Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ebay de
24.05.2007 |
Onko kokemuksia tilaamisesta ebay de:stä tai at:stä. osaako joku neuvoa saako sivut englannin kielelelle jotenkin. Tai muita paikkoja joista olette tilanneet lastentarvikkeita saksasta. minkälaisia kokemuksia?
Kommentit (2)
En kyllä tiedä miten, koska mun mies käy mulle sivut kääntämässä, joku ohjelma sillä on, mikä kääntää koko sivun.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kannattaa kyllä ostaa kokeneelta myyjältä (paljon posiiivisia palautteita). Ei sitä saa käännettyä englanniksi.