Mies huomauttelee
Mitä mieltä? Tuntuu pahalta.
Mies huomauttelee, jos tulen vaikka kaupasta aikaisin aamulla ja kerron että siellä olikin jo jouluruuhka. Hän sanoo voi kyllä olin kaltoin kohdeltu.
Jos painkoin kun läppärin päälle kaatuu vettä, hän tulee huomauttamaan että panikointi ei auta. Vaikka minulla on ihan oma projekti asiasta. Hän tavallaan tulee väliin ja vaatii että en reagoisi niin.
Kun sovellus ei toimi ja pitää ääniä (mies istuu vieressä) sanon että olipa ärsyttävää, en aiheuttanut ääniä. Hän huomauttaa että en saisi reagoida niin.
Kun menen suihkuun, hän tulee hetken päästä mukaan ja huomauttaa miksi en pyytänyt hän mukaan. Olisi paljon helpompaa jos voisimme puhua kaikesta. Minulle oli sama mennä yksin suihkuun, olimme lähdössä ulos.
Kun sanon miehelle huomauttelusta, joka on minusta kuormittavaa. Hän sanoo että yhtä lailla en saisi sanoa siitä hänelle, siis hänen käytöksestä!? En mitenkään itse huomauttele hänelle, tai vaadi reagoimaan eri tavalla.
Minusta tämä tuntuu kontrolloivalta.
Kommentit (17)
Sinä itse valitset, miten reagoit. Joskus on parempi olla yksin kuin huonon miehen kanssa. Laske plussat ja miinukset, miksi olet tuon kanssa.
Et saa mennä yksin suihkuun? Kontrolloiva saatanamies. Mitä pidempään olet tuon kanssa sitä vaikeammaksi elämäsi vähitellen muuttuu.
"Kun menen suihkuun, hän tulee hetken päästä mukaan ja huomauttaa miksi en pyytänyt hän mukaan. Olisi paljon helpompaa jos voisimme puhua kaikesta. Minulle oli sama mennä yksin suihkuun, olimme lähdössä ulos."
Hän sanoo että haluaa kanssasi suihkuun jotta voisitte puhua kaikesta?
Minun nähdäkseni ainoa oikea ratkaisu tähän on että koko asia uudelleen mietittäköön.
Taidatte olla ryyppyväkeä koko sakki!
Sulla on ap aika onneton ulosanti. Kirjoitustasi on vaikea lukea.
Vierailija kirjoitti:
"Kun menen suihkuun, hän tulee hetken päästä mukaan ja huomauttaa miksi en pyytänyt hän mukaan. Olisi paljon helpompaa jos voisimme puhua kaikesta. Minulle oli sama mennä yksin suihkuun, olimme lähdössä ulos."
Hän kääntää asian häneen. Minulle oli ihan 50/50 menenkö vaan äkkiä yksin suihkuun. Mutta hän tulee vaatimaan että minun olisi pitänyt sanoa jos halusin hänet mukaan. Meillä suihku tarkoittaa usein seksiä.
Sano sille kakaralle että turpa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän kääntää asian häneen. Minulle oli ihan 50/50 menenkö vaan äkkiä yksin suihkuun. Mutta hän tulee vaatimaan että minun olisi pitänyt sanoa jos halusin hänet mukaan. Meillä suihku tarkoittaa usein seksiä.
Onko mies siis jotenkin yksinkertainen kun ei sanomatta tajua ettet halunnut häntä mukaan suihkuun?
En viitsinyt lukea. Mene terapiaan.
Joo. Kuulostaa melkoiselta moniongelmaisten touhulta.
Itse en kuuntelisi ja katselisi moista touhua vaan muuttaisin omilleni. Jokainen tekee omat ratkaisunsa suhteen jatkon suhteen, ja miten uskoo sen suhteen jatkuvan tulevaisuudessa.
Mitäs otat miehiä suihkuun kun olit menossa yksin? Mitäs puhuitte?
Vau mistä löytää noin helmen kontrolloivan kiltin miehen? Mielenterveydestä en lähtis tinkimään ollakseni noin helmen tyypin kanssa.
Mut hyvät sulle ap! Sä varmaan mielummin oot helmen tyypin kanssa kun yksin. Hyvää joulua!
Tuommoinen on kyllä aika kuluttavaa ja tuskin ainoa ikävä asia, jota tuollainen mies harrastaa. Jos ei ole lapsia tuossa kuviossa, sen kun lähdet.
Jätä se sika!