Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei muita satuta niin kovasti se, ettei kukaan rakasta?

Vierailija
04.10.2026 |

Kohauttavat olkiaan ja toteavat, että sellaista se on, ja täyttävät elämänsä muilla asioilla. Itse en näe elämää elämisen arvoisena ja haluan kuolla.

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen on itse täällä onnensa etsittävä. Naisena on tietysti helpompaa kun saa satunnaista yöseuraa milloin vain. 

En minä ainakaan halua satunnaista yöseuraa. Eihän tuosta ole mulle kuin negatiivisia seurauksia. 

Jää tyyppi roikkumaan kannoille. Siitä ei pääse eroon.

Vierailija
102/112 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkyys on rumaa, sä voit rakastaa toisia ja auttaa pyytämättä mitään takaisin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pelkkä seksi ei ole rakkautta kyllä. 

Vierailija
104/112 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mies kuvittelee että nainen on reikä. Tai varastaa naisten rahoja . Ei se ole rakkautta. 

Vierailija
105/112 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tulee taas Halloween, mikä saa karnevaaliväen liikkeelle. Voi noita naisia, jotka luulee olevansa prinsessoja. 

Tämäkin ihmissusi rakasti kerran erästä punahilkkaa.  Hilkka oli rakkauden ammattilainen, mutta sudella oli aivan liian suuri suu. Rakkaus ei kestänyt päivänvaloa.

Vierailija
106/112 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauden kohteena oleminen masentaa minut aina lopulta, koska he eivät näe todellista minua. Suurin syy on minä itse, joka ei kykene olemaan oma itsensä miesten seurassa. Näin on ollut suunnilleen aina. Ensimmäisen kumppanini kanssa olin oma itseni siihen saakka, kunnes tavattiin irl, alettiin tapailla ja alettiin tekstailla ja soitella mesettämisen sijaan. Ajattelin, että on vaan alkujännitystä, mutta lukko ei sitten kadonnut koko suhteen aikana ja on palannut jokaisessa suhteessani. Joskus se unohtuu, jos ollaan pidempään mun tuttujen seurassa, mutta muuten se on aina läsnä.

Vierailija
107/112 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen on itse täällä onnensa etsittävä. Naisena on tietysti helpompaa kun saa satunnaista yöseuraa milloin vain. 

Voi hyvä ihme. Se että joku jyystää sua saadakseen pallit tyhjiksi EI ole rakkautta. Pahentaa vain oloa.

Vierailija
108/112 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkauden kohteena oleminen masentaa minut aina lopulta, koska he eivät näe todellista minua. Suurin syy on minä itse, joka ei kykene olemaan oma itsensä miesten seurassa. Näin on ollut suunnilleen aina. Ensimmäisen kumppanini kanssa olin oma itseni siihen saakka, kunnes tavattiin irl, alettiin tapailla ja alettiin tekstailla ja soitella mesettämisen sijaan. Ajattelin, että on vaan alkujännitystä, mutta lukko ei sitten kadonnut koko suhteen aikana ja on palannut jokaisessa suhteessani. Joskus se unohtuu, jos ollaan pidempään mun tuttujen seurassa, mutta muuten se on aina läsnä.

Eihän sitä silloin minkään rakkauden kohteena olekaan, jos ei omana itsenään voi edes olla läsnä.

Vierailija
109/112 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satunnainen tunteeton genitaalienhinkkaus ventovietaan kanssa ei merkitse yhtään mitään. 

Yksinäinen mies ei saa sitäkään.

On nimenomaan parempi olla ilman sitä että joku käyttää kuin esinettä. Kuten sanoin, pahentaa vain oloa.

Vierailija
110/112 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin koen aina tavallaan "sekoittuvani" siihen ihmiseen kenen seurassa olen, varsinkin aluksi. Se on varmaan osa suojamekanismiakin kun kohtaa toisen, että empatisoi tätä ja etsii ns. yhteistä maaperää. 

Keskimääräisen miehen kanssa olen vanhemmiten kuitenkin lopettanut tämän enkä enää empatisoi miestä, sillä koen niin suuren ristiriidan oman käytökseni ja halujeni välillä yksin ja/tai miesten seurassa.

Tuosta kannattaa olla myös tarkka, että millainen se tunne on. Jos miehen läsnäolo stressaa tai kiihdyttää itseä, se ei ole hyvä juttu. On sellaisiakin ihmisiä, joiden läsnäolo rauhoittaa ja tuo hyvää oloa. 

Eikä naisilla ole mitään velvollisuutta sotkeentua miesten energioihin. Miehet voivat myös itse kehittää niitä self helpin, terapian ja kaiken avulla.

Vierailija
111/112 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni nainen on miehen seurassa joku muu. Vähän hiljaisempi, pienentää itseään jotta mies tuntisi olevansa fiksumpi ja peräti pehmentää mielipiteitään jotta mies tykkäisi enemmän naisesta. En ymmärrä. Paljon on suhteita jotka perustuvat pelkkään teatteriin.

Somessa on kyllä rakkaus ikuista ja imelää ja irl riidellään ja petetään. Jopa paetaan kotoa känniraivoajaa.

Vierailija
112/112 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on pelottavia. Voi olla väkivaltaa, kaasuvalottamista, riehumista kännissä, romujen keruuta ympäri nurkkia jne. En tunne yhtäkään normaalia miestä.

Onko sinulla kaikki hyvin. Kuulostat tosi pelottavalta.