Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osa ihmisistä oikeasti pelkää toisenvärisiä ihmisiä

Vierailija
06.10.2026 |

Tajusin sen tänään oikeasti tänään täällä. On palstasta jotain hyötyä. Ketju Puhoksen ostarikeissistä poistettiin enkä varsinaisesti saanut tietää mistä oli kyse, harmi, kun olisin halunnut kuulla enemmän vastauksia. Pelollehan ei voi mitään. Ja on myös aiheellista pelkoa vierautta ja outoutta kohtaan. Euroopassa ei kuitenkaan ole alueita, jonne ei voisi maalaisjärkeä noudattaen mennä. Varsinkaan sellainen alue ei ole Puhoksen ostari. Maailmassa tietenkin on sellaisiakin alueita ja kokonaisia maita, jonne ei voi mennä edes henkivartijan ja oman autokuskin kanssa. Mutta ihonväri ei näihin liity ollenkaan.

Olin vastaamassa henkilölle, joka yritti selittää miten Puhoksessa näkyy Suomen tulevaisuus. Siihen vastasin, että mitä kamalaa siinä on, sillä siellä näkyy tänne tulijoiden yritteliäisyys. Se on täynnä muualla syntyneiden yrityksiä, jotka menestyvät hyvin. Itsekin käytän heidän palveluitaan. Ihonväri ei vaikuta siihen millainen ihminen on. Ei edes silloin kun ihminen on kulttuurista, jossa naisen asema on heikko. Sellaisen kulttuurin vaikutus Suomeen on ainoa arveluttava piirre tänne tulijoiden suhteen, jonka itse haluaisin kitkeä tiukasti. Esim. Suomessa ei tule saada tulla julkiselle paikalle kasvot peitettynä. Meillä on kotoperäistäkin naisiin kohdistuvaa väkivaltaa, jota ei ole saatu kuriin. Ehkä siksi tänne tulijoiden rikolliseen naisiin kohdistuvaan väkivaltaan ei ole puututtu riittävän tehokkaasti. Keino on lainsäädäntö ja kovat rangaistukset. Kansalaisuus pitäisi vois voida menettää, jos syyllistyy vakaviin rikoksiin ja piittaamattomuuteen lain noudattamisessa. Suomalaisilta rikollisilta pitää myös voida riisua kansalaisluottamus ja mahdollinen sotilasarvo mikä ennen oli käytäntö. Ei asiaa äänestämään, jos syyllistyy vakavaan rikokseen. Äänestämiseen tulisi saada myös kansalaisuuskoe eli jos ei ymmärrä mistä äänestää, ei pidä äänestämän.

Kommentit (184)

Vierailija
101/184 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en PELKÄÄ muunvärisiä. 

Minä EN HALUA jakaa tilojani heidän kanssa. 

Olen syntynyt ja asunut pitkin pk-seutua, muutin maalle kun osui hyvä tilaisuus. Arki on itselleni paljon stressivapaampaa pelkkien geneettisten suomalaisten kanssa. 

Saanko kysyä että miksi on stressi vapaampaa?

Itse asun talossa, jossa kymmenistä asunnoista vain muutamassa asuu kantiksia. Elämä on paljon stressi vapaampaa kuin aikana, jolloin olen asunut kantiksia täynnä olevissa taloissa. Täällä ei naapurit kyttää ja valita normaaleista elämisen äänistä, toisin kuin edeltävissä taloissa.

Vierailija
102/184 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä pelkää ihonväriä sehän on vain väri. Pelkään sitä minkä asioiden kanssa se ihonväri yleensä korreloi vahvasti.

Persuuskin korreloi eräiden asioiden kanssa. Suhtaudun varauksella jos he itse todistavat niin, mutta en leimaa etukäteen, koska en ole rasse. Ap

Korreloi varmaan joo, että ylimmän koulutusasteen ja, että tekee 'duunarihommia'. Voi kauhistus.

Se ihonväri taas korreloi vahvasti, että kuinka väkivaltainen olet ja rikollisuuteen (etenkin siihen seksuaalisen rikollisuuteen), kuinka hyvin pystyt selviytymään elämässä (älykkyys) ja millainen voimavara olet oikeasti yhteiskunnalle. Ne tummemmalla melatoniinilla varustetut ihmiset vain harvemmin ovat Suomessa yhteiskunnalle hyödyllisiä.

Mitä on tumma melatoniini? Miten unihormoni melatoniini liittyy ihon väriin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/184 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari vuorokautta näköjään meni persujen tiedotusvastaavilta ihmetellessä miten saadaan Puhos-keskustelu käännettyä pois itse tapahtuneesta.

Tarkoitatko sitä, että turvamiehet eivät suositelleet bussista poistumista ja poliitikot fiksuina tottelivat. Aika vähän on kiinnitetty huomiota siihen, että kyse oli turvamiesten näkökannasta, eikä bussin matkustajien. 

Luin vihdoin mistä oli kyse. Eiköhän tämä ollut yritys uhriutua jälleen kerran, mutta meni pahasti pieleen ;)  Aika moni on sentään Puhoksen ostarilla käynyt, ei siitä oikein saa ghettoa rakennettua millään ilveellä. Ap

Vierailija
104/184 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään tällaisia ihmisiä

Vierailija
105/184 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja syystä

Vierailija
106/184 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inho on parempi ilmaisu !

Onko sulle tapahtunut jotain minkä takia inhoat toisenvärisiä ihmisiä? 

Mun ei ole vaikea ymmärtää sitä kun vaikka Purra on kertonut, että hänen toimintansa takana on nuorena tapahtunut ahdistelu. Mutta että se vaikuttaisi niin laajasti ajatteluun, sitä on vaikea ymmärtää. Ap

Tuolla perusteella mun pitäisi pelätä valkoihoista miestä. 100% minua ahdistelleista henkilöistä on ollut suomalaisia. 

Vierailija
107/184 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä pelkää ihonväriä sehän on vain väri. Pelkään sitä minkä asioiden kanssa se ihonväri yleensä korreloi vahvasti.

Persuuskin korreloi eräiden asioiden kanssa. Suhtaudun varauksella jos he itse todistavat niin, mutta en leimaa etukäteen, koska en ole rasse. Ap

Korreloi varmaan joo, että ylimmän koulutusasteen ja, että tekee 'duunarihommia'. Voi kauhistus.

Se ihonväri taas korreloi vahvasti, että kuinka väkivaltainen olet ja rikollisuuteen (etenkin siihen seksuaalisen rikollisuuteen), kuinka hyvin pystyt selviytymään elämässä (älykkyys) ja millainen voimavara olet oikeasti yhteiskunnalle. Ne tummemmalla melatoniinilla varustetut ihmiset vain harvemmin ovat Suomessa yhteiskunnalle hyödyllisiä.

Alhainen koulutusaste ja tulotaso liittyy kantasuomalaisten kohdalla korkeampaan rikollisuuden, psykopatian, persoonallisuuushäiriöiden, oppimisvaikeuksien ja lastensuojelun asiakkuuden riskiin, mutta se ei tarkoita, että kaikki vähän koulutetut ja ansaitsevat olisivat rikollisia psykopaatteja (jne.). Ja tosiaan kannattaa tsekata termit vaikka tekoälyllä ennen kun kirjoittaa kommentin. Ap

Vierailija
108/184 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkäätkö sinä punakoita ihmisiä tai jos jonkun naama on mennyt ihan keltaiseksi? Joku voi olla myös iholtaan aika harmaa?

Oletko tosissasi, että joku ihonväri on se ihan perimmäinen juttu, miksi Suomeen ei osa halua ulkkareita. Eiköhän se ole taloudelliset syyt ja kulttuuriset syyt ja yleinen laki ja järjestys ja jopa naisenasema, miksi olisi syytä hieman jarruttaa tuota ma mu kiimaa. 

Tietyt ulkomaalaiset ryhmät eivät vain halua myöntää, että on täysin heidän oma vikansa, jos heistä ei ajatella positiivisesti. Jos suurinosa heistä käyttäytyy kuin apina ja lisäksi töykeästi kantaväestöä kohtaan, niin ei voi meitä syyttää siitä, ettemme enää jakso katsoa heitä hyvällä. Se on täysin heidän oman (kiittämättömän ja ääliöimäisen) käyttäytymisen tulosta. Suomi on avustanut näitä miljoonilla euroilla ja tarjonnut rahallista tukea jopa paperittomille, joten ei, meitä ei todellakaan voi syyttää vihamielisestä suhtautumisesta - eikä ainakaan ihon värin perusteella. Kyllä siihen on syy, miksi ihmisillä ei ole esim. aasialaisista mmuuttajista negatiivista kuvaa, tai miksi heitä ei pelätä samalla tavalla. Pikku vinkki: jos haluat kunnioitusta ja ystävällistä käytöstä, ala käyttäytyä ja opi maan tavoille. 

Sehän on ihan ihmisille tyypillistä, rodusta katsomatta, että muukalaisiin suhtaudutaan epäilevästi. Näin on ollut vuosisatojen ajan. Edelleen maailmassa on kansoja, jotka elävät täysin eristyksissä muista maailmoista, ja hehän saattavat jopa t a ppaa heidän alueelleen tunkeutujat. Onko se sitten viharikos? Koska hehän teilaavat nämä muualta tulijat pelkästään sen takia, koska he eivät näytä samanlaisilta kuin he. 

Vierailija
109/184 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoisen kesän jälkeen jotkut kantasuomalaiset voivat olla melkein yhtä kauniin värisiä kuin esim. Ernest Lawson, joten väri ei liene se ratkaiseva muuttuja.

Vierailija
110/184 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 Otsikko ja sisältö eivät vastaa toisiaan.

Vierailija
111/184 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret, täällä syntyneet, taustaltaan ulkomaalaiset, suhtautuvat meikäläiseen valkonaama naiseen aika luontevasti. Ikuisesti muistan kuinka korona-aikaan he viittelöivät naamiot naamallaan kaupassa, miten voidaan liikkua mahdollisimman steriilisti kaupan hyllyjen välillä. 

Vierailija
112/184 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko mä nyt pärsseillyt tarpeeksi niin ettei mikään viesti mene läpi. Testi ja tauon paikka. Ap

Vierailija
113/184 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5 Otsikko ja sisältö eivät vastaa toisiaan.

Ottiatuota. Mitä meinaat? Ap

Vierailija
114/184 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkäätkö sinä punakoita ihmisiä tai jos jonkun naama on mennyt ihan keltaiseksi? Joku voi olla myös iholtaan aika harmaa?

Oletko tosissasi, että joku ihonväri on se ihan perimmäinen juttu, miksi Suomeen ei osa halua ulkkareita. Eiköhän se ole taloudelliset syyt ja kulttuuriset syyt ja yleinen laki ja järjestys ja jopa naisenasema, miksi olisi syytä hieman jarruttaa tuota ma mu kiimaa. 

Kulttuuriset syyt on pelkkä tekosyy, koskapa kantasuomalaisäijien kultturiin on aina kuulunut hakata ja rskata naisia ja lapsia. Se, että teko tuomitaan VAIN KUN SEN TEKEE muualta tullut ja tummempi-ihoinen, paljastaa vain kantasuomalaisten KAKSINAISMORAALIN. 

Ei mua ole kukaan muu koskaan ahdistellut tai raiskannut kuin kantis ja olen sentään asunut vuosikaudet Helsingissä ja nimenomaan Itäkeskuksessa.

Se, että tilastoissa nyt jotain pikku piikkiä on tulijoiden kohdalla, selittyy vain sillä, että jokaista ilmoitettua ventovieraan tekemää, todistajien näkemää tekoa kohti on ainakin 20 kantiksen kotona tekemää, joista ei ilmoiteta koska ei ole todisteita ja miespuolisen poliisin ja syyttäjän ja tuomarin asenne naisiin on mikä on, kantasuomalainen ja hyväksikäyttävä. Väitän, ettei ole monta miestä, jotka ei ole raiskanneet nykyisen määritelmän mukaan. Miehissä asuu tietoisuus tästä rinnakkain häpeän ja syyllisyyden kanssa, ja ne kääntävät sen naisiin ja muukalaisiin.

Meidän kulttuurissamme, kaikessa läntisessä, itäisessä ja eteläisessä kulttuurissamme erittäin pinnalla on naisviha ja naisen näkeminen objektina, kohteena, omaisuutena, jolle mies saa tehdä mitä haluaa. Se on naisvihaa ja se on miehissä erittäin vahvana ja yleisenä riippumatta pigmentin määrästä. Toki suurin osa miehistä kaikkialla on viisaampia mutta kulttuuri ei ole viisas, se on miesten kulttuuri.

Tällä palstalla on paljon persuja ja paljon naisvihamielisiä kommentteja. Viime viikolla jokin julkipersu oli tuomiolla, kun tappoi tai murhasi vaimonsa. Jälkikäteen olisi ollut parempi erota, hän totesi, mutta ei vaikuttanut erityisen katuvalta. Persuilla on enemmän rikostuomioita nimenomaan naisiin ja lapsiin kohdistuvissa rikoksissa. En silti sano että persut olisivat kaikki naisvihamielisiä. Huomaan vain ristiriidan puheissa ja teoissa. Ap

Tarkoitatko tällä kansanedustajia vai yleisesti ottaen niitä, jotka identifioituvat persuiksi, eli viime vaalituloksen perusteella noin 20% äänestäneistä.

Kummilla siis mielestäsi on "enemmän rikistuomiota nimenomaan naisiin ja lapsiin kohdistuvissa rikoksissa"?

Laitatko vielä lähteen tilastoineen  tälle väittämälle.

Vierailija
115/184 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää sitä, että noiden "uskonto ei salli sitä, että poikalapsi ja tyttölapsi" käyttävät samoja rattaita/vaunuja.

Olisi mielenkiintoista nähdä miten tämä toteutetaan näiden lähtömaissa.

Vierailija
116/184 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teistä kukaan istunut manneporukan kanssa vankilan ruokalassa, eikö tuliko paskat housuun?

Vierailija
117/184 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toisten peloille pitää nauraa? Poistuuko ne pelot sillä tavalla? Ilmeisesti - ainakin poliitikot ovat niin ajatelleet. Köyhä pelkää köyhyyttä, ja se poistuu sillä kun Purra nauraa köyhälle. Orpo pelkää korruption paljastumista ja naureskelee kaikille kysyjille ja sitten menee lauteiden alle juomaan rapakaljaa Purran kanssa.

No, nauretaan ihan vddusti nyt sitten k-edustajille, kun russa on käynyt pöntöllä pskalla niiden kotona ja poliitikoilta on turvallisuudentunne kaikonnut putlerin prsiiseen. Tervetuloa pelkääjien kerhoon!

Vierailija
118/184 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää sitä, että noiden "uskonto ei salli sitä, että poikalapsi ja tyttölapsi" käyttävät samoja rattaita/vaunuja.

Olisi mielenkiintoista nähdä miten tämä toteutetaan näiden lähtömaissa.

Poikaa kuskataan, tyttöä riepotellaan perässä. Kunnes joku setämies korjaa vamokseen. 

Vierailija
119/184 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä ihmettelen, mutta miten persut valitsevat kuitenkin kumppanikseen toisen värisiä ja outoa kieltä puhuvia?

Kuten tämä silmien venyttelijä Kaisa Garedew, vaikka hänellä 5 t.ihoista ja vinosilmäistä lasta ja pilkkaa lapsiaan. Siinä on äitiainesta.  On jonkun somalin kanssa nainimissa. Tai Sebastian Tynkkynen, Teuvo Hakkarainen, Joakim Vigelius jne. 

Suomessa suomalainen saa venytellä silmiä, suuta, nenää, käsiä, jalkoja, varpaita ihan just niin paljon, kuin haluaa. Jos joku tästä loukkaantuu, niin se on yksi vtun voi voi.

Suomi takas!

Vierailija
120/184 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne suomalaiset jotka kaipaa negroseuraa, niin voi itse muuttaa sinne Ugandaan. Itse en halua kehitysmaalaisia Suomeen. 

Miksi et halua? Ap

Mietippä sitä!