Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikähän siin on ettei naiset kiinnostu.

Vierailija
26.09.2026 |

Mulla menee ihan hyvin elämässä töitä on ja kaikkee. Olen aloittanut myös käymää salilla ja on vähän vain ylipainoa ei sen pitäs olla este ja käyn paljo ihmisten ilmoilla. Tinderistä ei tule osumia ja on hyvä teksti ja uudet profiilikuvat. Mikä naiset vois olla syy? Olen siis 42 v mies.

Kommentit (311)

Vierailija
101/311 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo mä lopetan, ei tässä ole vain mitää järkee, heido.

Vierailija
102/311 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Allu ei siis vieläkään ole uskaltanut tehdä sitä viimeistä ratkaisua.

Harmi. Todella harmi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/311 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mikähän olisi?

Koska sä olet yksinkertainen, vajaaälyinen ja tyhmä.

Vierailija
104/311 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kaikki tietää, että olet ALLU, somessa uliseva ylipainoinen, rapakuntoinen, väkivaltainen vakiulisija, jolla on ainakin 70 tonnia pelivelkoja. Sulla ei ole ole annettavana YHTÄÄN MITÄÄN yhdellekkään naiselle. 

Siksi.

Et ees tunne minua ja kehtaatki sanoa tollasta.

Turha ulista kun itse olet kertonut täällä kaikki nuo mainitut asiat. Voi Anton Ekman. Sä et vaan opi.

105/311 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu taas vauhdissa

💥 I Am Ready To Rokkenroll 💥

Vierailija
106/311 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kaikki tietää, että olet ALLU, somessa uliseva ylipainoinen, rapakuntoinen, väkivaltainen vakiulisija, jolla on ainakin 70 tonnia pelivelkoja. Sulla ei ole ole annettavana YHTÄÄN MITÄÄN yhdellekkään naiselle. 

Siksi.

Turha ulista kun itse olet kertonut täällä kaikki nuo mainitut asiat. Voi Anton Ekman. Sä et vaan opi.

Aika monet asiat on valhetta kyllä mä opin, mutta enpäs välitä, mun elämä menee ihan ok, töitä riittää.

Vierailija
107/311 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi.

Aika monet asiat on valhetta kyllä mä opin, mutta enpäs välitä, mun elämä menee ihan ok, töitä riittää.

Helvettiäkö sitten jatkuvasti olet täällä parkumassa, jos menee hyvin?

Vierailija
108/311 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder-profiilisi perusteella näkee jo kilometrin päähän, ettet ole kiinnostava. Siksi.

Vierailija
109/311 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneks mun ei tarvi välittää haukkujista. Mulla menee ihan hyvin ja rahaaki sopivasti

Rahaa sopivasti sen verran, että nippa nappa vältät ulosoton. Eikös sun autokin ole joku vanha paska, kun sitäkin itket täällä jatkuvasti?

Vierailija
110/311 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneks mun ei tarvi välittää haukkujista. Mulla menee ihan hyvin ja rahaaki sopivasti

Rahaa sopivasti sen verran, että nippa nappa vältät ulosoton. Eikös sun autokin ole joku vanha paska, kun sitäkin itket täällä jatkuvasti?

En jaksa sulle ees vastata, että heido vaan.

Vierailija
111/311 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder-profiilisi perusteella näkee jo kilometrin päähän, ettet ole kiinnostava. Siksi.

Ja kerroppa syy, olen komea ja ihan hyvänn näkönen, oletko sekaisin?

Vierailija
112/311 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo unohdan koko sivuston, heido, vois vaikka salille tänää.

Vierailija
113/311 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko maksullisissa ravaava hååra-Joonas? Ei sellaiset kelpaa naisille.

Vierailija
114/311 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iha hyvi täs osittain menee. Tulot kasvanu saan enempi rahaa. Töitä riittää myös. Alkanu käymää salilla ja vähempi alkoholia. Pikkuhiljaa muutoksia kohden

Vierailija
115/311 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet on työttömiä ja tuilla elävät juuri pärjäävät ja käyvät leipäjonossa.

Vierailija
116/311 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset vasta nirsoja onkin kun tavallinen duunari joka elättää itsensä ei tavalliselle naiselle kelpaa. En vaadi liikoja!

Ei kelpaa. Koska sinä et ole "tavallinen duunari" ja tiedät sen itsekin.

Ei ole nirsoutta etsiä miestä joka käyttäytyy hyvin, jolla on elämänhallinta kunnossa, joka ei juo rahojaan, ja joka ei uhkaile naisia.

Ei ole nirsoutta etsiä miestä joka on fyysistesti hyvässä kunnossa; enkä tarkoita saliadonista, mutta kaltaisesi rapakunnossa oleva kaljamahainen vähän haiskahtava erektiohäirioinen mies ei satavarmasti sytytä yhtään ketään.

Ei ole nirsoutta etsiä miestä joka on ollut aikuisikänsä tyoelämässä. Sinä lusmuilit sossun rahoilla yli kolmekymppiseksi, ja käyt osa-aikahommissa postissa.

Toisin sanoen, me emme ole nirsoja. Etsimme miestä, emme kitisevää mieslasta.

Vierailija
117/311 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset vasta nirsoja onkin kun tavallinen duunari joka elättää itsensä ei tavalliselle naiselle kelpaa. En vaadi liikoja!

Ei ole nirsoutta etsiä miestä joka käyttäytyy hyvin, jolla on elämänhallinta kunnossa, joka ei juo rahojaan, ja joka ei uhkaile naisia.

Ei ole nirsoutta etsiä miestä joka on fyysistesti hyvässä kunnossa; enkä tarkoita saliadonista, mutta kaltaisesi rapakunnossa oleva kaljamahainen vähän haiskahtava erektiohäirioinen mies ei satavarmasti sytytä yhtään ketään.

Ei ole nirsoutta etsiä miestä joka on ollut aikuisikänsä tyoelämässä. Sinä lusmuilit sossun rahoilla yli kolmekymppiseksi, ja käyt osa-aikahommissa postissa.

Sori mutta mä en juo rahojani. Teen töitä ja huolehdin itsestäni ja hygienista ja mulla on hienot vaatteet myös.

Vierailija
118/311 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mistä päättelet et mulla on erektiöhäiriö?

Vierailija
119/311 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauku vähän lisää. Ei kiinnosta. On niitä naisiaki jotka ei kelpaa miehille. Mun kaverit elää sossutuella ja ovat olleet vuosia työttömänä miten kehtaat?

Vierailija
120/311 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule mulla on toinenkin työ ja tienaan iha ok!!!!!