Puistollinen isiä flirttasi mulle taas :P
Olen parikymppinen isotissinen kaunis hoikka ja huoliteltu pienen pojan yh,ennenkin olen puisossa törmänny siihen,et ulkonäköni herättää huomiota - Yleensä äidit katsoo pahasti ja läpinäkyvän kateellisina perääni. Mut tänään taas, kuten yleensäkin viikonloppuina puistoissa on harvinaisen kiva käydä - Taas puisto oli täynnä ISIÄ lapsineen, ja voi niitä katseita ja flirtin määrää mitkä sain osakseni :D Osa yritti muka huomaamattani katsella, ja ujosti hymyillen käänsi pään pois kun katsoin silmiin.
Yksi pullea verkkarimamma oli eksyny joukkoon mukaan, ja jos katse voisi tappaa, oisin dead! Hänenkin miehensä mua katseli siihen malliin ja jututtikin pienellä tekosyyllä, ja muija oli kuin sitruunan niellyt.. Varmaan saa mies-reppana huutia kotona..
niin, tulipa vaan av-mammat mieleen, monenkohan teistä hellapoliiseista miehet oli paikalla siellä tänään.. Ukkomiehiä ois niiiiiiiiiiin helppo iskeä, tätä faktaa aina jaksan pikkusen ihmetellä.
Kommentit (262)
Ne vahtisivat lapsia, joiden vuoro ei ole ajaa. Harkitse!
isienkin päivää, mitäs pahaa siinä on, mutta eihän se tarkoita, että ovat iskettävissä! hienoa, että yh löytää piristystä yh-elämään edes puistosta ;o)
Ja on toki hienoa, että olet moraalisesti valveutunut ja paheksut flirttailevia ukkomiehiä.
toki jotkut varmaan ovat, mutta ei kaikki. Etkä sinä voi tietää millaisia vaimoja miehillä on. Ihan hyvin voivat olla vaikka malleja.
Ei se kuule tarkoita sitä, että vaimo on lihava verkkarimamma, jos mies katselee kaunista tyttöä.
Miehet on miehiä, kaunista on kiva katsella ja haaveilla.
Ymmärsin pointtisi, mutta voisitko olla vielä enemmän itserakas?!?
ja muista myos etta ' verkkarimutsit' on verkkareissa omasta halustaan. toki hekin voisivat pukeutua mekkoloihin tai ties mihin. tykkaavat vaan kayda puistossa verkkareissa, jotekin loogista kuitenkin.
Enkä tiedä oisivatko leikkimökin taakse panolle lähteneet jos ois ollu mahdollisuus, mut baarissa kyllä ukkomiehiä on parin rohakisevan jälkeen jonoksi asti kimpussani pyrkimässä pöksyihin.
et kyllä ne pettää, ei tietenkään kaikki mut HYVIN MONET. Myös ne " kiltin ja kunnollisen" oloiset.
meinaan meidän isi ei baareissa juokse, ainoastaan siellä puistossa, joten voin huokaista helpotuksesta!
jos oisin rohkeempi,vois testatakin lähtiskö ne tosiaan puskan taakse panolle keskellä päivää.. Voisitte yllättyä tän testin tuloksesta ;)
Onneksi oma ukkokulta ei käy baareissa ja ei puistoissa kun lapset ovat niin isoja.
Eli ei tarvii miettiä et, kukas kurvikas nainen nyt sille keimailee missäkin.
Minun puolesta voit flirttailla edelleen :) Tiedän ettei mies pettäisi vaikka millainen misukka vastaan tulisi ja pieni flirtti vaan piristää omaa suhdetta.
Ihme kommentteja täällä muuten. AP taisi hiukan provosoida teitä ja noin moni tarttui täkyyn.
Jos ette luota miehiinne sen vertaa, että kuvittelette pienen flirtin oikeasti johtavan johonkin, mihin ihmeeseen teidän suhteenne silloin perustuu??
missäs nyt on vikaa... vai hei, johtuisko mun iloisesta asenteesta ja luonteesta.
Vierailija:
Minun puolesta voit flirttailla edelleen :) Tiedän ettei mies pettäisi vaikka millainen misukka vastaan tulisi ja pieni flirtti vaan piristää omaa suhdetta.Ihme kommentteja täällä muuten. AP taisi hiukan provosoida teitä ja noin moni tarttui täkyyn.
Jos ette luota miehiinne sen vertaa, että kuvittelette pienen flirtin oikeasti johtavan johonkin, mihin ihmeeseen teidän suhteenne silloin perustuu??
itse kun olen viiimeisilläni raskaana ja kokoa on kuin valaalla eikä tuo peittokaan ole heilunut aikoihin, joten varmasti mieheni on tullut hyvälle tuulelle sinut nähdessään.
ja mistä se ap tietää kuka mies siellä puistossa on ukkomies, ja kuka viikonloppu tai yh isä?
ja juu en ole kateellinen
t:23v äiti hoikka ja tissit kulkee D-kupin rintsikoissa.
kun me mieheni kanssa tykätään arvostella naisia (ja miehiä) tuolla kaduilla. Tietysti sitä joutuu sit vähän tuijotteleen peräänkin. Ollaan monesti naurettu, että nyt varmaan tyttö luuli onnellisena, että ukkomies kuolasi hänen peräänsä vaikka todellisuudessa saakin aika kylmää arvostelua niskaan.
Eli ei pidä aina luulla kaikkia katseita flirtiksi :)
Vierailija:
ja mistä se ap tietää kuka mies siellä puistossa on ukkomies, ja kuka viikonloppu tai yh isä?
Hyvä, että käyt ap puistossa. Toivon, että käyt samassa puistossa kuin mieheni, niin hän menee sinne mielellään eikä minun tarvitse lähteä, vaan saan jäädä rauhassa kotiin :)
t. kaunis rouva, jo on itsekin kova flirttailemaan
relle flirtata.
Ja sinä " rento jailoinen meikkaamaton mamma" ,jos sulle flirtataan niin oot sikäli " onnellisemmassa" asemassa et muut naiset ei suhtaudu suhun niin vihamielisesti,kun eivät tod. näk pidä sua silleen " uhkana" .
Vierailija:
Eli ei pidä aina luulla kaikkia katseita flirtiksi :)
jos oikeasti olen niin kaunis kun kehut, niin kannattaa laskeutua alas sieltä pilvistä.
Aikansa miehiä kiinnostaa pelkkä ulkokuori, mutta jos on sisältä täynnä paskaa, niin kenkää saat. Ilmankos olet yh...
eikai se nyt mikään ihme ole, että miehet katsovat kaunista naista. Varsinkin jos isot tissit.