Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puistollinen isiä flirttasi mulle taas :P

Vierailija
09.06.2007 |

Olen parikymppinen isotissinen kaunis hoikka ja huoliteltu pienen pojan yh,ennenkin olen puisossa törmänny siihen,et ulkonäköni herättää huomiota - Yleensä äidit katsoo pahasti ja läpinäkyvän kateellisina perääni. Mut tänään taas, kuten yleensäkin viikonloppuina puistoissa on harvinaisen kiva käydä - Taas puisto oli täynnä ISIÄ lapsineen, ja voi niitä katseita ja flirtin määrää mitkä sain osakseni :D Osa yritti muka huomaamattani katsella, ja ujosti hymyillen käänsi pään pois kun katsoin silmiin.

Yksi pullea verkkarimamma oli eksyny joukkoon mukaan, ja jos katse voisi tappaa, oisin dead! Hänenkin miehensä mua katseli siihen malliin ja jututtikin pienellä tekosyyllä, ja muija oli kuin sitruunan niellyt.. Varmaan saa mies-reppana huutia kotona..

niin, tulipa vaan av-mammat mieleen, monenkohan teistä hellapoliiseista miehet oli paikalla siellä tänään.. Ukkomiehiä ois niiiiiiiiiiin helppo iskeä, tätä faktaa aina jaksan pikkusen ihmetellä.

Kommentit (262)

Vierailija
141/262 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntisinpa ap:n.

minusta hän vaikuttaa fiksulta, oikeesti, härnää teitä vaan ja kummiskin itseironiaakin löytyy.. itse olette tyhmiä ellette sitä huomaa.

Vierailija
142/262 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta haluan menestyä ja siksi olen vitosen oppilas, teen töitä sen eteen.

Mulle ei ole tärkeää itsensä kehuminen ja pillun jakaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/262 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai minut oikeasti suuttumaan. meni ilta mukavasti :))

Vierailija
144/262 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

saada aikaiseksi päivän pisin ketju;) -ap

Hyvää yötä ja kauniita unia kaikille:) Nyt tuo tyttö heräsi, täytyy mennä.

Vierailija
145/262 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yh=yhteishuoltajuus;))

Vierailija
146/262 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja annas kun arvaan, et ole harrastanut ikinä seksiäkään jos et ole seurustellut? ;)

Vierailija:

Mutta haluan menestyä ja siksi olen vitosen oppilas, teen töitä sen eteen.

Mulle ei ole tärkeää itsensä kehuminen ja pillun jakaminen.

Vierailija
147/262 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

saada aikaiseksi päivän pisin ketju;) -ap

Hyvää yötä ja kauniita unia kaikille:) Nyt tuo tyttö heräsi, täytyy mennä.

Vierailija
148/262 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostais myös lähteä yliopistoon samalle linjalle:)

Vierailija
149/262 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä ihan aito ajatteleva mies. En kuitenkaan viitsisi olla äitien moraalisen keskustelun kohteena. Kertokaa suoraan jos nuorten kauniiden äitien katselemisessa on jotain väärin? Miksi naisen täytyy löytää itsensä seksuaalisuuden kautta mutta mies on sika kun kiinnostuu? Varsinkin oma mies :)

Vierailija
150/262 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten, tiedän kyllä mikä tässä elämässä on tärkeää, ei ainakaan tuollainen pissismäisyys mitä annat itsestäsi ymmärtää.

Ja en ole käynyt uusimassa yhtäkään tenttiä, niistä kun tulee suoraan vitosia.

Ja uskoisin että olen harrastanut seksiä, kun noita lapsia on siunaantunut :)

Ja annas kun arvaan, et ole harrastanut ikinä seksiäkään jos et ole seurustellut?

Vierailija
151/262 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos äiti vielä lisäksi opiskelee, trenaa jne. niin milloin sille lapselle jää aikaa?

1v on vielä liian pieni tollaiseen menoon

Vierailija
152/262 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

neista, ainakin äidinkieli katsottiin, ja olikohan englanti.

Vierailija:

Mua kiinnostais myös lähteä yliopistoon samalle linjalle:)

Vierailija
153/262 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen kun tarvitaan jotain aivan muuta kuin kaunis pärstä.

Vierailija
154/262 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

na,kun ehkäiy petti. sepä ikävää jos jotain noin kovin säälittää terve ja iloinen lapsi, abortoidako se sit olisi pitänyt?

Vierailija:

ja jos äiti vielä lisäksi opiskelee, trenaa jne. niin milloin sille lapselle jää aikaa?

1v on vielä liian pieni tollaiseen menoon

Vierailija
155/262 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Joten, tiedän kyllä mikä tässä elämässä on tärkeää, ei ainakaan tuollainen pissismäisyys mitä annat itsestäsi ymmärtää.

Ja en ole käynyt uusimassa yhtäkään tenttiä, niistä kun tulee suoraan vitosia.

Ja uskoisin että olen harrastanut seksiä, kun noita lapsia on siunaantunut :)

Ja annas kun arvaan, et ole harrastanut ikinä seksiäkään jos et ole seurustellut?

Vierailija
156/262 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin kaunis, suosittu(saan paljon flirttiä ja flirt tailen joskus itsekin). Olen naimisissa suht. onnellisesti:) Monesti tekisi mieli erota ja saada olla sinkku ja " ansaita" REHELLISESTI se vieraiden miesten huomio. Minusta vaan tuntuisi väärältä olla samalla äiti ja kaatua vieraiden miesten peteihin, kun lapset ovat isänsä luona. Mutta jokainen taplaa tyylillään. Se, että tiedät itse, kuka olet ja mitä teet ja teet sen oikein, niin siitä vaan. Ja tiedän, että kaikki naiset aina sanovat, että: " Ei mun mies mua petä" jne. Mutta sen tiedän, ettei mieheni minua pettäisi ikinä, koska tietää, ettei mua parempaa ikinä saisi:) Näin on itsekin sanonut. Olen jopa ehdottanut hänelle, että saisi kokeilla seksiä meidän suhteessa jonkun toisenkin kanssa, muttei halua.

- Ole ONNELLINEN<3

Vierailija
157/262 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siihen kun tarvitaan jotain aivan muuta kuin kaunis pärstä.

Vierailija
158/262 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämänvalinnoilla pystyy kyllä vaikuttamaan pienen kasvuun.

Vierailija
159/262 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minusta vaan tuntuisi väärältä olla samalla äiti ja kaatua vieraiden miesten peteihin, kun lapset ovat isänsä luona. Mutta jokainen taplaa tyylillään. Se, että tiedät itse, kuka olet ja mitä teet ja teet sen oikein, niin siitä vaan. Ja tiedän, että kaikki naiset aina sanovat, että: " Ei mun mies mua petä" jne. Mutta sen tiedän, ettei mieheni minua pettäisi ikinä, koska tietää, ettei mua parempaa ikinä saisi:) Näin on itsekin sanonut. Olen jopa ehdottanut hänelle, että saisi kokeilla seksiä meidän suhteessa jonkun toisenkin kanssa, muttei halua.

- Ole ONNELLINEN<3

Vierailija
160/262 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluja ja töihin menoa on monikin siirtänyt pienen lapsen vuoksi, toki jos jaat persettä päivisin, niin siinähän on lapsi vaan tiellä, täytyyhän hänen päästä virikehoitoon.

Sun arvomaailmasi oikein hyvin kuvastuu viesteistäsi, pieni lapsi hoitoon, mukava panna ukkomiesten kaa, vaikka puistossa lasten ollessa siellä, huh huh mikä lumppu olet.