Mikähän siin on ettei naiset kiinnostu.
Mulla menee ihan hyvin elämässä töitä on ja kaikkee. Olen aloittanut myös käymää salilla ja on vähän vain ylipainoa ei sen pitäs olla este ja käyn paljo ihmisten ilmoilla. Tinderistä ei tule osumia ja on hyvä teksti ja uudet profiilikuvat. Mikä naiset vois olla syy? Olen siis 42 v mies.
Kommentit (311)
Vierailija kirjoitti:
Iha hyvi täs osittain menee. Tulot kasvanu saan enempi rahaa. Töitä riittää myös. Alkanu käymää salilla ja vähempi alkoholia. Pikkuhiljaa muutoksia kohden
Hyvä juttu. Sitten pitäisi vielä oppia arvostamaan itseään niin paljon, ettei naisen "saaminen" ole pakonomainen tarve. Rakkauden löytää jos on löytääkseen, tärkeintä on osata olla onnellinen itsensä kanssa.
Menkää sossupummit vaa leipäjonost hakee ruokaa. Se on oikein
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset vasta nirsoja onkin kun tavallinen duunari joka elättää itsensä ei tavalliselle naiselle kelpaa. En vaadi liikoja!
Ei kelpaa. Koska sinä et ole "tavallinen duunari" ja tiedät sen itsekin.
Ei ole nirsoutta etsiä miestä joka käyttäytyy hyvin, jolla on elämänhallinta kunnossa, joka ei juo rahojaan, ja joka ei uhkaile naisia.
Ei ole nirsoutta etsiä miestä joka on fyysistesti hyvässä kunnossa; enkä tarkoita saliadonista, mutta kaltaisesi rapakunnossa oleva kaljamahainen vähän haiskahtava erektiohäirioinen mies ei satavarmasti sytytä yhtään ketään.
Ei ole nirsoutta etsiä miestä joka on ollut aikuisikänsä tyoelämässä. Sinä lusmuilit sossun rahoilla yli kolmekymppiseksi, ja käyt osa-aikahommissa postissa.
Toisin sanoen, me emme ole nirsoja. Etsimme miestä, emme kitisevää mieslasta.
Ja mistä päättelet et mulla on erektiöhäiriö?
Mitä sä saat tosta haukkumisesta kerro???
Pelaat ja juot rahasi. Mihin sinulla sen jälkeen on varaa?
Allu hei, mitä kuvittelet saavuttavasi näillä kymmenillä ellei sadoilla identtisillä ihmettelyketjuillasi, mitä olet vuosien varrella avannut? Luuletko oppivasti jotain vai miksi kyselet näitä kysymyksiä ja toistat samoja jankkauksia uudellen ja uudelleen?
Vierailija kirjoitti:
En todellakaa ole pelannut pitkään aikaa. Mikäs sua vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Allu hei, mitä kuvittelet saavuttavasi näillä kymmenillä ellei sadoilla identtisillä ihmettelyketjuillasi, mitä olet vuosien varrella avannut? Luuletko oppivasti jotain vai miksi kyselet näitä kysymyksiä ja toistat samoja jankkauksia uudellen ja uudelleen?
Miksi mua sitten jatkuvasti haukutaan???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mä kaipaan naista enkö saisi valittaa ja jankuttaa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et kai, sillä maksamattomia velkoja on jotain 50 tonnia. Mihin sinulla on varaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On varaa ruokaan bensaan ja laskuihin ja vuokraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tulet jatkuvasti ulisemaan palstalle? Ei täältä sinulle naista löydy, usko jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et kai, sillä maksamattomia velkoja on jotain 50 tonnia. Mihin sinulla on varaa?
Hyvin on varaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tulet jatkuvasti ulisemaan palstalle? Ei täältä sinulle naista löydy, usko jo.
Kyllä tiedän sen.
Sori mä en ole mikää mieslapsi. Hoidan omat asiani käyn töissä ja laskut ja vuokran!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin on varaa.
Mihin? Matkusteluun? Ravintolaillallisiin? Harrastuksiin? Elämyksiin? Ei. Pelkkään Vantaan yksiössä kyhjöttämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Jaaha. Allu is back 🙄
Allu bännättiin kaikkialla.
Joko opettelit askeleet ja kävit lavatansseissa?
Etpä tietenkään, joten turha ihmetellä.
Vierailija kirjoitti:
Sori mä en ole mikää mieslapsi. Hoidan omat asiani käyn töissä ja laskut ja vuokran!!
Juot kaljaa koko tilipussillasi. Et ikinä pääse eroon pikavipeistäsi kun maksat pelkkää korkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin on varaa.
Mihin? Matkusteluun? Ravintolaillallisiin? Harrastuksiin? Elämyksiin? Ei. Pelkkään Vantaan yksiössä kyhjöttämiseen.
Ei kiinnosta. Ei semmosiin ole varaa.
Munaasaaneelta ovat jo himot kiipuneet, siispä suuntaudu ikäisiisi impeihin kuilla on vielä himo tallessa