Mikähän siin on ettei naiset kiinnostu.
Mulla menee ihan hyvin elämässä töitä on ja kaikkee. Olen aloittanut myös käymää salilla ja on vähän vain ylipainoa ei sen pitäs olla este ja käyn paljo ihmisten ilmoilla. Tinderistä ei tule osumia ja on hyvä teksti ja uudet profiilikuvat. Mikä naiset vois olla syy? Olen siis 42 v mies.
Kommentit (311)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan naista vierelle kosketusta yöseuraa ja olla lähellä. Sitä olen jo pitkään kaivannut.
Et taida löytyä Tinderistä, usko jo, mutta koska et harrasta mitään etkä ole kiinnostunut mistään mistä naiset ovat kiinnostuneita, jäljelle jäävät baarit ja tanssipaikat. Mutta niissä et saa olla liian jurrissa.
Ei taida joo löytyä aika hoikkia noi naiset ja pinnallisia, koulutuskin on tyyliin maisteri, vaativat liikoja, käyn kyllä paljon ihmisten ilmoilla.
Sinähän et ole yhtään nirso kun et kelpuuta hoikkia ja akateemisesti koulutettuja naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan naista vierelle kosketusta yöseuraa ja olla lähellä. Sitä olen jo pitkään kaivannut.
Et taida löytyä Tinderistä, usko jo, mutta koska et harrasta mitään etkä ole kiinnostunut mistään mistä naiset ovat kiinnostuneita, jäljelle jäävät baarit ja tanssipaikat. Mutta niissä et saa olla liian jurrissa.
Ei taida joo löytyä aika hoikkia noi naiset ja pinnallisia, koulutuskin on tyyliin maisteri, vaativat liikoja, käyn kyllä paljon ihmisten ilmoilla.
Sinähän et ole yhtään nirso kun et kelpuuta hoikkia ja akateemisesti koulutettuja naisia.
kelpuuttaisin kyllä jos saisin, mutta mä en kelpaa heille
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallinen nätti nainen hieman pyöreä tai muodokas, käyttää kireitä vaatteita, farkut on kivat ja semmonen kiva laukku kylkee, vähän meikkiä.
Jumalauta. Sieltä tulee naiselle jo painoindeksi-, pukeutumis ja meikkivaatimuksiakin. Minkä merkkinen laukku saa olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika maistereissa on? Maistereita on pilvin pimein.
Koska heille ei kelpaa tavallinen duunari joka on köyhä, niin se menee
a) sinunhan ei pitänyt olla köyhä vaan ihan ok toimeentuleva
b) moni maisteri on tänäpäivänä työttömänä ja vähävarainen
Outoa miksei sitten minulla ole vientiä vaikka ihan hyvin pyyhkii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallinen nätti nainen hieman pyöreä tai muodokas, käyttää kireitä vaatteita, farkut on kivat ja semmonen kiva laukku kylkee, vähän meikkiä.
Jumalauta. Sieltä tulee naiselle jo painoindeksi-, pukeutumis ja meikkivaatimuksiakin. Minkä merkkinen laukku saa olla?
Niistä vain tykkään koska ne on nätteja naisellisia ja tyylikkäitä ja panettavia.
Minulle olisi kelvannut moni nainen, mutta naiset ghostaavat antavat pakkeja ja kävin 2 treffeillä sain molemmilta pakit. ja 1 poisti profiilin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaaha. Allu is back 🙄
Allu tai joku trolli joka matkii allua. Se matkiminen kun on aika helppoa. Mitäpä trolli ei tekisi saadakseen huomiota...
Olipa kumpi tahansa niin älkää vastailko sille. Sekä allu että sitä matkiva trolli elää huomiosta.
Muistutus.
Mistä sitä seksiseuraa jois nykyää mies saada?
Karvosen Pentti kirjoitti:
Allu taas vauhdissa
Sinä olisit itse asiassa täydellinen match Allulle. Ei kun treffejä sopimaan!
Mutta mistä ihmeestä sen naisen löytää? Mistä muut miehet löytää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niistä vain tykkään koska ne on nätteja naisellisia ja tyylikkäitä ja panettavia.
Panettavia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panettavia?
Niin. Allun pöksyissä alkaa mopo keulimaan.
Koska olet kehitysvammainen kasa paskaa
Vierailija kirjoitti:
Mutta entäs sen naisen luonne? Mitä etsit?
Mitä tekisitte yhdessä, muutakuin kävelyitä, telkkaria, pubeja ja seksiä?
Vierailija kirjoitti:
On jo pukeutumisvaatimuksiakin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anton E. taas täällä ulisemassa samaa paskaa.
Mä en ole kyseinen ihminen ja miksen saisi ulista?
Todellakin olet Anton E. Ei kukaan kaipaa sun jatkuvia jankutuksia. Painu helvettiin täältä.
Nää alkaa olla jo vanhentuneita nää Allun ulinat, siis itsekin jaksoin pitkään aina seurata ja lukea uusia Allu-ketjuja mutta tää on vaan niiin väsynyttä jo. Ketään ei enää kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anton E. taas täällä ulisemassa samaa paskaa.
Mä en ole kyseinen ihminen ja miksen saisi ulista?
Todellakin olet Anton E. Ei kukaan kaipaa sun jatkuvia jankutuksia. Painu helvettiin täältä.
Ei kiinnosta. Minä haluan juoda ja kouria naisen pyllyä aaah
a) sinunhan ei pitänyt olla köyhä vaan ihan ok toimeentuleva
b) moni maisteri on tänäpäivänä työttömänä ja vähävarainen