Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö joku menee suviseuroihin

Vierailija
05.06.2007 |

Sillä en voi käsittää jos sinne joku vielä lähtee pellon päähän suuren porukkansa kanssa ja laittaa siihen koko kesän omat ja lainatut rahat. Itse olemme iiiso perhe ja ei tuli pieneen mieleenkään että sinne tälläytisimme. On lapsia kohtaan väärin kituuttaa niitä kuumassa asuntoautossa viikko ja olla hiljaa ja esimerkillisesti ja näyttää parthaita puolia. Ei siellä ole läheskään kaikilla kivaa mutta pakotetaan ja lapsilta ei kysytä haluavatko he pienemmät ehkä mutta ei isot. onneksi ajan voi käyttää paremminkiin. Ja 45v vanhempia ei enään kukaan painosta. voi ajajtella ommilla aivoilla mitä haluaa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ainakin itku tullut kaikilla lapsilla jos on pois joutunut jäämään. Itselläkin paha olla ja kova kaipuu sinne. Onhan se kesän kohokohta! Ja usko saa vahvistusta kun näkee että onhan meitä näin paljon. Ja tapaa ystäviä ja tuttuja joita ei muutoin tapaa. Onhan se iso rahareikä ja jos jotakin kenttäolosuhteet ahistaa niin pois saa jäädä. Ei meitä ainakaan lannista viikon (VAIN VIIKON) kenttäolosuhteet. Sen arvoista se on!!

Vierailija
2/25 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ainakin mennään. Eikä tarvi rahaa lainata, omillakin pärjätään. Ystäviä ja tuttuja mennään tapaamaan ja tunnelmasta nauttimaan, eikä itseämme näyttämään. Ei lapset oo koskaan sanoneet, etteivät haluaisi lähteä, ennemminkin kärttävät koko ajan, että milloin mennään, montako yötä vielä.



Harmi, jos teillä on jäänyt suviksista kurja olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä erosimme liikkeestä pari vuotta sitten emmekä ole katuneet. Ja eillä 13 lasta.

Vierailija
4/25 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä kyllästyimme siihen pintapuoliseen esittämiseen ystävät jotka tullevat asunto autollemme tapaamaan. Kysyvät ensimmäisenä jokos on uutta pukannut. eli onko jo uusi lapsi tälle kesälle sitten päästään asunto autoon ja joko olet tilannut -06 mallin . Sitten tarkistetaan lasten vaatteet äidin liika kilot paljonko niitä on jäänyt. Eli tätä. Kahvit juodaan ja voikaa hyvin jumalan rauhaan. Ja kun vieraat päässeet kulman taakse niin kyllä ne on taas laittanut mistä ne sitä rahaa saa. Mutta kyllä oli äiti nyt joteskin väsähtäneen näköinen että jäi sillekin hyvä mieli kun löysi jotain itselle mielihyvää. Lähimmäiset eivät ole niitä rakkaudella ajattelevia läheskään aina.

Vierailija
5/25 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitte mennä suviksiin ja olla tapaamatta heitä? Ei heidän kommenteistaan tarvitse välittää. Oikea uskovainen haluaa olla ystävällinen kaikille ja olla loukkamatta tahallaan toista!



En ymmärrä näitä jotka kieltää uskonsa sen takia että joku tuttu sanoo heille rumasti tms.. ei sitä niiden tuttujen kommentilla taivaasen mennä. Jokainen itse sydämessään tietää onko asiat kunnossa, omatunto puhdas ja rauha Jumalan kanssa. Jos joku sinua loukaa niin voit ajatella että voi tuota raukkaa!



Itse ainakin käyn seuroissa jotta saisin virvoitusta ja vahvistusta omalle sielulleni. On monella uskovaisella suunta lähtenyt harhaan. Maallinen mammona on tullut uskoa tärkeämmäksi ja sitä haalitaan ympärille. Sitten syrjitään heikompia ja huonompia. Ei sellainen ole oikeaa Jumalan lapsen toimintaa. Hätä tulee kuoleman hetkellä kun ja jos tietää toimineensa väärin. Muistakaa että Jumalalta et voi tehdä mitään salassa vaikka muilta voit.

Vierailija
6/25 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ja kun vieraat päässeet kulman taakse niin kyllä ne on taas laittanut mistä ne sitä rahaa saa. Mutta kyllä oli äiti nyt joteskin väsähtäneen näköinen että jäi sillekin hyvä mieli kun löysi jotain itselle mielihyvää. Lähimmäiset eivät ole niitä rakkaudella ajattelevia läheskään aina."





Taidat itse käyttäytyä kuten edellä kuvasit.. mistäs muuten tietäisit muiden ajatukset??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/25 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan kuulin aonaisesta auton ikkunastamme että voisi ne kommentinsa heittää edesvähän kauempana.

Vierailija
8/25 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sulla sitten kurjia tuttuja! kyllä kaikki yleensä puhuvat jos joku on lihonut/laihtunut silmissä, odottaa, on ostanut uuden auton tms.. ihan normaalia. ei siis paska mielessä mutta ihan muuten vaan. itse muistan kuinka pienenä oli PAKKO päästä seuroihin! ja vielä keskiviikosta maanantaihin. ei yhtään vähempää. ja voi kun luvattiin äidille että jaksetaan nousta vaikka kuudelta aamulla että päästään ajoissa lähtemään. KYLLÄ SE ON KESÄN KOHOKOHTA! tänä kesänä vara tehdä vain yksi lomareissu mutta kyllä muut lomat kalpenee suvareiden rinnalla. t.nuori äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/25 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kaikki nauti leiriolosuhteista. Eikä sinne ole pakko lähteä jos ei viitsi. Itselle riittää aivan hyvin päivät pe-su.

Vierailija
10/25 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huippu mukavaa nähdä vuosien varrelta saamiani ystäviä ja tuttuja, sukulaisia, leirituttuja, lapsuudenpaikkakunnan tuttuja..... Kyllä, mielelläni minä menen suviseuroihin. Missään muualla en tapaa niin paljon tuttuja ihmisiä.



Miksi lapset eivät voisi nauttia suviseuroissa? Kyllä hekin iloitsevat kavereiden, sukulaisten ja tuttujen tapaamisesta! Itse ainakin otan heille mukaan muutamia leluja että saavat myös leikkiä.



Ja vielä siitä omalla päällä ajattelusta. Kummallinen näköala tuo, ettei vois suviksissa ajatella omilla aivoilla. Itse ainakin otan omat aivot mukaan, niitä olen käyttänyt edellisissäkin suviseuroissa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/25 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja massan mukana menoa. En mene suvareihin ei ole minun tyylini.

Vierailija
12/25 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lähdetään silti koska se on vaivan arvoista. Se tunnelma on siellä ihana ja kokemuksesta tiedän että sielltä palaa aina mieli virkistyneenä vaikka ehkä ruumis väsyneenä kotiin. Tosi mukavaa on myös nähdä tuttuja ja sukulaisia ympäri Suomen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/25 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä nyt bensaan menee ja ehkä jonkin verran enemmän ruokaan kuin kotona menisi + telttamaksu (vai mikä se nyt onkaan nimeltään).

t 21

Vierailija
14/25 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä nro 21 kans

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/25 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei ole kirjoittanut mitään- Miksi sotket nimimerkkini aina johonkin. Ilmoitan ylläpidolle että sinut laitetaan sivuun. Ylläpito saa selville kuka aina ja sama kirjoittaja on joka vetää nimimerkkejä esiin.

Vierailija
16/25 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ilmoita vaan jos siltä tuntuu.



Mutta jos et oikeasti ole tämän avauksen takana niin pyydän anteeksi.

Vierailija
17/25 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meillä lapset laskee päiviä suviseuroihin, joten on kyllä koko perheen kesän kohokohta. Me mennään sitten vielä myöhemmin kesällä viikon lomalle täysihoitoon. Halpa pieni vaunu vuokrataan suviksiin, ei todellakaan mennä sinne mahtailemaan, vaan tärkeintä siellä on päästä sanankuuloon.

Vierailija
18/25 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän noi ole mitään ystäviä todellisuudessa. Jutun aiheet ei meillä ole suviksissa tapaamiemme ystävien kesken lähellekkään tuollaista. Jos on uusi vauva tullut vuoden aikana, tottakait siitä onnitellaan ja jutellaan! Harva suviksiin tulee vuoden -07:lla omalla asuntoautolla. Siis todella harva!!!



Meillä on vanha asuntovaunun räpsy, joka täyttää kaikki tarpeelliset vaatimukset, eli on pedit, wc pienempien hätää varten, jääkaappi ja hella. Kovasti tosin olemme miettineet ison teltan ostamista, koska lapsia kiehtoisi kovasti että yöpyisimme teltassa emmekä asuntovaunussa.

Kovin iso rahareikä ei suviseurat ole jos vertaa mitä lomamatkoilla yleensä menee rahaa. Majoitusmaksu on 40¿, vaikka ke-ma oltaisiin, ruuat saa valmiilla ja paljon, paljon halvemmalla, mitä käyttäisimme porukan jossain ruokalassa syömässä. Jätskit ja pullat ja kahvit on paljon halvempia kuin huoltsikoilla, vaikka onkin vähän kalliimpia kuin kaupoissa. Ei siitä konkurssiin todellakaan mene, että suviseuroissa käy! Meillä on laskettu öitä jo pitkään millon suunnataan auton nokka kohti Valkealaa. Tänään siivosimme asuntovaunun. :)

Vierailija
19/25 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

l3 lapsen kanssa. Helpottaaksemme urakkaa ostimme jossakin vaiheessa vanhan asuntoauton, joka ei tosiaankaan mikään hieno.

Sen saa pakattua omaan tahtiinsa sekä siivottua jälkeenpäin. Olen jo ajat sitten ajatellut, että kuunnella ja ystäviään voi tavata paikallaankin ollessa, en jaksa olla paljoa kentällä.

Ainakin meitä saa ihan rauhassa katsoa ja ihmetellä, en ole laiha, kaunis ja menestynyt. Lapsia ei kilpavarustella vaatteilla vaan hiekkalaatikko-olosuhteisiin tehdyt tamineet saa kelvata.

Eikä se merkitse minulle yhtään mitään, jos joku arvostelee. Olen onnellinen. Meidän perheemme on onnellisia.



Aina olen nauttinut olla siellä tyytyväisten mielten tunnelmassa, olisi kuin saisi sydämeen palan taivasta. En jättäisi mistään hinnasta sitä reissua väliin! Lapsetkin jo laskevat päiviä, keräävät suvisrahaa innoissaan..



MUTTA tunnen itsekin äitejä jotka jäävät pois, kun eivät halua/ jaksa olla siellä. Minusta tässäkin asiassa saakoon vallita vapaus!

Vierailija
20/25 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että joskut menee sinne näyttelyasenteella, mutta antaa mennä! Sinne mahtuu kaikenlaista tallaajaa. Tervetuloa muutkin tutustumaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan