Lue keskustelun säännöt.
Jokaista ihmistä arvostelee joku!
12.07.2007 |
Kukaan ei pysty millään miellyttämään kaikkia ja mä en itse ole edes sille linjalle lähtenyt. Mutta kaikkia arvostellaan-Jopa jokaista teitä - Jotain tälläki hetkellä
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minuakin arvostellaan, vieläpä paljon.. Oikeastaan voisi sanoa, että jokainen löytää minusta jotain arvosteltavaa ja minä halutessani jokaisesta.