Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puistollinen isiä flirttasi mulle taas :P

Vierailija
09.06.2007 |

Olen parikymppinen isotissinen kaunis hoikka ja huoliteltu pienen pojan yh,ennenkin olen puisossa törmänny siihen,et ulkonäköni herättää huomiota - Yleensä äidit katsoo pahasti ja läpinäkyvän kateellisina perääni. Mut tänään taas, kuten yleensäkin viikonloppuina puistoissa on harvinaisen kiva käydä - Taas puisto oli täynnä ISIÄ lapsineen, ja voi niitä katseita ja flirtin määrää mitkä sain osakseni :D Osa yritti muka huomaamattani katsella, ja ujosti hymyillen käänsi pään pois kun katsoin silmiin.

Yksi pullea verkkarimamma oli eksyny joukkoon mukaan, ja jos katse voisi tappaa, oisin dead! Hänenkin miehensä mua katseli siihen malliin ja jututtikin pienellä tekosyyllä, ja muija oli kuin sitruunan niellyt.. Varmaan saa mies-reppana huutia kotona..

niin, tulipa vaan av-mammat mieleen, monenkohan teistä hellapoliiseista miehet oli paikalla siellä tänään.. Ukkomiehiä ois niiiiiiiiiiin helppo iskeä, tätä faktaa aina jaksan pikkusen ihmetellä.

Kommentit (262)

Vierailija
161/262 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ikääntynyt opiskelija

Vierailija
162/262 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokaa.

Silloin kun on isällään tai mummoilla hoidossa, pitäisikö mun istua kädet (ja etenkin ilmeisesti JALAT x) ristissä kotona, että se olisi jotenkin hyväksyttävämpää teistä?

Olen nuori ja kaunis, tykkään miehistä, seksistä ja juhlimisesta. Se vaan on totuus. Em. asioita en kuitenkaan harrasta niinä v-loppuina, kun lapsi luonani.

Vierailija:

elämänvalinnoilla pystyy kyllä vaikuttamaan pienen kasvuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/262 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Opiskeluja ja töihin menoa on monikin siirtänyt pienen lapsen vuoksi, toki jos jaat persettä päivisin, niin siinähän on lapsi vaan tiellä, täytyyhän hänen päästä virikehoitoon.

Sun arvomaailmasi oikein hyvin kuvastuu viesteistäsi, pieni lapsi hoitoon, mukava panna ukkomiesten kaa, vaikka puistossa lasten ollessa siellä, huh huh mikä lumppu olet.

Vierailija
164/262 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mites muut yh-äipät pärjää tukiaisilla?

Sä et vaan halua olla lapsesi kanssa päivät, johan perseenpesu haurastuttaa kynnetkin.

Vierailija
165/262 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persettä (ja pimppiä :) " jaan" niinä v-loppuina, kun poika isillä.

Mikä vielä jäi elämäntilanteessani epäselväksi arvoisalle kysyjälle?

Vierailija
166/262 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen naimisissaoleva 2 lapsen äiti, 3-kymppinen ja hieman ylipainoinen. Vilkuilen miehiä myös kun on lapset mukana, sillain vaivihkaa :)

Että hyi hyi vaan.

Vierailija
167/262 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sunhan se pitäisi tietää.

sitten on vielä erolapsi, voi voi

Vierailija
168/262 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein tarjoilijat tekevät ilta ja yövuoroja myös

Vierailija
169/262 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää lenkille, koska AV:lla roikkuminen ei kuluta tehokkaasti kaloreita.

EIKÖ se ole lapsiltanne pois, kun päivät roikutte täällä arvostelemassa

toisten tekoja ja valintoja. Eikö ole parempi käydä kouluja, jotta pystyy elättämään tulevaisuudessa lapsensa kunnola:) Jos ap ei opiskelisi, niin valittaisitte/ arvostelisitte jo siitäkin. Yliopisto on mielestäni hyvä käydä kerralla pois alta, ettei jää roikkumaan. Antaa jo toisen olla. PAitsi, kyllä minäkin nauttisin tästä huomiosta, kun akat roikkuu kaulassa kiinni, kosa vät, etteivät itse voi erota, koska kukapa heidät huolisi!! Ap, olen puolellasi, " sodin" kanssasi noita kadeja vastaan:))))))))

Mua kiinnoistasi nähdä sun kuva:)

Vaikutat oikeasti todella kauniilta ihmiseltä.

pS. Ehkä mä oon vähän " nunna" ;)

-223 (muistaakseni)

Vierailija
170/262 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaapa mulle sitten, A) Olisiko pitänyt abortoida lapsi?

B) olisiko pitänyt jäädä väkisin roikkumaan ei-tyydyttävään parisuhteeseen?

Ihme akka olet.

Vierailija:

sunhan se pitäisi tietää.

sitten on vielä erolapsi, voi voi

Vierailija
171/262 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken lisäksi olet ap ITSEKÄS

Vierailija
172/262 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsihan odottaa sen aikaan?

Sehän ei kasva ja tartte sillä välin äitiään.

ap on viel niin kakara, et kerkii käydä koulunsa moneen kertaa mutta lapsi EI ODOTA!!!

Vierailija
173/262 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kaiken lisäksi olet ap ITSEKÄS

Vierailija
174/262 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Menkää lenkille, koska AV:lla roikkuminen ei kuluta tehokkaasti kaloreita.

EIKÖ se ole lapsiltanne pois, kun päivät roikutte täällä arvostelemassa

toisten tekoja ja valintoja. Eikö ole parempi käydä kouluja, jotta pystyy elättämään tulevaisuudessa lapsensa kunnola:) Jos ap ei opiskelisi, niin valittaisitte/ arvostelisitte jo siitäkin. Yliopisto on mielestäni hyvä käydä kerralla pois alta, ettei jää roikkumaan. Antaa jo toisen olla. PAitsi, kyllä minäkin nauttisin tästä huomiosta, kun akat roikkuu kaulassa kiinni, kosa vät, etteivät itse voi erota, koska kukapa heidät huolisi!! Ap, olen puolellasi, " sodin" kanssasi noita kadeja vastaan:))))))))

Mua kiinnoistasi nähdä sun kuva:)

Vaikutat oikeasti todella kauniilta ihmiseltä.

pS. Ehkä mä oon vähän " nunna" ;)

-223 (muistaakseni)

Vierailija
175/262 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettet edes olisi halunnut koko lasta, et olisit saanut bilettää vapaasti ja jakaa sitä yhtä.

Olisit sen lapsen kanssa ihan oikeasti kotona ja älä ajattele, ettet pysty ostamaan kauniita vaatteita, vaan ajattele että äidin aika ja rakkaus on vaatteita tärkeämpää.

Vierailija
176/262 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä saa mitä tilaa.

Turha se on taivastella vastauksia jos tekee noin typerän provokatiivisen aloituksen.

Vierailija
177/262 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ellei hakua elää ihan köyhyydessä) , URPO !

Vierailija:

Lapsihan odottaa sen aikaan?

Sehän ei kasva ja tartte sillä välin äitiään.

ap on viel niin kakara, et kerkii käydä koulunsa moneen kertaa mutta lapsi EI ODOTA!!!

Vierailija
178/262 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no abortoidako olisi pitänyt jutut on aika syvältä.

etkö ole kuullut opintojen siirtämisestä. Mutta se nyt on kaikke mulle ja nyt heti.

En arvosta kyllä tollasia ihmisiä yhtään.

Mutta hei, onnea sinulle ja kauneudellesi. Toivottavasti saat jatkossakin paljon munaa.

no ei, päivän paras provo oli. Hyvää yötä!

Vierailija
179/262 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toisena v-loppuna biletys (eikä aina silloinkaan ) riittää mulle hyvin, muu oiskin jo liian raskasta.

Vierailija:

ettet edes olisi halunnut koko lasta, et olisit saanut bilettää vapaasti ja jakaa sitä yhtä.

Olisit sen lapsen kanssa ihan oikeasti kotona ja älä ajattele, ettet pysty ostamaan kauniita vaatteita, vaan ajattele että äidin aika ja rakkaus on vaatteita tärkeämpää.

Vierailija
180/262 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mun tekee tosi pahaa ap nyt sun lapsesi puolesta, et ajattele nyt yhtään mikä sille on parasta.

Jokaisen pienen lapsen paikka on kotona.

Kadut ap vanhempana sitä, kun annat lapsesi lapsuuden mennä sinulta ohi.