Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain pomoltani sähköpostin, että haisen - taas!

Vierailija
14.10.2008 |

En tiedä muistaako joku, mutta viime keväänä täällä ihmettelin pomoni viestiä minusta lähtevästä epämiellyttävästä hajusta. Päivien pähkäilyjen jälkeen hajun syyksi selvisi työssäkäyttämäni kengät, joihin oli tuttavani kissa pissannut. No nyt sain pomoltani taas viestin, että hajustani on hänelle huomautettu, että "tiedoksi". Alkaa jo rassaamaan tämä jatkuva hajun kyttäys. :(

Kommentit (212)

Vierailija
1/212 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan voi kuvitella marssivani pomon luo haisteltavaksi. Jotenkin muuten tämä asia nyt täytyy vaan ratkaista. Kyllä minä mielestäni haistan jos hieltä tuoksun esim urheilun jälkeen, mutta kyse ei voi olla siitä, sillä en sitä hientuoksua haista töissä.

ap

Vierailija
2/212 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

luottamuksella tuollaisesta puhua. Se esimies? Jonkun on vastattava, että mikä se haju on, tai autettava paikallistamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/212 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

apua, osoitus siitä että roikun tällä palstalla aivan liikaa!!! :D No, asiaan. Olen itse samoilla linjoilla, että teillä kotona täytyy haista, ja olette itse tulleet immuuneiksi omalle hajulle. Tuo kosteusvaurio on yksi mahdollisuus. Silloin jokainen asukas haisee tosi kamalalle, hiukset ja vaatteet mukaanlukien. Itselläni ollut myös työkaveri jonka kotona oli kosteusvaurio, kyllä sen aina hänestä työpaikalla leyhähti. Itse eivät kuitenkaan olleet huomanneet mitään.

Sellaisesta on tosi kurja lähteä sanomaankaan, sillä ihmiset voivat tosi pahasti ottaa neniinsä siitä että vihjaillaan kosteusvaurioista. Onko teillä eläimiä kotona, mitään lemmikkejä? Muistelen että olisit käynyt lääkärilläkin kysymässä asiaa, muistanko oikein? Joku selitys asiaan täytyy olla, itse en usko työpaikkakiusaamiseen. Luultavasti pomosi ei ole keksinyt että miten saisi sinut vähiten nolostumaan asiasta, sen vuoksi on päätynyt sähköpostiviestiin. Eräs tuttava joutui vastaavaan tilanteeseen pomon asemassa, kyseessä oli työntekijän hienhaju. On tosi hankalaa tulla tuollaisesta sanomaan kasvotusten.

Vierailija
4/212 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyseessä kiusaaminen.

Vierailija
5/212 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtoina tarjoan sitä hometta minäkin.

Toinen vaihtoehto on että olet lihava ja sinulla on ihopoimuja joihin kertyy eritettä joka löyhkää. Itselläni tällaista esiintyy ajoittain jos en käy päivittäin suihkussa ja kuivaa huolellisesti poimujen pohjia. Niihin kannattaa laittaa perunajauhoa jos iho on auki, siis pesun jälkeen ja hajuhaitta jää pois.

Yksi mahdollinen hajupaikka on napa jonne kerääntyy likaa ja se alkaa haisemaan, tähän auttaa puhdistus septidinillä ja navan kaivelu pumpulipuikolla ja suihkuttelu.

Likaiset työkengät voi olla hajun lähde.

Samoin kainalot. Ne pitää pestä joka aamu ja laita dödöä, mieluiten apteekin Driple Dry roll-on ja ei hiki haise.

Vierailija
6/212 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua laittaa häntä (ja itseäni) epämiellyttävään tilanteeseen. On nuori kaveri, aloitti vasta alkuvuodesta, joten en edes koe vielä kovin läheiseksi. Muita työkavereita en oikein uskalla lähestyä, koska minun tuurilla lähestyn juuri sitä tyyppiä, joka on hajusta alun alkaen hajusta pomolle valittanutkin ja sekös vasta ikävä tilanne onkin :(

ap

Vierailija
7/212 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä se nyt kuitenkin miettii, että pahoittiko mielesi ja mitä nyt ajattelet jne. Sano, että haluaisit tehdä asialle jotain, jos näin tosiaan on, mutta et itse keksi, mikä se haju voisi olla. Hoidatte asian sähköpostitse.

Vierailija
8/212 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

syötöllä kuitenkaan. Enkä usko, että muut niitä menkkoja nyt haistaa muutenkaan.

ap

Vierailija
9/212 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

reissun jälkeen. Siellä ei sitä hajua huomaa mutta kun kotona purkaa tavaroita dunkkaa ihan sairaan pahalle ja puhtaat vaatteetkin täytyy pestä.

Ulkovaatteista ei laiteta mitään hienoimpia ja parhaita päälle kuten villakangastakkeja, vain sellaisia jotka voi pestä kotikoneessa.

Se haju on epämiellyttävän pistävää. Homeen hajua.

Vierailija
10/212 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos osuisit ekalla yrittämällä juuri siihen, joka kokee hajusi häiritseväksi. Sieltä voisi tulla aika hyvä arvaus mille haiset.

Vierailija
11/212 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypä pomolta, onko hajusta valittaja taas se sama tyyppi kuin keväälläkin. Jospa haju onkin ihan hänen omassa nenässään/aivoissaan ja hän on jostain syystä keksinyt, että se tulee sinusta.

Vierailija
12/212 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei edes anoppi, joka yleensä löytää valittamisen aihetta vähän ja vaikka mistä. Jotenkin tuntuu epätodennäköiseltä tuo home. Koti tuoksuu raikkaalta.

ap

Vierailija
13/212 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei siis ole kasvia, pilaantunutta ruokaa tms. lähettyvillä. Ja hui kauhistus, ei ole haisevia ihopoimujakaan puhumattakaan rikkoutuneesta ihosta. Rintojen aluset saattaa toisinaan tuoksahtaa, mutta hajustetta käytän niidenkin alla. Tuo ehdotus pomon kanssa asian selvittäminen kuulostaa muuten hyvältä, mutta eihän sitä voi kuitenkaan sähköpostitse kokonaan hoitaa. Eihän se pomo nyt sentään sähköpostia lukemalla sitä hajunlähdettä voi kertoa. Vaikka muuten taitava kaveri onkin :D

ap

Vierailija
14/212 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta palaan taan asiaan, kun joudan.

ap

Vierailija
15/212 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ientulehduksen kyllä haistaisi miehesikin toisaalta.

Vierailija
16/212 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirvittäviä sellaiset ihmiset jotka haisevat hajuvedelle kilometrin päähän. Tai jos käytät todella voimakkaan hajuista pesuainetta? Hiuslakkaa? Ilmanraikastinta kotona tai autossa?

Kyllä minäkin kyselisin tarkemmin että miltä tällä kertaa haisee. Jos et viimeksi haistanut kissanpissaa, niin tarvitset kyllä tälläkin kertaa apua hajun paikallistamisessa.

Vierailija
17/212 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että kyseessä ei ole ientulehdus? Jotkut, joilla se on päässyt tosi pahaksi, haisevat sellaisellle omituiselle pistävälle. Ja hajua ei välttämättä paikallista vain hengitykseen, vaan koko tyyppi voi tuoksahtaa,,,

Vierailija
18/212 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eau de catnip...

Vierailija
19/212 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain vinkkiä? Mikä voi olla pistävä haju?

ap

Vierailija
20/212 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin nyt kun asia on akuutti. Menet pomon puheille ja kysyt suoraan mihin haju on yhdistettävissä.

Jos joku sanoisi minun haisevan kävisin kyllä joka helvetin aamu suihkussa ennen töihin menoa ja pukisin aina puhtaat vaatteet päälleni.

Kainalokarvat on syytä ajaa, ne edesauttaa hien haisemista. Jos kyseessä on keski-ikäinen nainen on haju kitkerän pistävää ja aivan karseaa. Siskoni haisi ja sanoin hälle tästä päin näköä ja eipä enää haise kun kiinnittää asiaan huomiota. Peseytyy päivittäin ja käyttää dödöä mitä ei aiemmin tehnyt.

Luulen että henkilökohtaisesta hygieniasta tuo on nyt kiinni. Ala käymään päivittäin suihkussa, rasvaa ihoa jos on kuiva. Kostealle iholle laitetaan voidetta ja hyvä tulee.

Sormuksen aluset voi haista, samoin korvan takuset sekä hengitys.

Suuhygieniaan kannattaa kiinnittää erityishuomio, joidenkin henki haisee järkyttävän pahalle eivätkä itse sitä mitenkään tiedosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme