Puistollinen isiä flirttasi mulle taas :P
Olen parikymppinen isotissinen kaunis hoikka ja huoliteltu pienen pojan yh,ennenkin olen puisossa törmänny siihen,et ulkonäköni herättää huomiota - Yleensä äidit katsoo pahasti ja läpinäkyvän kateellisina perääni. Mut tänään taas, kuten yleensäkin viikonloppuina puistoissa on harvinaisen kiva käydä - Taas puisto oli täynnä ISIÄ lapsineen, ja voi niitä katseita ja flirtin määrää mitkä sain osakseni :D Osa yritti muka huomaamattani katsella, ja ujosti hymyillen käänsi pään pois kun katsoin silmiin.
Yksi pullea verkkarimamma oli eksyny joukkoon mukaan, ja jos katse voisi tappaa, oisin dead! Hänenkin miehensä mua katseli siihen malliin ja jututtikin pienellä tekosyyllä, ja muija oli kuin sitruunan niellyt.. Varmaan saa mies-reppana huutia kotona..
niin, tulipa vaan av-mammat mieleen, monenkohan teistä hellapoliiseista miehet oli paikalla siellä tänään.. Ukkomiehiä ois niiiiiiiiiiin helppo iskeä, tätä faktaa aina jaksan pikkusen ihmetellä.
Kommentit (262)
Vierailija:
kuin huoriintekemiseen yllyttäminen ja toisten äitien ärsyttäminen. Kuvitteleeko hän, että tällainen toiminta on kestävä pohja, jolle elämänsä rakentaa? Ettei hän kuitenkin kadehtisi parisuhteessa eläviä, koska itse on kykenemätön sellaista rakentamaan? Parisuhdetta kun ei rakenneta minkään tissien varaan, ainakaan kestävää sellaista.
Ehkä provo, ehkä vaan nuori. Mun mielipide on ärsyttäjä.
Ootko nyt iloinen.
Vierailija:
Ehkä provo, ehkä vaan nuori. Mun mielipide on ärsyttäjä.
Ootko nyt iloinen.
koska on nuori yksinhuoltaja perheiden joukossa. Yrittääkseen jotenkin pönkittää itsetuntoaan hän kalastelee huomiota perheenisiltä ja kun aikansa pyllistelee ja esittelee itseään, totta kai hän myös saa sitä. Eri asia sitten on, miten leikkipuistossa olevat isät, jotka yleensä ovat lapsiinsa eniten sitoutuneita ovat valmiita romuttamaan oman liittonsa jonkun puistossa tyrkyllä olevan yksinhuoltajan takia.
Uskon, että aplla on fantasia hajottaa ydinperheet, koska hän itse kadehtii sellaisia, koska on kykenemätön luomaan muuhun kuin seksiin perustuvaa uhdetta.
Sanoisin, että ap on hukassa ja että hänellä on seksuaaliongelma, jota hän ei edes itse tiedosta, mutta joka on syy hänen elämänsä ongelmiin ja parisuhdevaikeuksiin. Olisiko ap. ollut esim joskus seksuaalisesti hyväksikäytetty ja näin hän on alkanut hakea hyväksyntää vain seksin avulla ja esineellistänyt itse itsensä.
Vierailija:
Olen parikymppinen isotissinen kaunis hoikka ja huoliteltu pienen pojan yh,ennenkin olen puisossa törmänny siihen,et ulkonäköni herättää huomiota - Yleensä äidit katsoo pahasti ja läpinäkyvän kateellisina perääni. Mut tänään taas, kuten yleensäkin viikonloppuina puistoissa on harvinaisen kiva käydä - Taas puisto oli täynnä ISIÄ lapsineen, ja voi niitä katseita ja flirtin määrää mitkä sain osakseni :D Osa yritti muka huomaamattani katsella, ja ujosti hymyillen käänsi pään pois kun katsoin silmiin.
Yksi pullea verkkarimamma oli eksyny joukkoon mukaan, ja jos katse voisi tappaa, oisin dead! Hänenkin miehensä mua katseli siihen malliin ja jututtikin pienellä tekosyyllä, ja muija oli kuin sitruunan niellyt.. Varmaan saa mies-reppana huutia kotona..niin, tulipa vaan av-mammat mieleen, monenkohan teistä hellapoliiseista miehet oli paikalla siellä tänään.. Ukkomiehiä ois niiiiiiiiiiin helppo iskeä, tätä faktaa aina jaksan pikkusen ihmetellä.
Vierailija:
ai kui?Tääläki sataa..
Voinhan minäkin tänne kirjoitella tekeväni vaikka mitä, ollakseen kuitenkaan totta.
ja kyllä ne miehet minunkin perään katsoo, vaikka kroppa kärsikin monikkoraskaudesta ja ikäkin on tehnyt tehtävänsä.
Minun ei vain tarvitse paljasta pintaa esitellä.
Kivaltahan ne miesten katseet tuntuu, mutta mitäpä siitä sen enempää numeroa tekemään.
Sinnehän hän tänään menee, kun se on täys isejä näin sunnuntaina.
Ehkäpä tänään ap uskaltaa levittää jalkojaan jossain pensaikossa.
Pitäkää miehistänne huolta, varsinkin me/te jotka asutte Etelä-Suomessa.
Mutta tiedätkös ap, moni on vielä sisältäkin kaunis eikä mollaa muita typerästi vaikka kulkisivat missä verkkareissa tahansa!
Ps. Minun puistossa ehkä (toivottavasti) joskus muille naisille flirttaileva mieheni saisi kylmiä väreitä inhotuksesta kun näkisi kielesi =) =)
Ja kyllä, puistossa olimme taas tänään, en käynyt panemassa kenenkään kanssa. Vielä. Mutta idea on jo suunnitteilla ;) Sain eilen täältä sellaisen pontimen, että ihan oikeasti huvittaa tehdä tuo koe. Se vaan vaatii tarkkaa suunnittelua. Puhuin asiasta tänään kaverilleni joka on myös poikani kummitäti, lupasi tulla juoneen avuksi. ihan selvinpäin en ole niin rohkea et uskaltaisin puistoseksiä ehdottaa, mu sovimme, et minä otan pari rohkaisevaa - ihan siis vaan pari siideriä, että tuun riehakkaammaks. Sit kaverini katsoo poikaa ja mä keskityn siihen mieheen.. Mut ehkä valitaan sellanen puisto missä ei tavallisesti käydä, kun ei tiedä miten koe päättyy, enkä halua et kaikki tunnistaa välttämättä.. Sisäleikkitilojen vessa vois olla paras paikka kun sen saa lukkoon, ei ainakaan mukulat yllättäis niinkuin jostain puskasta. Oikeestaan oon aika innoissani tästä :D, kiva tehdä jotain tavallisuudesta poikkeavaa joskus.. Ja mielenkiinnolla odotan, miten tuleva kohde reagoi :) Pitää viel hioa strategiaa.
antaa niille kaikille:D jospa ne on puutteessa tai sit nii oksettavii ukkoi ettei niiden akat enään välitä niistä. kyl miehii riittää kuule.ei jää itkeen perään kukaan;)
tai jospa niiden muijat on pistäny ne puistoon lapsosten kaa siks aikaa ett ovat itte nuorien ja komeiden kollien hellittävinä...
sul on kovat luulot ittestäsi.haha,haha
Ite oon ihan tavallinen blondi koti-äiti,joka käy puistossa verkkareissa=)Kerran eräs ulkolainen mies oli lapsensa kanssa puistossa ja tuijotti avoimesti ja seurasi tekemisiäni..paikalle ryntäsi miehen vaimo joka löi miestänn avokämmenellä poskeen ja lähti retuuttamaan kotiin päin:DTapaus kyllä huvittaa vieläkin..mies käy meilläkin paljon lasten kanssa puistossa,enkä ole siitä mustasukkainen=)
Kun paikalle tuli melko näyttävän näköinen äiti farkkuminarissa, pikkutopissa ja korkeissa sandaaleissa. Kyykki siinä pehva vilkkuen. Kolme isää vieressäni katsoivat naista, yksi nyökkäsi tätä päin ja totesi kahdelle muulle että "siinä on halpa tavara laitettu tyrkylle", kaikki kolme hymyilivät ja tyrskivätkin, eivätkä kovin kivasti. Tämä nainen hymyili miehille eikä taatusti tajunnut miesten puhuvan hänestä alentavaan sävyyn vaan kuvitteli olevansa viehko. Säälitti naisen puolesta.
muutamia sellaisia naisia, jotka omasta mielestään ovat maailman kuumimpia kissoja, jotka saisivat aivan kenet tahansa.
Totuus on sitten ihan toinen. Esim. yksi on huomattavan lihava, mutta siitä huolimatta pukeutuu niukkaakin niukempiin vaatteisiin. Selluliitit, kalpeaakin kalpeampi iho ja raskausarvet loistavat kauas. Naama on pahojen aknearpien peittämä ja meikki aivan hirveä (oranssi meikkivoide, nudeksi maalatut huulet, kulmat ajettu pois ja piirretty kynällä jne.). Tukka on on karrelle palanut ohut hapsu.
Tämäkin nainen pitää itseään todella kuumana kissana ja siiderikännissä tyrkyttää itseään kaikille kaksilahkeisille. Kaikki katseet ottaa ihailuna. Totuus on se, että on ihan yleinen vitsi ja miehet puhuvat hänestä todella alentavasti tyyliin "ei sitä panis edes pussi päässä" jne. Halventava lempinimikin on tälle keksitty.
Onhan näitä. Ei voi kuin kuvitella, että missä vaiheessa näillä ihmisillä se omakuva on päässyt noin pahasti vääristymään.
mikä oikein on pissis? onko se tällainen?
http://www.commentbuddy.com/comments/Mastercard-Priceless/seekcodes_pri…
Vierailija: