Tapani Kansa haudattu Kotkaan.
Kutsuikohan lapset edes isänsä avopuolisoa Ninaa paikalle vai jättikö kutsumatta.
Kommentit (103)
Tapani Kansa ei ole sen oikea nimi...
Vierailija kirjoitti:
Kapani Tansa.
Onko uurnan lasku nykyään hautaamista?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Johannes ja Madde.
En ymmärrä miksi EX-avokki nyt yrittää nyt olla sureva leski. Jos haluaa ottaa noin kovasti roolia ja olla tämänKIN jutun päätähti niin olisi pysynyt naimisissa Tapaninsa kanssa.
Eiköhän lapset tuossa tapauksessa päätä. Ei joku entinen avovaimo.
Ymmärrän tuota Johannesta tosi hyvin
Eetvartti ja Ninnuli ei saaneet päättää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Johannes ja Madde.
En ymmärrä miksi EX-avokki nyt yrittää nyt olla sureva leski. Jos haluaa ottaa noin kovasti roolia ja olla tämänKIN jutun päätähti niin olisi pysynyt naimisissa Tapaninsa kanssa.
He eivät koskaan olleet naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Eihän kaikille lapsille edes kerrottu isän uurnanlaskusta.
Varmasti hyvä paikka, sieltähän hän oli kotoisin. Kivasti puhui vanhin poika hänestä ip-lehdessä.
VASTOIN TAHTOAAN_ HIETANIMEI OLI TOIVE JA SELLAINEN LÖYTYI JOKA EI SE IHAN NAPAKYMPPI_ NINA VARASI SE EDES_ TÄRKEITÄ OLI KUNHAN ON EDES HIETANIEMI:
MUISTUTETTAKOON- MIKSI HIETA_ HÄN KÄVI TUNNETTUJEN HISTORIALLISTEN HENKILÖIDEN HAUDALLA_ VIDEN KUKKIA_ ON NIIN LOUKKAVAA RIKKOA VAINAJAN TAHTOA_ NOLOA; ALHAISTA.
Ps. Olen tavannut parin mikko niskasen käpykolossa ja hki sen jälkeen- niin toisilleen tehty. olin t. kansab takapenkilllä hänen esiintymistilanteeseen kaivohuoneelle-- kokoajamatkan hän soitti - vain ninalle nimeten studiossa tehtyä musiikkia.'itse mikko niskanen oli meidän molempien ystävä .itse mulla 81v lähtien.
mutta obs--- on kyllä sanottava. joo nina on se maailma xxxxx.. mutta mm Käpykolossa herra kansa oli miten nyt sanoisin- vainajaa loukaten-- hyvin itseriittoinen.
mm oli kirjoittamaton- sääntä prosessori Niskasella on alue- korotettu looshi ns työpiste- siihe ei saanut tollokaan mennä- mutta joo tapani sehän istui siellä ja muu viera-kaveri -oletti hän olsi jtk henkilökuntaa.
Ensinnäkin Käpykolo oli vain tilaustavintola ja muutoin yksityiskoti- studio.
jos voisi sanoa uskaliaasti vrt myö jkl hotelli Laajavuoren oleminen- se sana on Leuhka- nolo!
Myös esiintymissäään joka on obs- tanssiravintola--- hän korosti: " Kuka täällä esiintyy TE vai MINÄ.
Eli hän aina ajatteli, että tanssiraflankin keikka olisi ikäänkuin- konssertti- Ikävä' kyllä- olen neutraali- mutta
näin on.
mutta toi nina ja sairaala kotiuttaa- sairaala vastuu. ja just tapani sanoo- ei edes veli saa jäädä yön yli himaan....mee pois- ja huomenna jo ninakin tulee- että älkää syyttäkö ninaa tai veljea. itse maestro o kov pässi- luotetaan sairaaöaan poispääsyyn. muuten syventykään itseenneteen.
Vierailija kirjoitti:
Se on juurikin näin. Ei ollut missään vaiheessa edes vihitty vaimo. Hoidot ei hautapaikkoja määrää.
Eikös tämä Nina af kikkailut talon itselleen alehintaan jos muistan oikein.
Jos kerran Tapani Kansa muutti Kotkaan viimeisiksi vuosikseen oli paikka varmaan hänelle tärkeä.
Hyvä että kuoli.
Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä enää on?
Ei yhtään mitään.
No on väliä! Hyvä kun saivat miehen haudattua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on juurikin näin. Ei ollut missään vaiheessa edes vihitty vaimo. Hoidot ei hautapaikkoja määrää.
Ootpa törkeä. Kahden lapsensa äiti ja pitkäaikainen elämänkumppani.
Karhula on Kotkan kaupunginosa.