Mikähän siin on ettei naiset kiinnostu.
Mulla menee ihan hyvin elämässä töitä on ja kaikkee. Olen aloittanut myös käymää salilla ja on vähän vain ylipainoa ei sen pitäs olla este ja käyn paljo ihmisten ilmoilla. Tinderistä ei tule osumia ja on hyvä teksti ja uudet profiilikuvat. Mikä naiset vois olla syy? Olen siis 42 v mies.
Kommentit (90)
Onko naiset nykyää sit nirsompia kun ennen?
No yritän kehittää itseeni ja teen asioille jotain ja laihdutan muutos lähtee itsestä.
Sun hirveä luonne ja käytöstapojen puute.
Koska olet vammainen jankkaaja, aggressiivinen ja väkivaltainen, jolle nainen vain puristeltava p*rse ja reikä, ilmainen seksilelu ja palvelija. Siksi.
Lopeta jo, ja hanki vaikka seuraavasta palkastas fleshlight, kenties puristeltava nukkekin ja jätä naiset jo rauhaan.
Näytän ihan hyvältä myös itseensä tyytyväinen komea ja pitkä+ lievä ylipaino ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Koska olet vammainen jankkaaja, aggressiivinen ja väkivaltainen, jolle nainen vain puristeltava p*rse ja reikä, ilmainen seksilelu ja palvelija. Siksi.
Lopeta jo, ja hanki vaikka seuraavasta palkastas fleshlight, kenties puristeltava nukkekin ja jätä naiset jo rauhaan.
En todellakaan ole enkä tiedä mistä olet saanut päähäs tommosta. Hyvää jatkoa sinulle.
Joko olet saanut bannit Threadsiin, kun olet palannut tänne jankuttamaan?
Vierailija kirjoitti:
No yritän kehittää itseeni ja teen asioille jotain ja laihdutan muutos lähtee itsestä.
Pelkkä yritys ei riitä. Olet jauhanut tätä samaa paskaa jo vuosikausia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä riittää sori vaan. Nytki olen salilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta jo, ja hanki vaikka seuraavasta palkastas fleshlight, kenties puristeltava nukkekin ja jätä naiset jo rauhaan.En todellakaan ole enkä tiedä mistä olet saanut päähäs tommosta. Hyvää jatkoa sinulle.
Kyllä sut Allu täälläKIN tunnetaan. Lopeta jo.
Mikä siin on ettei miehet kiinnostu, kaveriksihan sitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Siinä ei ole mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Näytän ihan hyvältä myös itseensä tyytyväinen komea ja pitkä+ lievä ylipaino ei haittaa.
Tyydy sitten itseesi, kun omasta mielestäsi näytät hyvältä mutta muille et kelpaa.
On niitå naisiaki missä on vikoja. Miksi pitää haukkua miehiä.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä riittää sori vaan. Nytki olen salilla.
Olet salilla vauvapalstailemassa? Ei siinä kunto kohene eikä paino putoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyydy sitten itseesi, kun omasta mielestäsi näytät hyvältä mutta muille et kelpaa.
En kelpaakkaa..mut olen ennen kelvannut ja seurustellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä ei ole mitään vikaa.
Ei vai? Olet uhannut hakata minutkin.
En sano enää mitää. Onneks menee ihan hyvin. Töitä riittää ja rahaaki. Parempi olla hiljaa.
Allulla menee hel*etin huonosti: jankkaa palstalla ylivelkaantuneena (50 000 e). Toistaa samaa x 100.