Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän siin on ettei naiset kiinnostu.

Vierailija
26.09.2026 |

Mulla menee ihan hyvin elämässä töitä on ja kaikkee. Olen aloittanut myös käymää salilla ja on vähän vain ylipainoa ei sen pitäs olla este ja käyn paljo ihmisten ilmoilla. Tinderistä ei tule osumia ja on hyvä teksti ja uudet profiilikuvat. Mikä naiset vois olla syy? Olen siis 42 v mies.

Kommentit (311)

Vierailija
301/311 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On epäiltävä että joku trolli tässä huvikseen jäljittelee tuota alkuperäistä sarjavalittajaa.

Vierailija
302/311 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä on joskus täysin mahdotonta ymmärtää miten tärkeä asia miehen ammatti on naisille.

Silsi saatkin vilkuttaa hyvästit p i m p a l l e ja tervehdykset k y r p i l l e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/311 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytän ihan hyvältä myös itseensä tyytyväinen komea ja pitkä+ lievä ylipaino ei haittaa.

Et näytä. Älä valehtele itsellesi. 

Mun ryntäät on kuppia b. tuolla on ryntäät ainakin e tai f.  Ylipaino joka ei kuulemma haittaa.

Vierailija
304/311 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneks mun ei tarvi välittää haukkujista. Mulla menee ihan hyvin ja rahaaki sopivasti

Rahaa sopivasti sen verran, että nippa nappa vältät ulosoton. Eikös sun autokin ole joku vanha paska, kun sitäkin itket täällä jatkuvasti?

Nythän hän jo kuvitteli sen Teslaksi. Kaikki tietävät, ettei Antonille myönnetä rahoitusta Teslaan kun entisetkin velat vie kaiken minkä se tienaa ja mikä juomiselta yli jää.

Silti mulla pyyhkii hyvin ona vakituinen työpaikka. Toiset kerää pulloja.

Ja. pilhuja. Toisin kuin sinä XP

Vierailija
305/311 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis mieli vetää kunnolla päähän tommosia haukkujia, se ois oikein.

Vierailija
306/311 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytän ihan hyvältä myös itseensä tyytyväinen komea ja pitkä+ lievä ylipaino ei haittaa.

Mun ryntäät on kuppia b. tuolla on ryntäät ainakin e tai f.  Ylipaino joka ei kuulemma haittaa.

Mitä sillä ylipainolla on väliä?

Vierailija
307/311 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyydy sitten itseesi, kun omasta mielestäsi näytät hyvältä mutta muille et kelpaa.

En kelpaakkaa..mut olen ennen kelvannut ja seurustellut.

Ennen et ollut velkaa yli 50 donaa, et noin typerä etkä yhtä alkoholisoitunut. Sullahan menee koko lainanlyhennys kaljaan. Sä maksat pelkkää korkoa, mikä tarkoittaa, että maksat sitä kuolemaasi asti eikä tilanteesi koskaan parane. Päinvastoin huononee kun joudut eläkkeelle ja tulot tippuu.

Olet tosi naurettava. Menen velkajärjestelyyn 5 v

Et mene. Olet ns. kevytmielisesti ylivelkaantunut, joita ei huolita velkajärjestelyyn. Etkä ole edes yrittänyt lyhentää velkaasi. Lyhennys tarkoittaa, että koron lisäksi maksetaan pois velkapääomaa, mihin sinä et kykene koska juot sillä lyhennysvaralla.

Sehän nähään:)

Joko on peffareikä myynnissä , kun noin uhoat?

Vierailija
308/311 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää te luuserit elämäntapatyöttömät kerää niitä pulloja, se on ihan oikein jos ei ole rahaa, niin mua ei kiinnosta, nukkukaa vaikka ulkona.

Vierailija
309/311 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sillä ylipainolla on väliä?

Hehe naippa huviksesi jonkun todella vatsakkaan miehen tai naisen kanssa. Ymmärrät sekunneissa että mitä sillä on väliä.

Vierailija
310/311 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää te luuserit elämäntapatyöttömät kerää niitä pulloja, se on ihan oikein jos ei ole rahaa, niin mua ei kiinnosta, nukkukaa vaikka ulkona.

Kävikö antaa  p erärööriä juo polle spu gelle?

Vierailija
311/311 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin tulla ulos paneen suo peffaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi