Miksi äänestät vasemmistoliittoa?
Kommentit (34)
Ajaa eniten Suomen ja kansalaisten etuja.
Siksi koska vasemmistoliiton rima on realistisen alhaalla, jotta mahdollisimman moni selviää - se on sitä oikeaa utilitarismia.
Koska se on selkein ero kokoomuspolitiikalle.
Vasemmisto on solidaarisin puolue. Ei täydellinen, mutta ainoa äänestyskelpoinen.
En jaksa yrittää mutta äänestämällä voin vetää muut alas tälle tasolle ja koen siitä nautinnosta vahingon iloa
Vierailija kirjoitti:
Koska vasemmiston kummisetä Paavo Arhinmäki kuseskelee parkkipaikalla lasten edessä.
Riikka ja Petteri kusevat sinuakin silmään.
Koska itse en tienaa ja haluan toisten rahat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska vasemmiston kummisetä Paavo Arhinmäki kuseskelee parkkipaikalla lasten edessä.
Riikka ja Petteri kusevat sinuakin silmään.
Eivät ole toistaiseksi kusseet vaan ihan vessassa ovat hoitaneet tarpeensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto väittää, että me emme pärjää ilman kielitaidottomia kehitysmaalaisia ja he tuovat maahan veronimijöitä kehitysmaista, joissa naisilla ei ole mitään oikeuksia ja he haluavat, että rakennamme kehitysmaalaisten varaan tulevaisuutemme ja he muka maksavat meidän eläkkeitä pienistä palkoistaan.
Surullista ja tyhmää. Mutta niinhän vasemmisto on....
Miten tämä näkyy käytännössä? Onko sinulla jotain todisteita tälle? Kiinnostaa.
Itse tiedän että ainakin avoimesti mm puolesta on puhunut lähinnä ek, joka ei ole ainakaan tietääkseni vasemmistolainen yhdistys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto väittää, että me emme pärjää ilman kielitaidottomia kehitysmaalaisia ja he tuovat maahan veronimijöitä kehitysmaista, joissa naisilla ei ole mitään oikeuksia ja he haluavat, että rakennamme kehitysmaalaisten varaan tulevaisuutemme ja he muka maksavat meidän eläkkeitä pienistä palkoistaan.
Itse tiedän että ainakin avoimesti mm puolesta on puhunut lähinnä ek, joka ei ole ainakaan tietääkseni vasemmistolainen yhdistys?
Vasemmistoliiton puolueohjelmasta voit lukea.
T: Eri
Koska olen stalinisti. Kannatan kommunistista utopiaa ja totalitarismia.
Miksi kukaan äänestää mitään puoluetta? Yleensä äänestetään sitä, jonka arvot vastaavat omia arvoja, ja jonka ohjelma ja tavoitteet ovat itselle mieluisia.
Saahan siitä jotain etuja.
Pääsee esimerkiksi pupukurssin vetäjäksi työttömille tai pitämään sateenkaari-messua kirkkoon.
Vierailija kirjoitti:
Täähän se. Ja muutenkin mitä tahansa persuja vastaan.
Vastaus ei mahdu tähän kokonaan, mutta rajusi lyhennettynä: minulla on : kaksi yliopistotutkintoa yhteiskuntatieteistä, 28 vuoden työkokemus yhteiskunnan päätösten vaikutuksista kansalaisten elämään ja ajatus siitä, että Suomi on niin pieni maa, että meillä ei ole vara menettää yhdenkään kansalaisen potentiaalia yhteiskunnan ylläpitämiseen ja eteenpäin viemiseen. Tämän potentiaalin nousua ihmisillä olen päässyt nämä vuosikymmenet omin silmin näkemään. Nykyinen hallitus on jokaisella elämänsaralla tuhonnut tätä.
Vierailija kirjoitti:
Koska vasemmistoliitto on ainoa avoimesti pedo fiilimyönteinen puolue.
Ei, Wille on ihan eri puolueessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tiedän että ainakin avoimesti mm puolesta on puhunut lähinnä ek, joka ei ole ainakaan tietääkseni vasemmistolainen yhdistys?Vasemmistoliiton puolueohjelmasta voit lukea.
T: Eri
No luin ja vaikutti oikein hyvältä nimenomaan tuon halpatyön osalta.
Herännyt ihminen ei usko minkään puolueen puheita. Kyllä tämä kaikki on jo käytännössä nähty.
Vassarit on niin lemmikkiystävällisiä.