Pieni pyyntö kaikille! (lukekaa tämä kiltit)
Jos nyt on siitä imetys vs. korvike pakko jauhaa, tehkää se yhdessä ketjussa. Kivaa kun jokatoinen aloitus on jommasta kummasta ja sitten taas syyllistetään.
Uskokaa pois, jotkut haluaisivat imettää, mutta eivät mitenkään voi. Monet itkut olen itkenyt asian takia ja nuo kaikki aloitukset eivät paljon mielialaa kohenna. Jokaisella on valinnat edessä ja kunnioittakaa niitä, kyllä kaikkien mielipide on tullut jo täysin selväksi.
KIITOS!
Kommentit (40)
väliä. Kirjoittajaa antaa itsestään typerän kuvan, jos kirjoittaa esim. " joillekkin" tai " enään" .
Vierailija:
Vierailija:
sinun kouluttamattomuutesi paistaa kirjoitustyylistäsi - se näyttää, että olet roskasakkia.Kehtaisitko sanoa näin toiselle ihmiselle? Kehtaatko edes kertoa, että ajattelet näin? Siis muualla kuin täällä av:lla.
Mitähän se näyttää sinusta, tämä teksti?
Katso peiliin! Ja AJATTELE! Edes joskus.
Toisten virheitä täällä etsitte, haukutte pummeiksi ja vaikka miksi...
Kivaa jos keksitte noinkin kehittävää tekemistä päiviinne.
Millähän tavalla tuo haukkuminen ja kirjoitusvirheet liittyvät itse imetykseen?
Menkääs julkkiksia hakukkumaan, eräs antaa lapselleen korviketta autossa työpäivän ohella, aivan varmasti sitten on kouluttamaton sossupummi kun ei imetä ja vieläpä retuuttaa lasta töissä joskus mukana!
Olen tässä miettinyt pitäiskö tästä palstasta tehdä ihan kirja, sen verran juttua riittää :)
Kirjottaja antaa todella typerän kuvan toisesta mollaamalla tääläki tuntemattomille ihmisille! Tosin tuohan se sun kaltasille sisältöä elämään - säälittävää sinänsä
Ei juma, mikä pälli!
Vierailija:
Kirjottaja antaa todella typerän kuvan toisesta mollaamalla tääläki tuntemattomille ihmisille! Tosin tuohan se sun kaltasille sisältöä elämään - säälittävää sinänsä
Vierailija:
Ei juma, mikä pälli!Vierailija:
BUAHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHA
Kehtaatko OIKEASTI sanoa samat asiat vaikka jossain kahvilassa päin naamaa tuntemattomalle ihmiselle, jonka kanssa keskustelette?
Kaipa se tuntuu hyvältä täällä mollata, veikkaan ettei monikaan änneen näitä asioita sanoisi..
sitten on niin negatiivista. Vaikka sinähän et ketään arvostele... Itse uskon, että sosiaalitoimiston asiakkaille on useimmiten ihan hyvä syy asioida siellä. Itse asun omistusasunnossa, joten en voi sosiaalitoimistossa käydä, edes hätätilanteessa.
on täysin eri asia kuin kasvokkaisviestintätilanne. Oletko huomannut, että täällä keskustellaan täysin anonyymeinä ja jopa ilman nimimerkkiä. Anonyymeissä keskusteluissa argumentointi (ks. sivistyssanakirja) on luonnollisesti paljon kärkevämpää kuin IRL.
Ja sitä paitsi tuttavapiiriini ei kuulu äitejä, jotka eivät imetä, " koska ei huvita" , eikä tule kuulumaankaan. En hengaile roskasakin kanssa.
Vierailija:
on täysin eri asia kuin kasvokkaisviestintätilanne. Oletko huomannut, että täällä keskustellaan täysin anonyymeinä ja jopa ilman nimimerkkiä. Anonyymeissä keskusteluissa argumentointi (ks. sivistyssanakirja) on luonnollisesti paljon kärkevämpää kuin IRL.Ja sitä paitsi tuttavapiiriini ei kuulu äitejä, jotka eivät imetä, " koska ei huvita" , eikä tule kuulumaankaan. En hengaile roskasakin kanssa.
Lähden nyt tästä viemään roskasakkisen perheeni ulos, voi olla, että pienempi lapsi saa korviketta pullosta mikäli nälkä yllättää.
kannatakaan imettää, kun eivät pullosta (viina) pysty erossa kuitenkaan olemaan.
kiitos tiedosta, älä nyt pökerry kun kuulet etten alkoholia käytä. On siitä jos melkein 10 vuotta kun viimeksi otin.
Kamalaa, saatan kuitenkin ottaa alkoholittoman siiderin saunan jälkeen...
Voi teitä raasuja, kuinka te jaksatte vouhottaa samasta asiasta päivittäin?
koska ei ole mitään sanottavaa. Olen tehnyt omat päätökset imetänkö vai en ja olenko käynyt koulut vai en. En silti tunne tarvetta täällä mollata muita...
Vierailija:
Kehtaisitko sanoa näin toiselle ihmiselle? Kehtaatko edes kertoa, että ajattelet näin? Siis muualla kuin täällä av:lla.
Mitähän se näyttää sinusta, tämä teksti?
Katso peiliin! Ja AJATTELE! Edes joskus.