Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain pomoltani sähköpostin, että haisen - taas!

Vierailija
14.10.2008 |

En tiedä muistaako joku, mutta viime keväänä täällä ihmettelin pomoni viestiä minusta lähtevästä epämiellyttävästä hajusta. Päivien pähkäilyjen jälkeen hajun syyksi selvisi työssäkäyttämäni kengät, joihin oli tuttavani kissa pissannut. No nyt sain pomoltani taas viestin, että hajustani on hänelle huomautettu, että "tiedoksi". Alkaa jo rassaamaan tämä jatkuva hajun kyttäys. :(

Kommentit (212)

Vierailija
61/212 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä mitään showta tehdä. Nytpähän asia selviää ja voit tehdä asialle jotain. ihana kun välität asiasta etkä vain ota nokkiisi.

Vierailija
62/212 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikoilevat jalat ja hikisukat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/212 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaippa sun on pakko kysyä miten niin haisee ja kuka niin on sanonut? Voihan olla, että sulla on vaan joku herkkänenänen(=nirppanokka)työkaveri, jota ärsyttää ihan pienetkin hajut niin paljon, et on pakko heti kannella pomolle.

Poltatko tupakkaa?Syötkö valkosipulia?Käytätkö kovasti hajustettuja tuotteita tai hajuvettä?Onko lemmikkieläimiä?Mikä lämmitys kotona (jos takka, saattaa vaatteet haista)?

Vierailija
64/212 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkalleen ottaen häiritsee. Voisin ottaa asian puheeksi kyseisen henkilön/henkilöiden kanssa ja selvittää asia perin juurin. Eipä tässä nyt enää mitään menetettävääkään enää ole. Minä haisen häiritsevästi ja asia on selvitettävä ja kaikki asianomaiset ovat asiasta jo tietoisia niin mikäpä tässä on enää sitten kasvotusten jutellessa. Saisi vaan tämän painajaisen pois päiväjärjestyksestä.

ap

Vierailija
65/212 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

diskreetisti sähköpostilla, että hajuhaitasta tullut valituksia. esimihen velvollisuus puuttua jos se pahasti häiritsee työkavereitasi ja itsehän totesit, että tottahan se oli kissi pissinyt.

ja nyt sitten life goes on, eikö niin?h

Vierailija
66/212 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää hajuja kestää työpaikallakin, jos vaan joku raja on. Sopii sitten laittaa tupot nenään, jos ei kestä.

Tuli tälläinen ap mieleen, että mielenterveysongelmaiset usein haistaa olemattomia hajuja tai sitten hajuaisti terästäytyy. Tiedän mt-tyyppejä, jotka haistavat ties mitä palaneenhajua yms. joka paikassa. Kysy siltä esimieheltä nyt asiasta tarkemmin, koska kyse voi olla yhden sekopään hössötyksestä vain.

Mene sinne esimiehen huoneeseen ja puhu asiasta. Sano, että se on nyt eriteltävä, mikä haisee ja koska ja ketä häiritsee. Jos et saa asiasta tarkempaa tietoa, niin et tee mitään. Ei ihmisen tarvi alistua töissä mihin vaan.

Ihmeellistä, että miespuolinen esimies lähtee tuollaiseen kotkottamiseen mukaan...

diskreetisti sähköpostilla, että hajuhaitasta tullut valituksia. esimihen velvollisuus puuttua jos se pahasti häiritsee työkavereitasi ja itsehän totesit, että tottahan se oli kissi pissinyt.

ja nyt sitten life goes on, eikö niin?h

Vierailija
67/212 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

samassa huoneessa joka päivä 8 tuntia. Ja esimiehen ei tarvitse kertoa kuka nyt varsinaisesti on mitäkin on sanonut, koska esimiehelle on voitu puhua luottamuksellisesti. Ihan sama esim. alkoholiongelmaisen kanssa. AP:n pitäisi vaan uskoa se fakta, että haisee ja tehdä sille jotakin.

Vierailija
68/212 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini haisee Isolla H:lla homeelle. Tosi pistävä haju ympäröi koko ihmisen etenkin keväisin ja syksyisin (eli sinänsä ajankohta sopisi homeeseen). Äitini kotona ei haise. Kun äitini oli matkoilla ja tuli takaisin, hän ei haissut, mutta heti parin päivän päästä haju oli takaisin. Äiti ei itse haista mitään.

Itse en kestä mm. sipulin tai kalan hajua. Joillakin ihmisillä liesituuletin ei ilmeisesti toimi ja ruoan käry saatuttaa kaikki vaatteet ja hiukset. .. yöks.

Vierailija
69/212 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekkin kertyy hampaiden väliin pahan hajuista "kökköä" jos eivät päivittäin käytä hammaslankaa. Meillä oli töissä sellainen nainen joka ei haissut hielle eikä muutenkaan pahalle,mutta se lemu tuli suusta.

Kerran oli käynyt hammaslääkärissä ja lääkäeri oli käskenyt 2 kertaaa päivässä langata hampaitten välit. Oli vielä haistattanut hammaslankaa tälle naiselle jotta tajuaisi sen pahan hajun.

Pikku hiljaa se haju alkoi vähenemään kun tää rouva käytti hammaslankaa säännöllisesti. ja se oli iso helpotus meille työkavereille!!!

Vierailija
70/212 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos joku ei vaan tykkää hajuvesistä tms, niin kun sä tuoksut, se on toisen nenään, että taas haiset , eli sulla liikaa hajuvettä? Esim mun äiti haistaa pienimmätkin hajuvedet, koska ei käytä koskaan mitään itse. Ja enempi hajuvesi tuntuu jo HAJULTA. Kokeile vaihtaa merkkiä, jos sun oma nenä on tottunut tuoksuun ja laitat liikaa.

Vierailija
71/212 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset ovat myös hajuherkkiä tai kuvittelevat olevansa... Meillä on töissä yksi ihminen, joka sanoo olevansa allerginen vahvoille tuoksuille. Okei, sellaisia voi olla. No, tämä ihminen meillä töissä tuli sanomaan (muka) henkeä haukkoen, että tuoksun liian voimakkaalle hajuvedelle ja siinä silmät kirkkaana lupasin etten enää jatkossa käytä tuoksuja ja hän oli siitä kiitollinen. Todellisuudessa käytän/olen käyttänyt, ihan yhtä vähän/paljon kuin ennenkin - yksi suihkaus - tuoksua. En vähentänyt hänen kehoituksestaan huolimatta eikä hän olen seurassani henkeä haukkonut kuin sen ensimmäisen kerran. Joten, vallankäyttöä sanon minä / yritystä.

Vierailija
72/212 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi oire on olemattomien, usein pahojen hajujen kokeminen. Tyypillinen hajuelämys on mädäntyneen lihan haju. Joskus samantyyppisiä hajuharhoja on skitsofreniassa. Ehkä joku työtoveristasi sairastaa jompaakumpaa tautia?

Vierailija
73/212 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtauksia hajuvesistä.

t. 144

Vierailija
74/212 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko käydä suihkussa joka päivä, pari kolme kertaa viikossa plus strategisten paikkojen (sukuelimet, kainalot, kenties jalat) peseminen päivittäin riittää. Tiedän, että rasvaaminen auttaa ihoon (herravarjele, että minulla voiteita onkin), mutta ei ole hajuongelmaa.

Kaikille ei riitä suihku pari kertaa viikossa. Esim ei mulle. Suiku joka päivä on ihan must, lisäksi on pidettävä kainaloiden ja sukuelinten alueiden karvat lyhyenä muuten haisee hiki/eriteet... Jaloissa puuvillasukat+nahkakengät. Tekonahkakengissä jalkahiki haisee ihan hirveelle... Lisäksi käytettävä luonnokuituja, muuten kainalot rupee päivän mittaan haisee, vaikka käytän tehokkaita dödöjä.

Vierailija
75/212 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai käytätkö ruokiin siis paljon, paljon käytettynä tai vähänkin päivittäin saattaa haju ns. tulla ihostakin läpi ja se haju on pistävä

Vierailija
76/212 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haiset kissan pissalle, etkä edes omista kissaa?

On se kissan pissa niin järkyttävä haju että jos ei sitä huomaa täytää olla jo hajuaistissa jotain vikaa.

Pyydä joku muu haistelemaan mistä se haju tulee, jos et itse saa selville.

Vierailija
77/212 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä vaikka jotain ystävääsi vainukoiraksi itsellesi. Jotain , joka kehtaa kertoa totuuden.

Vierailija
78/212 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat tottuneet käsittelemään vaikka mitä nolojakin asioita. Kun kerrot että esimieheltä on tullut viesti jo toistamiseen niin hän ymmärtää tilanteen.

Vierailija
79/212 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin edellisiä viestejä, jos kerran jalkahiki vaivaa, niin kokeileppas liottaa jalkojasi joka ilta TEA TREE vedessä. Eli muutama tippa tea tree uutetta puoleen pesuvadilliseen vettä ja liottelet jalkojasi siinä n. 15 min. sen jälkeen huolellinen kuivaus, niin eiköhän auta hajuihin. Miehelleni ainakin auttoi, enää harvoin jalkahiki haiskahtaa. Kannattaa ainakin kokeilla! TEA TREE-uutetta saat luontaistuote-kaupoista ehkä apteekistakin.

Vierailija
80/212 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko laittaa työkenkiin irtopohjalliset? Mulla on työkengissä useammat pestävät pohjalliset, vaihdan aina puhtaat ja vien käytetyt pesukoneeseen.

Omasta mielestä jalkani eivät hikoile pahasti, mutta ne pohjalliset alkaa kuitenkin haista kissankuselle.

Minkä merkkiset sun kengät on?