Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa tää uusperhe-elämä

Vierailija
02.06.2007 |

Mies työmatkalla ja minä kotona kahden pikkulapsemme kanssa. Miehellä on ekasta liitostaan 2 teini-ikäistä ( likin täysikää jo) lasta. Heillä on avaimet meille, ovat täällä noin joka 2 viikko melkein viikon. Nyt heidän pitäis olla äidillään eikä mistään muusta ole ollut puhetta ja miehenikin sitten nimenomaan sanoi, että nyt kun hän on matkalla, ni he eivät tule meille. Ei muutenkaan olsi nyt heidän täällä olonsa aika.

Mulle oli iltapäivällä tulossa yks tuttu kylään ja olin varannut kaikkea hyvää syötävää jääkaappiin. Ja kuinkas ollakaan, oltiin lasten kanssa ulkona ja sillä aikaa oli tuo miehen teini tullut avaimillaan meille ( vaikka isänsä työmatkalla vielä viikon ja tietävät sen tasan tarkkaan) ja käynyt sitten jääkaapilla. Ja sitten vain häipynyt. Vittu sanon minä. Oli syönyt koko patongin, leikkeleitä, ruokaisaa salaattia liki puolet. Vittu perkele.

Olkoonkin vaan mieheni lapsai, mutta jos on tällanen viikko-viikko-systeemi ja nyt äidillään pitäis olla vielä yli viikon, ni en oikeen tykkää tästä. Kaiken kukkuraks ei kysellä mitään, ei ilmoteta, käydään imuroimassa jääkaappi varmaan kaverin avustuksella tyhjäks ja häivytään. Saatana mä sanon.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä meidän lasilla on todellakin kaksi kotia-joihin ovat terrevetulleita.

Kurjaa ajatella, että lapsi olsi vieraana oman vanhempansa luona.

Vierailija
62/63 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä av-palsta on täysin väärä foorumi ko aiheelle. Pahoitat vaan mielesi täällä. Täällä palstailevat ovat pääasiassa katkeria yh-kotiäitejä joiden kapeaan elämänkatsomukseen ei sovi kuin kapea siivu elämästä.

terveisin se joka ymmärtää tilanteesi ja mielipahasi täysin

Pidä puolesi! Kaikkea ei tarvitse hyväksyä! Edes niiltä ihanilta miehen ex-liiton kullannupuilta ja päivänsäteiltä. Äitipuolikin on ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida olla kovinkaan perehtynyt uusperheproblematiikkaan. Se nimenomaan on niin, että kumppanin lapsilla ei tosiaan ole mitään oikeutta tulla paikalle, tuosta noin vaan pöllähtää, jos lasten vanhempi ei ole kotona. Uusi kumppani ei tosiaan ole joku hoito-tai ruokinta-automaatti vaan hänellä voi olla ihan muita suunitelmia. Tämä pitäisi tajuta, kun uusperheeseen lähtee. Ei se uuden kumppanin asia ole sitten niitä aiempia lapsia vahtia ja ruokkia, päivystää vaikka mies ei edes ole mailla halmeilla. Uudelle kumppanille ne aiemmat lapset voivat olla liki vieraita, varsinkin tunnetasolla. Ei tosiaankaan ole uuden puolison tehtävä huoltaa tai viihdyttää ehitä, jos edes oikea isä ei ole paikalla. Puhumattakaan siitä, että lasten ei edes ole oletettu saapuvan paikalle silloin. Ja todellakin kun kyse on jo liki aikuisista kaiken kukkuraksi.

Ap, joak käyttää sanaa vittu ihan silloin kun huvittaa. Ja olen akateeminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi