Puistollinen isiä flirttasi mulle taas :P
Olen parikymppinen isotissinen kaunis hoikka ja huoliteltu pienen pojan yh,ennenkin olen puisossa törmänny siihen,et ulkonäköni herättää huomiota - Yleensä äidit katsoo pahasti ja läpinäkyvän kateellisina perääni. Mut tänään taas, kuten yleensäkin viikonloppuina puistoissa on harvinaisen kiva käydä - Taas puisto oli täynnä ISIÄ lapsineen, ja voi niitä katseita ja flirtin määrää mitkä sain osakseni :D Osa yritti muka huomaamattani katsella, ja ujosti hymyillen käänsi pään pois kun katsoin silmiin.
Yksi pullea verkkarimamma oli eksyny joukkoon mukaan, ja jos katse voisi tappaa, oisin dead! Hänenkin miehensä mua katseli siihen malliin ja jututtikin pienellä tekosyyllä, ja muija oli kuin sitruunan niellyt.. Varmaan saa mies-reppana huutia kotona..
niin, tulipa vaan av-mammat mieleen, monenkohan teistä hellapoliiseista miehet oli paikalla siellä tänään.. Ukkomiehiä ois niiiiiiiiiiin helppo iskeä, tätä faktaa aina jaksan pikkusen ihmetellä.
Kommentit (262)
Mutta haluan menestyä ja siksi olen vitosen oppilas, teen töitä sen eteen.
Mulle ei ole tärkeää itsensä kehuminen ja pillun jakaminen.
sai minut oikeasti suuttumaan. meni ilta mukavasti :))
Vierailija:
saada aikaiseksi päivän pisin ketju;) -apHyvää yötä ja kauniita unia kaikille:) Nyt tuo tyttö heräsi, täytyy mennä.
Ja annas kun arvaan, et ole harrastanut ikinä seksiäkään jos et ole seurustellut? ;)
Vierailija:
Mutta haluan menestyä ja siksi olen vitosen oppilas, teen töitä sen eteen.
Mulle ei ole tärkeää itsensä kehuminen ja pillun jakaminen.
Vierailija:
saada aikaiseksi päivän pisin ketju;) -apHyvää yötä ja kauniita unia kaikille:) Nyt tuo tyttö heräsi, täytyy mennä.
Mua kiinnostais myös lähteä yliopistoon samalle linjalle:)
Olen kyllä ihan aito ajatteleva mies. En kuitenkaan viitsisi olla äitien moraalisen keskustelun kohteena. Kertokaa suoraan jos nuorten kauniiden äitien katselemisessa on jotain väärin? Miksi naisen täytyy löytää itsensä seksuaalisuuden kautta mutta mies on sika kun kiinnostuu? Varsinkin oma mies :)
Joten, tiedän kyllä mikä tässä elämässä on tärkeää, ei ainakaan tuollainen pissismäisyys mitä annat itsestäsi ymmärtää.
Ja en ole käynyt uusimassa yhtäkään tenttiä, niistä kun tulee suoraan vitosia.
Ja uskoisin että olen harrastanut seksiä, kun noita lapsia on siunaantunut :)
Ja annas kun arvaan, et ole harrastanut ikinä seksiäkään jos et ole seurustellut?
ja jos äiti vielä lisäksi opiskelee, trenaa jne. niin milloin sille lapselle jää aikaa?
1v on vielä liian pieni tollaiseen menoon
neista, ainakin äidinkieli katsottiin, ja olikohan englanti.
Vierailija:
Mua kiinnostais myös lähteä yliopistoon samalle linjalle:)
Siihen kun tarvitaan jotain aivan muuta kuin kaunis pärstä.
na,kun ehkäiy petti. sepä ikävää jos jotain noin kovin säälittää terve ja iloinen lapsi, abortoidako se sit olisi pitänyt?
Vierailija:
ja jos äiti vielä lisäksi opiskelee, trenaa jne. niin milloin sille lapselle jää aikaa?
1v on vielä liian pieni tollaiseen menoon
Vierailija:
Joten, tiedän kyllä mikä tässä elämässä on tärkeää, ei ainakaan tuollainen pissismäisyys mitä annat itsestäsi ymmärtää.
Ja en ole käynyt uusimassa yhtäkään tenttiä, niistä kun tulee suoraan vitosia.
Ja uskoisin että olen harrastanut seksiä, kun noita lapsia on siunaantunut :)Ja annas kun arvaan, et ole harrastanut ikinä seksiäkään jos et ole seurustellut?
Olen itsekin kaunis, suosittu(saan paljon flirttiä ja flirt tailen joskus itsekin). Olen naimisissa suht. onnellisesti:) Monesti tekisi mieli erota ja saada olla sinkku ja " ansaita" REHELLISESTI se vieraiden miesten huomio. Minusta vaan tuntuisi väärältä olla samalla äiti ja kaatua vieraiden miesten peteihin, kun lapset ovat isänsä luona. Mutta jokainen taplaa tyylillään. Se, että tiedät itse, kuka olet ja mitä teet ja teet sen oikein, niin siitä vaan. Ja tiedän, että kaikki naiset aina sanovat, että: " Ei mun mies mua petä" jne. Mutta sen tiedän, ettei mieheni minua pettäisi ikinä, koska tietää, ettei mua parempaa ikinä saisi:) Näin on itsekin sanonut. Olen jopa ehdottanut hänelle, että saisi kokeilla seksiä meidän suhteessa jonkun toisenkin kanssa, muttei halua.
- Ole ONNELLINEN<3
Vierailija:
Siihen kun tarvitaan jotain aivan muuta kuin kaunis pärstä.
elämänvalinnoilla pystyy kyllä vaikuttamaan pienen kasvuun.
Vierailija:
Minusta vaan tuntuisi väärältä olla samalla äiti ja kaatua vieraiden miesten peteihin, kun lapset ovat isänsä luona. Mutta jokainen taplaa tyylillään. Se, että tiedät itse, kuka olet ja mitä teet ja teet sen oikein, niin siitä vaan. Ja tiedän, että kaikki naiset aina sanovat, että: " Ei mun mies mua petä" jne. Mutta sen tiedän, ettei mieheni minua pettäisi ikinä, koska tietää, ettei mua parempaa ikinä saisi:) Näin on itsekin sanonut. Olen jopa ehdottanut hänelle, että saisi kokeilla seksiä meidän suhteessa jonkun toisenkin kanssa, muttei halua.
- Ole ONNELLINEN<3
Opiskeluja ja töihin menoa on monikin siirtänyt pienen lapsen vuoksi, toki jos jaat persettä päivisin, niin siinähän on lapsi vaan tiellä, täytyyhän hänen päästä virikehoitoon.
Sun arvomaailmasi oikein hyvin kuvastuu viesteistäsi, pieni lapsi hoitoon, mukava panna ukkomiesten kaa, vaikka puistossa lasten ollessa siellä, huh huh mikä lumppu olet.
tuntisinpa ap:n.
minusta hän vaikuttaa fiksulta, oikeesti, härnää teitä vaan ja kummiskin itseironiaakin löytyy.. itse olette tyhmiä ellette sitä huomaa.