Mikähän siin on ettei naiset kiinnostu.
Mulla menee ihan hyvin elämässä töitä on ja kaikkee. Olen aloittanut myös käymää salilla ja on vähän vain ylipainoa ei sen pitäs olla este ja käyn paljo ihmisten ilmoilla. Tinderistä ei tule osumia ja on hyvä teksti ja uudet profiilikuvat. Mikä naiset vois olla syy? Olen siis 42 v mies.
Kommentit (90)
Tuttu 75v mies, puolikalju, riippavatsainen, ei rikas, löytää aina uuden naisen tinderistä, vähän itseään nuorempia.
Älä ota niin vakavasti ja siirry 50+ naisiin. He haluavat vain kunnon kyytiä. Pitää olla kunnon tykki.
Olen kuullut et ihmiset on sairaita ilkeitä vauva palstalla. Tarvitsevat kyl hoitoa pikaisesti.
Etsi vertaisesi heikkolahjainen, epävakaa, mahakas nainen, jolla on jokin työ ja kamalasti velkaa. Vertaistukiryhmistä löytyy, täältä ei. Heippa hei.
Vierailija kirjoitti:
Mistä mä näen Allun kuvan, kertokaa joku?
No komea mä olen vaikka ylipainonen olenkin.
Vain väkivaltainen jännä mies kiinnostaa naisia. Näin se vain on ikävä kyllä. 😔
Vierailija kirjoitti:
Etsi vertaisesi heikkolahjainen, epävakaa, mahakas nainen, jolla on jokin työ ja kamalasti velkaa. Vertaistukiryhmistä löytyy, täältä ei. Heippa hei.
Olet kyllä todella ilkeä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä todella ilkeä ihminen.
Toisilla on yli 100 tuhatta velkaa. Ootko ny tosissas?
Vierailija kirjoitti:
En ole väkivaltainen. Eikait semmonen naisia kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole väkivaltainen. Eikait semmonen naisia kiinnosta.
Monilla ei työpaikkaa. Mulla on ja hyvin menee. Nyt alotin laihdutuksenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Näytät ihan perumalta 🥔
Vierailija kirjoitti:
Ei mua haittaa jos nainen on ylipainonen
Olet monta kertaa täällä uhonnut ja kutsunut ihmisiä tappelemaan. Olet väkivaltainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Näytät ihan perumalta 🥔
Olet väärässä. Et ole ees nähny kuvaa. Olen lihonut. Onko se väärin ootko pinnallinen.?
Vierailija kirjoitti:
Olet monta kertaa täällä uhonnut ja kutsunut ihmisiä tappelemaan. Olet väkivaltainen.
Hyvää jatkoa sinulle.
Koska kaikki tietää, että olet ALLU, somessa uliseva ylipainoinen, rapakuntoinen, väkivaltainen vakiulisija, jolla on ainakin 70 tonnia pelivelkoja. Sulla ei ole ole annettavana YHTÄÄN MITÄÄN yhdellekkään naiselle.
Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Alluhan on väkivaltainen. Joku tässä ei nyt stemmaa.
No on niitä naisiaki jotka valittaa ei kelpaa miehille.
Vierailija kirjoitti:
Koska kaikki tietää, että olet ALLU, somessa uliseva ylipainoinen, rapakuntoinen, väkivaltainen vakiulisija, jolla on ainakin 70 tonnia pelivelkoja. Sulla ei ole ole annettavana YHTÄÄN MITÄÄN yhdellekkään naiselle.
Siksi.
Et ees tunne minua ja kehtaatki sanoa tollasta.