Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nina af Enehjelm tehnyt kirjan "Tapani kansa ja minä". Paljastus tyttärestä

Vierailija
30.09.2026 |

Lehdet huutavat tänään Tapani Kansa -Kirjaa.

Ilmeisesti tyttärensä on laittanut välit täysin poikki vanhempiinsa 12 v sitten ja vaihtanut koko nimensä eikä halua olla missään tekemisissä. Nina vain ei kerro, mistä tämä johtuu. Syyhän on aina olemassa.

Lisäksi Tapanin kaikki 3 lasta taistelevat oikeudessa Ninaa vastaan perinnöstä.

Aiotteko lukea?

Kommentit (934)

Vierailija
701/934 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän näitä lapsia niin hyvin. Mulla on välit poikki mun vanhempiin ollut jo 20-vuotta, eivätkä ole lapsenlapsiaan tavanneet. Lasten kysyessä, olen rehellisesti kertonut ikätason mukaisesti, mitä on käynyt. Minusta narsistinen äiti ja narsistia myötäilevä kiltti-isi ei tarvitse olla mun elämässä. Kamelinselän katkaisi viimeinen riita koskien mun ammattia ja silloista työpaikkaa. Riidan jälkeen äiti teki kaikkensa pilatakseen mun elämän. Kun soitti silloiselle esimiehelleni ja yritti järjestää mulle potkut, se oli viimeinen niitti. Aiemminkin kontrollointiyrityksiä oli ollut mm.esti mun yhden asunnon vuokrauksen mun selän takana ja uhkaili yhden poikaystävän pistämään mun kanssa poikki. Kun sanoin, että en halua olla enää ikinä missään tekemisissä, uhkailivat jättävänsä mut perinnöttömäksi. Ilmoitin, että senkus, en tarvii heiltä mitään. 

Itkee ympäri kyliä, kun ei saa nähdä lapsenlapsiaan ja kyttäili elämäämme milloin missäkin, kunnes muutimme ja laitoimme kaikki tietomme salaisiksi.

Myöhemmin molemmat veljeni laittoi välit poikki vanhempiin eikä heidänkään lapsia ole nähneet. Syyt oli samoja, kontrollointi ja narsistinen käytös.

Ikävä kyllä tää mamma vaikuttaa ihan samanlaiselle käytökseltään. Kun yksi lapsi pistää välit poikki, sen vielä ehkä ymmärtää, mutta jos kaikki pistää, niin eiköhän se jotain vanhemmasta kerro.

Vierailija
702/934 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuossa tarinassa puoletkaan paikkansa pitävää. Miten tuo rouva Enehjelm on voinut tyttärensä miehen persoonasta keskustella niin että psykiatri on voinut antaa lausjnnon miehen vaarallisuudesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/934 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tuossa tarinassa puoletkaan paikkansa pitävää. Miten tuo rouva Enehjelm on voinut tyttärensä miehen persoonasta keskustella niin että psykiatri on voinut antaa lausjnnon miehen vaarallisuudesta. 

Anteeksi mitä? Nyt sinun pitää selittää. Putosin kelkasta.

Vierailija
704/934 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsilla tulisi kumminkin olla oikeus isovanhempiinsa.

Edes tutustua heihin ja muodostaa oma mielipiteensä, kiinnostaako seura vai ei.

Kyllä, mutta tämä ei voi toteutua, jos isovanhempi pyrkii vahingoittamaan lastenlastensa perhettä, niin kuin tässä tapauksessa selvääkin selvemmin tapahtuu.  Lasten vanhempien velvollisuus on suojella heitä ja antaa heille rauhaisa koti. Jos isovanhempi käyttäytyy niin kuin tämä af Enehjelm tekee, ei vanhemmilla ole vaihtoehtoja.

Oletko kenties sama ihminen joka täällä kunnianloukkauksista kirjoittelee😳

Vierailija
705/934 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt Nina ilmeisesti käy taistelua somessa sitä tyttärensä vanhaa miestä vastaan... Uusia paljastuksia.

Onko kirja vanhentunut jo ilmestyessään?

Missä tä.ä uusi paljastus on. 

Vierailija
706/934 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Referoikaas tänne niitä Ninan somepaljastuksia!

Vierailija
707/934 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen juttu.

Vierailija
708/934 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä psykiatrista sinä oikein puhut?

Vierailija
709/934 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo heidän keissinsä hautapaikkariitoineen, välirikkoineen ja tulevine oikeusistuntoineen on niin äärimmäisen nolo kokonaisuus, että kirjan kirjoittamisen sijasta olisin pitänyt todella matalaa profiilia. 

Kyllä. Tulee mieleen Kivilahtien keissi, yhtä rahanahneet eukot asialla kummassakin.

Vierailija
710/934 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ninan tytär on yksityishenkilö. Millä oikeudella Nina repostelee tyttärensä elämää kirjassaan?

Läs vad grovt förtal betyder, Nina.

Hon skulle förmodligen inte förstå innebörden i budskapet, trots att hon läste det. 

Vierailija
711/934 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kertonut myöskin sen, mistä totaalinen välirikko sai alkunsa, jos kaiken muunkin on valmis paljastamaan. 

Vierailija
712/934 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän näitä lapsia niin hyvin. Mulla on välit poikki mun vanhempiin ollut jo 20-vuotta, eivätkä ole lapsenlapsiaan tavanneet. Lasten kysyessä, olen rehellisesti kertonut ikätason mukaisesti, mitä on käynyt. Minusta narsistinen äiti ja narsistia myötäilevä kiltti-isi ei tarvitse olla mun elämässä. Kamelinselän katkaisi viimeinen riita koskien mun ammattia ja silloista työpaikkaa. Riidan jälkeen äiti teki kaikkensa pilatakseen mun elämän. Kun soitti silloiselle esimiehelleni ja yritti järjestää mulle potkut, se oli viimeinen niitti. Aiemminkin kontrollointiyrityksiä oli ollut mm.esti mun yhden asunnon vuokrauksen mun selän takana ja uhkaili yhden poikaystävän pistämään mun kanssa poikki. Kun sanoin, että en halua olla enää ikinä missään tekemisissä, uhkailivat jättävänsä mut perinnöttömäksi. Ilmoitin, että senkus, en tarvii heiltä mitään. 

Itkee ympäri kyliä, kun ei saa nähdä lapsenlapsiaan ja kyttäili elämäämme milloin missäkin, kunnes muutimme ja laitoimme kaikki tietomme salaisiksi.

Myöhemmin molemmat veljeni laittoi välit poikki vanhempiin eikä heidänkään lapsia ole nähneet. Syyt oli samoja, kontrollointi ja narsistinen käytös.

Ikävä kyllä tää mamma vaikuttaa ihan samanlaiselle käytökseltään. Kun yksi lapsi pistää välit poikki, sen vielä ehkä ymmärtää, mutta jos kaikki pistää, niin eiköhän se jotain vanhemmasta kerro.

Kertoo se jotakin myös lapsista jos vanhempiin  välit on täysin poikki mutta perintö kutenkin halutaan vaikka oikeusteitse. Miksei vain pysysä poissa kuten aikaisemminkin?

Vierailija
713/934 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa perintöriidoissa että usein se ei ole perillisen lapset jotka tappelevat perinnöstä vaan heidän puolisonsa joilla ei ole samaa tunnesidettä perittävään ja muihin perillisiin.

- Tapanin vanhemmalla pojalla Johanneksella, jota Nina kusetti pahiten, ei ole puolisoa eikä lapsia.

- Ninan pojallakaan, joka ei kai ole julkisuuden henkilö, ei käsittääkseni ole puolisoa, eikä lapsia.

- Tyttärellä, joka ei ole julkisuuden henkilö, on puoliso ja pieniä lapsia.

Noilta kaikilta Nina yrittää viedä heidän isänsä perinnön. ITSELLEEN!

Minkä isänsä perinnön? 

Vierailija
714/934 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nina on siis tuonut tyttärensä kirjan ja nyt somen kautta julkisuuteen, vaikka tytär halusi yksityisyyttä niin paljon, että vaihtoi jopa koko nimensä?

Vierailija
715/934 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Siis tämä tytär oli teini-ikäinen, kun hän rupesi seurustelemaan jonkun 55-vuotiaan kanssa,"

Täysin perätön väite. 

Täyttä faktaa.

Vuonna 2010 tytär on ollut 19-vuotias ja tämä perhetuttu mies, joka oli toiminut perheen lapsille "turvallisena aikuisena" oli Ninan aiempi työtoveri ja Ninaa "muutaman vuoden vanhempi".

Nina oli tuolloin 51-vuotias, joten mies on ollut jotain 55-vuotias, kun on ryhtynyt lohduttamaan 19-vuotiasta ja lopulta pyytänyt muuttamaan luokseen.

Lopputuloksena nuori ja haavoittuvainen tytär on vieraannutettu perheestään, suvustaan ja ystävistään.

Näitä kauhutarinoita tulee harva se päivä televisiosta.

Jokaisen vanhemman pahin painajainen. 😬

Jos haluat täyttä faktaa, niin voin läheltä asioita seuranneena ilmoittaa, että tytär oli 22 kun seurustelu alkoi, lähes 23 kun muuttivat yhteen ja 25 kun ensimmäinen lapsi syntyi. 

Kuten joku jo tuolla aiemmin huomautti fröken Nina af Enejelm itse seurusteli viisikymppisenä häntä vuosikymmeniä nuoremman arabimiehen kanssa noin vuoden verran. Tapani ei ollut tuolloin hänelle mitään.  Puhui pahaa tästä. Tiedän tämän läheltä asioita seuranneena. Viisikymppinen Nina kehui suurta onneaan tämän parikymppisen miehen kanssa ja postasi tästä arabirakkaastaan kuvia myös facebookiinsa.

Tämä nostaa kyllä Suomen aivan kaikken aatelisimman ihmisen tekopyhyyden aivan uusille tasoille! 

Mitä tekemistä tällä on taloriidan kanssa?

Talo myytiin valtakirjalla päivänvaloa kestämättömissä olosuhteissa Tapania painostaen, hänen ollessaan todella heikossa kunnossa ja keskellä hänelle suoritettuja vakavia sydänoperaatioita, näin ollen koko transaktio voi olla laiton. Tästä on kysymys. Kahden miljoonan euron kysymys.

Miksi näistä vakavista sydänoperaatioista (monikossa) ei löydy mitään tietoa netistä, Kansan elämää kuitenkin seurattiin niin tiiviisti mediassa? Voisitko tarkentaa?

Vuonna 2021, jolloin talokauppa, toteutui ei ole tiedossa tai julkisuudessa esillä tietoa siitä että iskelmälaulaja olisi ollut sairaalassa joten voitko tarkentaa, kiitos.

Oletko koskaan kuullut, että potilasasiakirjat ja sairaustiedot ovat salaisia. Tosin onhan noistakin uutisoitu asianomaisen luvalla.

Tapani Kansan oman FB:n päivitysten mukaan hän oli aktiivinen, sosiaalinen, liikunnallinen ja kaikin puolin oikeustoimikelpoinen vuosina 2021-2025 aina yllttävään kuolemaansa saakka. Yhteys lapsiin poistaa kuitenkin poissaolollaan. Hänellä on paljon yhteyttä näinä vuosina Enehjelmiin, he kävivät yhdessä tapahtumissa ja Kansa julkaisi useita kuvia heidän yhteisestä elämästään vaikka he eivät enää olleet avopari eivätkä asuneet yhdessä. Vaikuttaa myös että Kansa viihtyi hyvin Kotkassa, lapsuutensa ja nuoruutensa maisemissa. 

Enehjelm osti Kansalta Westendin talon vuonna 2021. Enehjelm ei ole Kansan perillinen. Kansa kuoli vuonna 2025. Miten on edes mahdollista edes ajatella että tuo Westendin talo kuuluisi kuolinpesään ja rintaperillisten perintöosaan? Kansalla oli oikeus myydä talo kenelle tahansa ja mihin hintaan tahansa.

Vierailija
716/934 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo Kansan viralliset sivut vaikuttaa ex avopuolison ylläpitämiltä jo vuosien ajalta

Vierailija
717/934 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakunnan pitää selvittää Edwardille miksi häntä ei kutsuttu uurnan laskuun. No perikuntahan se päättää ketä kutsutaan

Vierailija
718/934 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapani Kansa kyllä valitsi naiset sitten ulkonäkö edellä.

Vierailija
719/934 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
720/934 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ne prostituoidut kirjoittaa samoin oman tarinan . 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän