Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapani Kansa haudattu Kotkaan.

Vierailija
04.10.2026 |

Kutsuikohan lapset edes isänsä avopuolisoa Ninaa paikalle vai jättikö kutsumatta. 

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko uurnan lasku nykyään hautaamista? 

No on, kerran vainaja tuhkattu. 

Vierailija
42/103 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa riidellä hautapaikasta. Hyvä kun saivat haudattua eikä hautapaikka kuulu ex-avovaimolle lainkaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on nyt järkytytty N:n toimesta asiasta jos toisesta. Luulisi, että enemmän järkyttäisi se, ettei 1,5 vuoteen ole päästy laskemaan uurnaa, ja nyt se asia on saatu päätökseen. Lisäksi hän jossain totesi, että uurna oli hänen järjestämänsä. Vainajahan on itse siihen kykenemätön, vaikka kulut hänen pussistaan maksetaankin. 

Vierailija
44/103 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karhulaan, ei Kotkaan. 

Kuule, Karhula on jo useita vuosia sitten liitetty Kotkan kaupunkiin. 

Vierailija
45/103 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Kotka oli oikea valinta, varmaan poika hoitaa haudan.

Vierailija
46/103 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko mennyt jos olisi kutsuttu? Eikös exä halunnut haudattavan muualle?

Luulen että lapset jätti kiusallaan kutsumatta. 

Ihan oikein.

Vierailija
47/103 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäkään ei lapset isänsä toivetta kunnioittaneet.

Isän toiveena oli Kotka, avovaimo halusi vähän näyttävämmän seremonia ja hautapaikan.

Eihän se mikään avovaimo edes ollut kun asuivat eri osoitteissa.

Vierailija
48/103 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Johannes ja Madde.

En ymmärrä miksi EX-avokki nyt yrittää nyt olla sureva leski. Jos haluaa ottaa noin kovasti roolia ja olla tämänKIN jutun päätähti niin olisi pysynyt naimisissa Tapaninsa kanssa.

Eivät olleet koskaan naimisissa.

Vierailija
49/103 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VASTOIN TAHTOAAN_ HIETANIMEI OLI    TOIVE   JA SELLAINEN  LÖYTYI JOKA EI SE IHAN NAPAKYMPPI_ NINA VARASI SE EDES_ TÄRKEITÄ OLI KUNHAN ON EDES    HIETANIEMI:
MUISTUTETTAKOON-  MIKSI HIETA_  HÄN  KÄVI TUNNETTUJEN   HISTORIALLISTEN HENKILÖIDEN HAUDALLA_  VIDEN KUKKIA_    ON NIIN LOUKKAVAA RIKKOA   VAINAJAN TAHTOA_ NOLOA;    ALHAISTA.

Ps. Olen tavannut parin  mikko  niskasen käpykolossa ja hki sen jälkeen- niin toisilleen tehty. olin t. kansab takapenkilllä  hänen esiintymistilanteeseen kaivohuoneelle-- kokoajamatkan   hän soitti  -  vain ninalle nimeten studiossa tehtyä musiikkia.'itse  mikko niskanen oli meidän  molempien ystävä .itse mulla 81v lähtien.

mutta obs--- on kyllä sanottava. joo nina on se maailma xxxxx.. mutta mm Käpykolossa  herra kansa oli  miten nyt sanoisin- vainajaa loukaten-- hyvin itseriittoinen.

mm oli kirjoittamaton-   sääntä prosessori   Niskasella on  alue- korotettu looshi ns työpiste-  siihe ei saanut tollokaan mennä- mutta joo  tapani sehän istui siellä ja   muu viera-kaveri -oletti hän olsi jtk henkilökuntaa.

Ensinnäkin Käpykolo oli vain tilaustavintola ja    muutoin yksityiskoti-  studio.

jos voisi sanoa uskaliaasti vrt myö jkl hotelli Laajavuoren oleminen- se sana on Leuhka- nolo!

Myös esiintymissäään   joka on   obs- tanssiravintola---  hän   korosti:  " Kuka täällä  esiintyy TE   vai MINÄ.

Eli  hän aina ajatteli,  että tanssiraflankin keikka olisi ikäänkuin-    konssertti- Ikävä' kyllä- olen neutraali- mutta 

näin on.

mutta toi nina ja sairaala kotiuttaa- sairaala vastuu. ja just tapani sanoo- ei edes veli saa jäädä yön yli himaan....mee pois- ja   huomenna jo  ninakin tulee-  että älkää syyttäkö ninaa tai veljea. itse maestro o kov pässi- luotetaan sairaaöaan poispääsyyn.   muuten syventykään itseenneteen.

Voi j eesus h elvetti mitä siansaksaa!

Vierailija
50/103 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän lapset tuossa tapauksessa päätä. Ei joku entinen avovaimo.

Se on juurikin näin. Ei ollut missään vaiheessa edes vihitty vaimo. Hoidot ei hautapaikkoja määrää.

Ootpa törkeä. Kahden lapsensa äiti ja pitkäaikainen elämänkumppani.

On off- suhde. Ei ole ollut tärkeä.

Vierailija
51/103 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Kotka oli oikea valinta, varmaan poika hoitaa haudan.

Vanha poika viiksekäs.

Vierailija
52/103 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VASTOIN TAHTOAAN_ HIETANIMEI OLI    TOIVE   JA SELLAINEN  LÖYTYI JOKA EI SE IHAN NAPAKYMPPI_ NINA VARASI SE EDES_ TÄRKEITÄ OLI KUNHAN ON EDES    HIETANIEMI:
MUISTUTETTAKOON-  MIKSI HIETA_  HÄN  KÄVI TUNNETTUJEN   HISTORIALLISTEN HENKILÖIDEN HAUDALLA_  VIDEN KUKKIA_    ON NIIN LOUKKAVAA RIKKOA   VAINAJAN TAHTOA_ NOLOA;    ALHAISTA.

Ps. Olen tavannut parin  mikko  niskasen käpykolossa ja hki sen jälkeen- niin toisilleen tehty. olin t. kansab takapenkilllä  hänen esiintymistilanteeseen kaivohuoneelle-- kokoajamatkan   hän soitti  -  vain ninalle nimeten studiossa tehtyä musiikkia.'itse  mikko niskanen oli meidän  molempien ystävä .itse mulla 81v lähtien.

mutta obs--- on kyllä sanottava. joo nina on se maailma xxxxx.. mutta mm Käpykolossa  herra kansa oli  miten nyt sanoisin- vainajaa loukaten-- hyvin itseriittoinen.

mm oli kirjoittamaton-   sääntä prosessori   Niskasella on  alue- korotettu looshi ns työpiste-  siihe ei saanut tollokaan mennä- mutta joo  tapani sehän istui siellä ja   muu viera-kaveri -oletti hän olsi jtk henkilökuntaa.

Ensinnäkin Käpykolo oli vain tilaustavintola ja    muutoin yksityiskoti-  studio.

jos voisi sanoa uskaliaasti vrt myö jkl hotelli Laajavuoren oleminen- se sana on Leuhka- nolo!

Myös esiintymissäään   joka on   obs- tanssiravintola---  hän   korosti:  " Kuka täällä  esiintyy TE   vai MINÄ.

Eli  hän aina ajatteli,  että tanssiraflankin keikka olisi ikäänkuin-    konssertti- Ikävä' kyllä- olen neutraali- mutta 

näin on.

mutta toi nina ja sairaala kotiuttaa- sairaala vastuu. ja just tapani sanoo- ei edes veli saa jäädä yön yli himaan....mee pois- ja   huomenna jo  ninakin tulee-  että älkää syyttäkö ninaa tai veljea. itse maestro o kov pässi- luotetaan sairaaöaan poispääsyyn.   muuten syventykään itseenneteen.

Voi j eesus h elvetti mitä siansaksaa!

Aineissa varmaan.

Vierailija
53/103 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karhulaan, ei Kotkaan. 

Karhula on kuulunut Kotkaan jo vuosikymmeniä.

Yhdistyessään nämä päättivät, että nimestä Kotka otetaan kirjaimet K o t ja Karhulasta loput eli k a.

Vierailija
54/103 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi outo tuo Nina. Varasti omilta lapsilta perinnön.

Vierailija
55/103 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten yhdestäkään Tapanin lapsesta tullut Kansaa.

Ei mitään merkitystä, kunhan huomasin.

Vierailija
56/103 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, hautajaiset ja siunaustilaisuus on jo vietetty.

Ei ollut muuta kuin uurnan laskusta kyse....

Kuollut jo puolitoista vuotta sitten. Uurna oli jo pakko laskea. Kotkassa asuvat omaiset poika ja ehkä Tapanin veljet tehneet päätöksen. Pakko jonkun on tehdä päätöksiä kun nämä vaan riitelee. Tapani Kansa viihdytti meitä vuosikymmeniä ja sukulaiset vaan riitelee ja media mässäilee asialla. Nämä jutut mediassa saisi kieltää lailla.   Kukaan muu noista ei ole julkisuuden ihmisiä ja menestynyt niinkuin Tapani Kansa.   Hän on ainoa jota minä haluan muistella ja arvostaa. 943

Vierailija
57/103 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran Tapani Kansa muutti Kotkaan viimeisiksi vuosikseen oli paikka varmaan hänelle tärkeä.

T Kansa syntyi Haminassa ja muutti sieltä 1-vuotiaana Kotkaan, jossa asuikin kauan.

Vierailija
58/103 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uurnanlaskusta ei ilmoitettu myöskään Tapani Kansan nuorelle pojalle, joka on siis Niinan poika. Ehkä hän olisi halunnut mennä mukaan tai ainakin tietää ajankohtaisen  päivämäärän. Ei tuo aivan oikein mennyt. Miltä teistä tuntuisi, jos saisitte tietää isänne uurnanlaskusta vasta jälkikäteen?

Vierailija
59/103 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uurnanlaskusta ei ilmoitettu myöskään Tapani Kansan nuorelle pojalle, joka on siis Niinan poika. Ehkä hän olisi halunnut mennä mukaan tai ainakin tietää ajankohtaisen  päivämäärän. Ei tuo aivan oikein mennyt. Miltä teistä tuntuisi, jos saisitte tietää isänne uurnanlaskusta vasta jälkikäteen?

Esikoispoika järjesti tämän itsekkäästi. 

Vierailija
60/103 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän lapset tuossa tapauksessa päätä. Ei joku entinen avovaimo.

Mutta ilmeisesti yksi lapsista ei saanut olla mukana päättämässä. Sitten toinen joka ei eded ollut hautajaisissa saatika isänsä elämässä viimeiseen 15 vuoteen niin päättänyt Johanneksen kanssa yksissä tuumin uurnan laskupaikasta? Taitaa olla nyt oma lehmä ojassa vähän jokaisella tuossa riitaisessa perheessä.