Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö joku menee suviseuroihin

Vierailija
05.06.2007 |

Sillä en voi käsittää jos sinne joku vielä lähtee pellon päähän suuren porukkansa kanssa ja laittaa siihen koko kesän omat ja lainatut rahat. Itse olemme iiiso perhe ja ei tuli pieneen mieleenkään että sinne tälläytisimme. On lapsia kohtaan väärin kituuttaa niitä kuumassa asuntoautossa viikko ja olla hiljaa ja esimerkillisesti ja näyttää parthaita puolia. Ei siellä ole läheskään kaikilla kivaa mutta pakotetaan ja lapsilta ei kysytä haluavatko he pienemmät ehkä mutta ei isot. onneksi ajan voi käyttää paremminkiin. Ja 45v vanhempia ei enään kukaan painosta. voi ajajtella ommilla aivoilla mitä haluaa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja emme edes asiaa miettineet. On kerrankin varaa kahlata alennusmyynneissä vaikka sillä aikaa kun toiset on suvareissa. Ennen rahat meni kaikki sinne ei sitä kesässä enää muuta voinut tehdä. Nyt viemme lapset lomalle niiden ehdoilla eikä niin että tietenkin suviseuroihin kun kaikki menevät ja niin on tapana. Ei enää meillä.

Vierailija
22/25 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joku ei taas kestnyt mitään vaan vet jonkun nimimerkin tänne, eikö usk. voisi käyttäytyä itse asiallisesti olla vastaamatta ellei voi käyttäytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

katkeria ihmisiä tässä ketjussa.:(

Vierailija
24/25 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti.



Ensin meinattiin että jäädään pois mutta kovasti alkoi lapsia harmittaan. Ja itselläkin tuli olo ettei raski olla pois.



On mukava päästä sanan kuuloon ja nähdä kaukaisia tuttuja joita harvon näkee.



Ja me teemme myös muita reissuja tälle kesää. Ja käytetään lapsia " lasten paikoissa" .



Rahaa voi säästää pitkin talvea ettei lopu kesällä rahat kesken. Me ei esim. painosteta ulkoseen ollenkaan. Kuletaan tuttujen vanhoissa vaatteissa, ajetaan vanhalla autolla ja vaunu hommataan sieltä mistä se halvimmalla lähtee. Ruokaa laitetaan itse seurapaikalla. Nautitaan paljon leirielämästä. Ollaan asenteella " lapset on lapsia" . Ei siis vaadita heitä istumaan koko ajan paikalla ja " näyttämään parhaita puolia" niin kuin joku aikasemmin sanoi.





Kovasti jo lasketaan öitä, lapset laittaa kalenteriin rastia.:) Enempi lapset suviseuroja odottaa entä Jukujuku-maahan menoa.

Vierailija
25/25 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vuoden mukavinta aikaa,ensi viikolla juhannus ja seuraavalla viikolla suviseuroihin. Ihana tunne, niitä odottaa niin kuin lapsi joulua! :)



Miksi joku tähän ketjuun kirjoittanut kokee, että suvareihin on " pakko" lähteä? Kuka sinne pakottaa? Ei sitten ihan kukaan.. Omasta laajasta ystävä- ja sukulaispiiristä en tunne yhtäkään uskovaista, joka " vapaaehtoisesti" haluaisi jäädä pois suvareista. Kaikki ei tykkää asuntovaunu yms. majoituksesta, mutta voihan sitä yöpyä alueen ulkopuolella ja käydä päiväseltään... mutta tosiaankin, täysin vapaaehtoista ja jokainenhan päättää omista reissuistaan.



Kuultaa läpi ap:n aloituksesta, että on todella pahan mieli jostakin syystä .. toivottavasti asiasi selkiävät..



Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän