Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noi testit tosiaan noin herkkiä vai olikohan viallinen?

Vierailija
04.06.2007 |

Älkää edes kysykö että miksi tein testin näin aikasessa vaiheessa ;) Mulla on normaalisti kierron pituus 27-33 päivää. Nyt on menossa 25 päivä. Tein sellasella Aconilla (kasettimallinen) testin ja heti kun testi kastui niin kaksi viivaa tuli näkyviin?! Olin kyllä ihan ihmeissäni!!! Onkohan toi nyt edes mahdollista? Voiko nämä nykyiset testit olla muka näin herkkiä? Kokemuksia....

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä toista viivaa siihen testiin tulisi, jos ei sinulla olisi raskaushormonia virtsassa. Joten kyllähän tuo ihan ihka oikea plussa on, onnea!! :)

Vierailija
2/2 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin alkaako vuoto kuinka nopeasti plussatestistä? Meneekö useitakin päiviä? Eipä tässä kait auta kuin odottaa ja jännittää :)



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi