Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puistollinen isiä flirttasi mulle taas :P

Vierailija
09.06.2007 |

Olen parikymppinen isotissinen kaunis hoikka ja huoliteltu pienen pojan yh,ennenkin olen puisossa törmänny siihen,et ulkonäköni herättää huomiota - Yleensä äidit katsoo pahasti ja läpinäkyvän kateellisina perääni. Mut tänään taas, kuten yleensäkin viikonloppuina puistoissa on harvinaisen kiva käydä - Taas puisto oli täynnä ISIÄ lapsineen, ja voi niitä katseita ja flirtin määrää mitkä sain osakseni :D Osa yritti muka huomaamattani katsella, ja ujosti hymyillen käänsi pään pois kun katsoin silmiin.

Yksi pullea verkkarimamma oli eksyny joukkoon mukaan, ja jos katse voisi tappaa, oisin dead! Hänenkin miehensä mua katseli siihen malliin ja jututtikin pienellä tekosyyllä, ja muija oli kuin sitruunan niellyt.. Varmaan saa mies-reppana huutia kotona..

niin, tulipa vaan av-mammat mieleen, monenkohan teistä hellapoliiseista miehet oli paikalla siellä tänään.. Ukkomiehiä ois niiiiiiiiiiin helppo iskeä, tätä faktaa aina jaksan pikkusen ihmetellä.

Kommentit (262)

Vierailija
181/262 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sitä saa mitä tilaa.

Turha se on taivastella vastauksia jos tekee noin typerän provokatiivisen aloituksen.

Vierailija
182/262 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki on kiinni ihan siitä mitä arvostaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/262 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän monia, jotka lapset hoitoon jo alle 1- vuotiaana. Keksivät sitten jotain tekemistä, työharjoittelua tms. Itse aion olla kotona lasten kanssa siihen asti, kunnes kuopus täyttää 3v. Olen todella tarkka kaikista rutiineista ja mies käy töissä " tienaamassa" . Ja itselläni ei ole kiirettä opiskeleen vielä, koska lukion jälkeen " äitiydyin" ;D

Voisitte oikeasti miettiä asioita toistenkin kannalta. Jos ap:n lapsi on isällään, niin saahan hän sekstailla kenen kanssa ikinä haluaa. Kyllähän itsekin paneskelette puolisoidenne kanssa, vaikka lapset kotona. Apua, minkä vääristyneen maailmankuvan lapsenne saavat, koska seksiä harrastetaan kotona, lasten läsnäollessa.

Ja, mikä itse olet arvostelemaan kirjoitustapaani, opettele pilkkujen(,,,,,,) käyttö;)

-23?

Vierailija
184/262 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koti-isä enkä ehdi muuta kuin siivota laittaa ruokaa olla leikkikentällä.

nuorin on kanssa 1v muut koulussa, turhaan tein diplomityön joskus harmittaa.

Vierailija
185/262 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

i vauvana.. A- P- U- A !

Tunge sinä vaan se sääli ahteriisi (kun et sinne muutakaan taida saada ;)

Vierailija:

mut mun tekee tosi pahaa ap nyt sun lapsesi puolesta, et ajattele nyt yhtään mikä sille on parasta.

Jokaisen pienen lapsen paikka on kotona.

Kadut ap vanhempana sitä, kun annat lapsesi lapsuuden mennä sinulta ohi.

Vierailija
186/262 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

(ellei hakua elää ihan köyhyydessä) , URPO !

Kuinkakohan helvetin moni elää toimeentulotuen suuruisella määrällä? eli en tarkoita et sossussa käy, vaan et tulot on just sen verran ja helvetin hyvin pärjäävät, sitä voi kituuttaa jos osaa ajatella lapsen parasta.

Itsekästähän se on kun laittaa omat opinnot pienen lapsen edelle ja voin takaa et opintoja voi AINA jatkaa myöhemmin, sellaisia valintoja minäkin olen tehnyt ja en ole katunut.

Vierailija
187/262 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on unohtunut ja sivuutettu jo ajat sitten, sinä itse kannustat ketjun jatkamista typerillä kommenteillasi.

Vierailija
188/262 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans puhetta, et verkkokurssina pystyisin suorittaa myös jotain.

No mut hei, sulla onkin monta lasta, mulla " vaan" yks :) Ja paljon tosiaan hoitoapuja lähellä.

Vierailija:

Olen koti-isä enkä ehdi muuta kuin siivota laittaa ruokaa olla leikkikentällä.

nuorin on kanssa 1v muut koulussa, turhaan tein diplomityön joskus harmittaa.

Vierailija
189/262 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ennenkaikkea lapsellisilla kommenteilla!! Vaikea uskoa, että ikää on edes 22v, kuulostaa ennemmin 16-vuotiaan jorinoilta kaikkine ääliömäisine hymiöineen....

Vierailija
190/262 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

on unohtunut ja sivuutettu jo ajat sitten, sinä itse kannustat ketjun jatkamista typerillä kommenteillasi.

Vierailija
191/262 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea muuta osaat ilmeisesti, mut et olla lapsellesi äiti.

Ja sun kirjoituksesi ovat tosi lapsellisia, huomaa tosiaan et olet 22v.

Anna lapsesi pois, niin se ei katkeroita sun elämää tuon enempää ja pikkuisellakin on parempi tulevaisuus.

Ja en tykkää perspanoista.

Vierailija
192/262 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

verkkariäiti? ;)

Mä en oe tarvetta puolustella äitiyttäni teille, onhan se varmaan ihme kun kukaan lähipiirisä / neuvolassa ym ei ole ikinä ilmaissut minkäänlaista huolta pojasta, vaikka näin kauhea olen että ihan pois pitäis lapsi multa ottaa.

Lue nyt oma tekstis, älykääpiö!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija:

Kaikkea muuta osaat ilmeisesti, mut et olla lapsellesi äiti.

Ja sun kirjoituksesi ovat tosi lapsellisia, huomaa tosiaan et olet 22v.

Anna lapsesi pois, niin se ei katkeroita sun elämää tuon enempää ja pikkuisellakin on parempi tulevaisuus.

Ja en tykkää perspanoista.

Vierailija
193/262 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja ennenkaikkea lapsellisilla kommenteilla!! Vaikea uskoa, että ikää on edes 22v, kuulostaa ennemmin 16-vuotiaan jorinoilta kaikkine ääliömäisine hymiöineen....

Vierailija
194/262 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs tiedätte olevanne niin täydellisiä äitejä jne. niin, miksi jatkatte koko ajan?? Ja MIKSI sotkitte ap:n lapsen tähän? TUskinpa tekään haluaisitte, että teidän lapsenne sotketaan asioihin, jotka ovat omia valintojanne??

Ja etteköhän te jaa sitä piiperoanne enemmän suhteessa kuin ap??? Vai, saatteko edes miehiltänne?;) Ei ihme, kun olette noin rasittavia ap:ta kohtaan. PElkäätte, että miehenne tulee sanomaan tyyliin: " Anteeksi nyt kulta vaan, mutta taisinpa löytää elämäni naisen lasten leikkipuistosta. Oli nuori, rintava, KAUNIS, hyvä kroppainen" . Ja sitten, kun ap:ta ei kiinnosta teidän spurkut äijät, hän antaa heille pakkia. Niin, eiköhän ne ukot tyydy taas teihin JÄMÖIHIN!!! ;D

- Sun puolustaja ( useassa viestissä;) Ole oikeasti ylpeä itsestäsi sellaisena kuin olet. Tee valintasi niin, miten parhaaksenne näet. Tiedän, että olet hyvä äiti ja ajattelet lapsesi parasta. Se tulevaisuus on tärkeintä<3

Vierailija
195/262 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ja kauneimmat unet sulle joka mua " puolusti" ja samoin Perheenisälle ;)

Nuo muut lehmät voi mennä vaikka imemään parsaa paremman puutteessa.

Moikka! ;)

Vierailija
196/262 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vajoaa jo sille tasolle että puolustaa itseään....

Vierailija
197/262 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastensuojelun sosiaalityöntekijä, tosin nytten hoitovapaalla,

Ihan hyvässä hengessä annoin ap sinulle vinkkejä lapsesi hoidon suhteen, luottaisit minuun, kadut jos et anna nyt aikaa lapsellesi.

Päiväkodissa on jatkuva seuranta työntekijöiden osalta, joten sen suhteen muiden on turha olla huolissaan, sieltä otetaan hyvin nopeasti yhteyttä lastensuojeluun jos tarvetta on.

Vierailija
198/262 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ap vajoaa jo sille tasolle että puolustaa itseään....

Vierailija
199/262 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi hoitoon? sais kuule tehä aika monta huostaanottoa tolla perusteella

Vierailija:

lastensuojelun sosiaalityöntekijä, tosin nytten hoitovapaalla,

Ihan hyvässä hengessä annoin ap sinulle vinkkejä lapsesi hoidon suhteen, luottaisit minuun, kadut jos et anna nyt aikaa lapsellesi.

Päiväkodissa on jatkuva seuranta työntekijöiden osalta, joten sen suhteen muiden on turha olla huolissaan, sieltä otetaan hyvin nopeasti yhteyttä lastensuojeluun jos tarvetta on.

Vierailija
200/262 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että anna lapsesi pois.

T: lastensossu