Millaisen flirtin hyväksyt (varatuille)?
Kommentit (9)
Ok on hymy, arkinen huomiointi (ei siis kukkalähetykset tms.), hyväntahtoinen vitsailu, pienet merkittävät katseet. Tärkeintä on minusta pitää omat tunteensa kurissa ja olla hienotunteinen myös toista kohtaan, jos huomaa hänen tunteissaan jotain erityistä.
"viaton" kosketus. Ehdottomasti ei seksuaalisille alueille mut ehkä kuitenkin sellainen hellä kosketus ja hymy. Kelpais varmaan muillekin.
eikä vahingoita ketään.
mutta kaikki mikä menee tietyn rajan yli on halpamaista ja väärin.
pettämisen/asiattoman flirtin raja menee mielestäni siinä että jos et kykenisi tekemään sitä puoliso vierelläsi, on se pettämistä.
Hymyillä saa, jutella saa jne muttei mitään mikä viittaa seksiin tai ihailuun.
Kerro esimerkkejä.
Esim. hymyt, katseet, toisen huomiointi, vitsailu jne. Mikään "mennääks panemaan" ei ole flirttailua, ei myöskään sopimaton koskettelu.
ap