautimme vielä siitäkin vapaasta.

Aikaa on kulunut viime visiitistäni. Mutta ei meille mitään erikoista kuulu. Kävimme Forssassa viikolla ja kotiin palattuamme olemme hiihdelleet, luistelleet, lasketelleet (esikoinen ja mies) ja pulkkailleet (minä ja maalislapsi). Ostin uudet sukset (muistelen että Nasulina ja Tuulia ovat myös ex-hiihtäjiä - hiihdin viime viikonloppuun asti vanhoilla kilpasuksilla ja -monoilla eli nyt oli jo aikakin vaihtaa uusiin!) ja kävin tänään hiihtelemässä jääladuilla. Itsekseni. ;)) Esikoinen tykkää hiihtämisestä, mutta hänen kanssaan teemme lyhyitä, vajaan viiden kilsan lenkkejä. Maalislapsi ei harrasta talvilajeja lainkaan, paitsi päiväkodissa. Kotona häntä ei saa innostumaan luistelusta tai hiihdosta. ehtiihän tuota..

Minä en ole vielä edes soitellut neuvolaan. Laps kun on syntynyt loppukuusta. Onko kellään ollut puheterapiakeskusteluja neuvolakäynnillänne? Minä olen sitä mieltä, että koska T:ltä puuttuu vielä niin moni äänne, hänen olisi hyvä käydä puheterapiassa. Mutta en tiedä kunnan terapiatilannetta.. Puheesta saa kyllä selvää aika hyvin, mutta kun oikein innostuu, on aikamoista puuroa. Etuvokaalit tulevat välillä, välillä ei, l-, r- ja j-kirjain puuttuvat.

Kirjaystäville: oletteko lukeneet jo Austerin Sattumuksia Brooklynissä? Hieno kirja. Luin kyllä myös Kinsellan Varsinainen talousihme -kirjan, ja hauskaa ja viihdyttävää luettavaa sekin. :)) Lehtolaisen Väärillä jäljillä -kirjan luin loman ekapäivinä ja sekin ihan ok. Kirjassa on kirjailijan omistuskirjoitus: tapasin hänet Oulussa koulutuspäivillä.

Tuulialle laitoinkin sähköpostia FB:stä. En ole kirjautunut sinne enkä koskaan käynytkään. Ehkä pitäisi, sillä Forssan 60v. tätinikin mahdollisesti aikoo...

Nyt viinilasillinen. Kivaa sunnuntaita ja hyvää naistenpäivää meille kaikille!

Pippandii

Vierailija
17/51 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei juuri juhlittu. Lettuja paistetaan välipalaksi. Mie kävin aamusella tyttöjen kanssa kirpparilla. Tuo meidän kirppari on vaan mennyt kovin törkyiseksi ja pelkkää roinaa suurimmaksi osaksi. En tiiä miksi tasokas ja hyvämaineinen kirppis on mennyt tuohon jamaa. Mimmi löysi itselleen merenneito barbien ja moona pelin ja kirjan.

Nyt ollaan pyykätty ja siivottu. Aurinko kyllä saa kaikki nurkat näyttää likaselta ja pöllyisiltä. Ikkunatki pitäisi pestä..

Mitään ihmeitä ei sinällään kuulu. Ensi viikko on työntäyteinen. Sitä tässä jo suunnitellut. Torstaina menen taas energiahoitoon, sitä odotan kovasti. On varmasti viikon kohokohta. =)

Noista suksista =), mie hiihdän niillä 20 vuotta vanhoilla kilpasuksilla. Olisi todellakin aika päivittää. Ehkä sitten ensi vuonna. Nyt olisi ihana mennä hiihtää, mutta mie torvelo jätin meidän sukset maalle.

Tänään ohjelmassa vielä akvaarion siivousta. On se vaan helppohoitonen, kun vihdoin sain leväongelman selviettyä ja hoidettua.

Pippandii, tosi kivaa kun kävit päivittää kuulumisia. Useammin, useammin!!!! Lehtovia mie vielä lisäksi kaipaan!!! HUHUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!

Eipä tässä kummempii, tere!

Tuulia

Vierailija
18/51 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi, silleenhä siinä kävi, että koti alkuviikko. Mie olin puolkuntoinen koko viikonlopun, ja eilen iltapäivällä nousi lämpö. No, mie nyt olisin viel höpsö töihin mennytkin, mutta Mimmille nousi myös lämpö. Hänellä on kova yskä ja kurkku kipeä. Karseen kuulosta kun yskänpuuska iskee. Ääni ei juuri muistuta pienen tytön ääntä.

Olen sitten käytänyt hyödyksi kotipäivää ja siivonnut tyttöjen vaatekaapin. Moonalla on 92cm vaatteet pieniä ja mimmillä osa 104cm vaatteista siirtyi moonalle. Pitäisi etsiä jo kevätpuvut yms jalkineet. Ei mitään hajua, miten ovat pieneksi jääneet. Uusia on sitten hankittava tilalle.

Mitähän sitten tekisi. Saman inventaarion voisi tehä kyllä omiinkin vaatteisiin. Miulla on siellä paljon vaatteita, mitä käytän sitten joskus..sitä joskus ei ole vielä tullut. Lähinnä siellä on väärän pitusia t-paitoja, mitkä ei tule ikinä menee mahamakkaran takia päälle. Inhoon paitoja, jossa helma nousee niin, että läskit paistaa. Tälläsiä vaatteita olen sitten antanut ystävälleni, jolla on kyllä 5 lasta, muttei sitä makkaraa!!!! Niin väärin =) =)

Täytyy nyt keksii jotain, palaamisiin.

Tuulia

Vierailija
19/51 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä keskimmäinen lapsi tuli pe kesken koulupäivän kipeäksi, ja edelleen kuume huitelee 38*. Pitää vissiin harkita lääkärikäyntiä. Mikään ei hällä kuulemma ole kipeä(siis korvat tms). No eipä olla sairastettu ties millon viimeksi. Toivottavasti ei tartu maalisneitiin, pukkaa synttäripäivää ylihuomenna, juhlat ens vkl ja ens ma olis neuvola....

Kevätvaatetta mäkin kaipailen maalikselle. Lassien 104cm välikausihaalari syksyltä menee varmaan vielä, mutta joku takki/housu jutska pitäs saada ja kenkiä. Housuja taitaa kyllä olla kaikenlaisia varastossa mutta takkeja ei. 116cm siskon vanhan löysin, mutta on iso vielä. Kummasti puuttuu toi 110cm välistä :-0. Olen varmaan antanut esikoisen jälkeen pois ja pojalta ei ehjiä jäänyt. Isommille tarvii ainoastaan lenkkarit hankkia, keskimmäiselle ostin syksyllä tuulipuvun ja esikoiselle joulun jälk. alesta reiman takin ja housut. On muuten hänen elämänsä ensimmäinen reima-vaate. Normihinnalla olis jäänyt kauppaan..

Paranemisia Tuulian poppoolle!

Vierailija
20/51 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtumarikas viikonloppu on takana, ja nyt odotellaan sitten kiihkeästi jo talvilomaa, joka alkaa tämän viikon jälkeen.

Perjantaina minä sitten täytin ihan pyöreitä vuosia - ja juu, aika monta... Juhlistin synttäriä shoppailemalla ihan reilusti. En ole ostanut pitkään, pitkään aikaan uusia vaatteita (oikeasti siis reiluun pariin vuoteen - paria t-paitaa yms. lukuun ottamatta), joten vaatevarastoa oli aika päivittää. Ja oli kiva, kun mahtui 1-2 kokoa pienempiin vaatteisiin kuin aiemmin ;-) Osteskelin tosiaan aika paljon vaatteita, sitten palkitsin itseni kunnon kahvilla ja leivällä. Vietin siis vapaapäivää, ja lapset olivat hoidossa - enkä edes tuntenut huonoa omaatuntoa ;-)

Muuten perjantai meni rauhallisesti, tuhottiin sentään miehen kanssa kuohuviinipullo puoliksi. Ja hän tietysti kokkasi mulle ruokaa. Lauantaina oltiinkin sitten kavereiden kanssa syömässä ja vähän baarissakin juhlimassa. Oli oikein hauskaa vähän irrotella. Eikä eilen aamullakaan ollut edes paha olo, eli osasin juhlia fiksusti...

Nyt on sitten arki taas alkanut. Mies on koko alkuviikon työmatkalla, joten minä hoitelen arkirutiinit. Melkoista pyöritystä, kun on lasten viennit ja haut, ja välillä pitää käydä Helsingissä jne. Mutta kunhan tästä viikosta pääsee, suunnistammekin sitten Lapin hangille vähän hiihtelemään. Kivaa!

Suksista oli puhe. Minä sain pari vuotta sitten joululahjaksi monot ja sukset. Edelliset olivat jostain ajalta ennen sotia... En ollut hiihtänyt moneen, moneen vuoteen, mutta nyt olen kyllä ihan innostunut hiihtämisestä. Täällä kotona harvoin tulee hiihdeltyä muuten paitsi lasten kanssa, mutta Lapissa hiihdän sitten sitäkin enemmän. Nyt on mukavaa, kun lapsetkin ovat innostuneet hiihtämisestä (Saana tosin ei kovin hyvin vielä osaa), niin tulee täälläkin käytyä edes vähän ladulla.

Meillä ei tarvitse Saanalle hommata vaatteita. Meillä on kolme kaveriperhettä, joilla on vanhempia tyttöjä, ja he antavat meille runsaasti vaatteita. Nytkin tuli ensi talveksi ihan tuliterän näköinen Reimatecin housu-&takkiyhdistelmä, sen lisäksi välikausihaalari, joita oli aiemminkin jo yksi. Eli päästään tosi helpolla. Saana on vielä niin liikkis, kun on niin innoissaan siitä, että on saanut toisten vanhoja vaatteita. Kyselee aina kaikista vaatteista, että "äiti, keltä tää on saatu" ja esittelee ylpeänä, keneltä isommalta kaverilta mikäkin vaate on tullut...

Sellaista tänne. Nyt painun sänkyyn, kun väsyttää ja aamulla on aikainen nousu...

Mukavaa viikkoa kaikille!

Terkuin Terhi & lapset

Ps. Pippandii, kiva kuulla teistä!!! Ja Tuulian tavoin Lehtovia huhuilen minäkin...