Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

DNA lupasi liittymä n vaihdosta 50 e s-lahjakortin ja sitä ei ole tullut kuukauteen?!!!! onko tämä huijausta!?=

Vierailija
20.11.2025 |

missä se minun 50 e S kortti viipyy? onko DNA huijannut minua tai puhelinmyyjä? muka 3 viikossa piti tulla S- yhtymän 50 euron lahjakortti ja nyt on rahat jo loppu!

ei tämä peli vetele ei

Andy

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin luvattiin eilen, en suostunut.

Vierailija
2/35 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös pari kk ole ihan normaalia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni yli 2 kk että tuli. Aloin itsekin jo epäillä huijausta. 

Vierailija
4/35 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluna saat, ei tartte olla nälässä pyhiä, voit ostaa alesta kinkuliinia, rosolliinia ja silliniiniä.

Vierailija
5/35 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä reippaasti meni yli kuukausi, lähemmäs tuota kahta kuukautta. Olin juuri muuttanut ja heillä oli kyllä uusi osoite, lähettivät vanhaan osoitteeseen. Lie joku sai sitten ilmaisen lahjakortin, ei tietoa, minä en sitä ainakaan saanut.Otin yhteyttä dna:lle ja lähettivät minulle uuden ihan oikeaan osoitteeseen. Pitkään meni.

Vierailija
6/35 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo toistamiseen kyselin DNA;lta lahjakortti korttiani ja vastaus oli taas sama,heillä kuulema ongelmia lahjakorttien toimituksissa😒lupasivat lahjakortin 3 kk kuluessa,nyt jo kulunut yli 5kk.vaihtuu kyllä liittymä takaisin Elisalle samantien

Vierailija
7/35 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisalla kesti noin 2 kk että sai lahjakortin ja se kyllä kerrottiin.

Vierailija
8/35 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luvattiin 100€ lahjakortti (tämä lukee myös sopimuksessa) ja mennyt nyt parilla viikolla yli tuon kolmen kuukauden. Kahteen kertaan jo kyselty perään eivätkä osaa sanoa miksi eivät ole vielä lähettäneet. Taitaa liittymä kohta vaihtua sopimusrikkomuksen vuoksi

Vierailija
9/35 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telialta on kestänyt Lidl-lahjakorttien toimitus puolikin vuotta. Ne joten hommaa niitä köntissä ja voi kestää kauankin että saa ne.

Vierailija
10/35 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti venyttävät mahdollisimman pitkään lahjakortin lähettämistä, että saavat liittymän kuukausimaksuja tilaajalta.

Vierailija
11/35 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö osaa tehdä kirjallisia sopimuksia? Kirjatkaa kaikki oleellinen ja ehdot jos sopimusta rikotaan. Sopimus on aina molemminpuolinen. Syntyykö sopimusta tai ei, on toinen asia.

Pyytäkää lahjakortin sijaan kaksi kaakattavaa kalkkunaa.

Vierailija
12/35 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortit jätetään lähettämättä tarkoituksella. Vasta kun asiakas niistä kysyy niitä aletaan lähetellä. Näin on opastettu.

Vierailija
13/35 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka  ainut  pvä  tulee  Elisalta ,  Dnalta ,  ja  TELIALTA  joku  houkutus- TXT !  Kauheeta .

Vierailija
14/35 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja  illalla  että  kai  muistit  että  tänään  on  viimeinen  mahdollinen  hetki  ostaa  TV  (yli-hinnalla)  tai  suara-toistoo  hyvällä  äänellä .

Vierailija
15/35 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihdoin kesäkuun lopulla liittymää dna:lle. luvattiin 100e lahjakortti 3kk kuluttua. Nyt mennyt 5kk. Ihan kusetusta. Sopimusehdoissa maininta lahjakortista, eikö ole sopimusrike?

Vierailija
16/35 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin soppareihin te olette saaneet näitä 50-100e lahjakortteja ja mistä? Itse sain vain 30e. 

Joku väitti palstalla, että saa 100e lahjakortin KK-Kauppoihin, jos ostaa liittymän ständien geelitukalta. 

Vihainen asiakas
17/35 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama. Viimeistään lokakuun alussa täytyi tulla S ryhmän 100€ kortti. Useemman kerran ollut yhteydessä jo😠 seuraavaksi otan kuluttaja asuamieheen yhteyttä jos ei rupee kuuluu. Tollaset etuudet pitäis saada heti kun sopimus astuu kahden viikon jälkeen sitovaksi ja digitaalisena jotenkin🤦🏼 en enää ikinä tartu näihin ja dna menee ens kesänä vaihtoon!

Vihainen asiakas
18/35 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on sanonu ettei olis kirjallisena? Kyllä se sopparissa itellänikin lukee silti ei näy eikä kuulu!

Outdna
19/35 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dna Huoleton 5G 400M. 29,90€

Vierailija
20/35 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes aina noissa on ollut, että se lahjakortti tulee, kun liittymä on ollut jonkun aikaa käytössä, yleisemmin noin 2-3kk.