Mitähän kannattaisi laittaa illan bileisiin
päälle?
Olen juuri eronnut ja kaipaan läheisyyttä,lohtua,seksiä...
En haluaisi kuitenkaan olla tyrkky.
Mä haluan vain jonkun viereeni ensi yöksi..
Kommentit (29)
Vierailija:
ni mennään kolmisin :)vastaaja jotain.. =)
se farkkuhame :D
mutta, edelleen, en oikeasti suosittele kokeilemaan särkyneeseen sydämeen yhdenyönpanoa. Kokeile ensin sitä baarissa yhdenillanjuttua mitä ehdotin? Jos et siis ole harrastanut moisia, ei olosi välttämättä kohennu siitä että huomaat kelvanneesi panoksi muttet muuten. Tai en tiedä voiko yksi juttu vaikuttaa ihan kovin masentavasti itsetuntoon, mutta kaverini on kertonut että kun niitä on kymmeniä, alkaa itsetunto laskea ja lujaa, vaikka sen yön aina on hyvä olla jonkun kanssa.
Pitää katella, että minkälaisia miehiä siellä baarissa oikein pyörii...
Jos on oikein mukava, niin sit otan mukaan, muuten en.
Otan tavoitteeksi sen, että pidän hauskaa, enkä itkeä pillitä koko iltaa pöydässä pahaa oloani. Ehkä siinä on tavoitetta tarpeeksi. =)
Jos nyt yrittäis takaisin elämän syrjään kiinni.
Kiitos teille kahdelle mukavasta juttutuokiosta. Tämäkin piristi mua jo tosi paljon!
Kaikkea hyvää teille!
T:ap
Hauskaa bileyötä ja muista kunnioittaa itseäsi matkan varrella, olet upea ja tärkeä ihminen :)
Joo mä tuun kertomaan. Tuun varmaan vasta sit illalla, luulen et krapula vaivaa huomenna.
Toivottavastise unelmien uros löytyisi tällä kertaa. =)
Tai et jotain sutinaa saisin edes aikaseksi. Ainakin mun mieli on 100 kertaa parempi nyt, kuin aamulla. Ehkä en edes tarvi ketään lohduttajaa välttämättä. =)
ap tässä...
Ilta meni hyvin. En etsinytkään sitä lohduttajaa. Ei ollut enää tarvetta sille. =)
Sain kyllä aika hauskan hmm.. tarjouksen, mut päätin olla ottamatta sitä. ;o)
Nyt on hyvä fiilis, etten mennyt mokaileen mitään. Paremmin mä tästä kaikesta selviän ilman morkkiksia.
Etkä tainnu hankkia edes kaameaa krapulaa? Kiva että oli kivaa, mä luulen kanssa että parempi jatkaa tästä tilanteesta kun heräsit itseksesi, kun nyt voit edelleen olla itsestäsi ylpeä ja silti tietää että olet yhä kiinnostava nainen, jos tarvetta tulisi ;)
Millaisen tarjouksen sait, kehtaatko kertoa? :)
Olen pohjoisesta.
Mä kans mietin, et mahtaakohan olla kamala itseinho aamulla, mutta ajattelin " kokeilla" tän kerran, kun en oo ennen kokeillut. Pistetään kokemuksen piikkiin. =)