Miksi kauppaan pitää mennä porukalla neuvottelemaan mitä aiotaan ostaa?
Kommentit (56)
Ei niitä ostettavia ennakolta näe!
Vierailija kirjoitti:
Siellä kaupassahan sitä vasta näkee ne tuotteet. En mä voi ikinä tietää, mitä otan hevi-osastolta, ennen kuin näen vihannesten laadun.
Myös hinnat näkee kanssa siellä ja neuvottekut voi aloittaa paikan päällä
En ymmärrä, että miksi sinne kauppaan pitää mennä temmeltämään lasten kanssa, ei se ole mikään huvipuisto.
Vierailija kirjoitti:
Ellei ole selvänäkijä. Selvänäkijä on parasta A-ryhmää kaupassakin.
Vierailija kirjoitti:
Kaupassa, jossa käyn, on viikosta ja kuukaudesta toiseen sama valikoima. Kyllä minä pystyn jo kotona suunnittelemaan ruoat ja ostoslistan, jotka kaupassa poimin vain kärryyn. Eiköhän ap tässä tarkoittanut juuri tätä, että miksi kauppaan mennään miettimään, mitä ruokaa laitetaan.
Miksi kärttyisät vanhatpiiat ja eunukit ei tilaa ruokia kotiinkuljetuksella?
No siks että on tyhmä porukka, daa.
Itsehän treenaan perse pitkällä ostoskärryjen päällä maaten laahustamista ja poikittain käytävälle asettumista, koska olen eläkkeellä ja silloin ilmeisesti kuuluu tehdä niin.
Ei vaiskaan, mun äo riittää muiden ihmisten huomioimiseen kyllä. Ja hermo riittää myös noiden neuvottelijasakkien läpi porhaltamiseen kauniisti hymyillen.
Vierailija kirjoitti:
Odotan sitä polttoaineen hinnan laskua jotta ei tarvitsisi maksaa ylimääräistä 15 euroa siitä kuskaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Ne tilaa joilla on. Kai olet huomannut, että wolttaaminen on maatiaispersujen mielestä kuolemansynti, jota nimenomaan naiset harrastaa.
Nuo seisoskelijat, eikös ne ole niitä laitapuolen jonneja lippis silmillä hupparin päällä? Ne suunnittelee kaljojen varastamista ja pakoreittiä sen jälkeen. Yhden saa helposti kiinni mutta jos neljä säntää eri reittejä yhtä aikaa, kolme saattaa päästä karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupassa, jossa käyn, on viikosta ja kuukaudesta toiseen sama valikoima. Kyllä minä pystyn jo kotona suunnittelemaan ruoat ja ostoslistan, jotka kaupassa poimin vain kärryyn. Eiköhän ap tässä tarkoittanut juuri tätä, että miksi kauppaan mennään miettimään, mitä ruokaa laitetaan.
Kuluuko se kaupan käytävä tai ilma tai mitä se sinua hidastaa toisten miettimiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihannesten ja hedelmien laatua ja hintaa ei kyllä voi päätellä siitä, mitä kaupalla yleensä on valikoimissa. Eli ihan sen takia minä en ainakaan voi etukäteen suunnitella, mitä ruokaa aion laittaa. Mulle iskee se inspiraatio vasta kun kaupassa katselen niitä tuotteita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuluuko se kaupan käytävä tai ilma tai mitä se sinua hidastaa toisten miettimiset?
Jostain syystä ajoneuvoillekin on omat pysäköintialueensa vaikka keskelle maantietäkin voisi jättää.
Eipä se ap sulle kuulu, miten toiset hoitaa ruokaostoksensa ja ruokien suunnittelunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä ajoneuvoillekin on omat pysäköintialueensa vaikka keskelle maantietäkin voisi jättää.
Miten tämä käytännössä tarkoittaa kauppaostoksia tehtäessä ke ha ri?
Eihän tässä muita syitä ole kuin suunnitelmallisuuden puute, ei osata miettiä ruokalistoja eikä osata ottaa muita ihmisiä huomioon, perheessä ehkä myös nirsoja syöjiä, joille ei kelpaa mikään. Valikoimaan vetoaminen on vähän hassua, kyllä siellä kaupassa on joka kerta perunaa/pastaa/kanaa/lihaa/kasviksia jne. saatavilla.
Jos mahdollista, katsoo sellaisen päivän jotta pääsee kauppaan aamulla. Ikinä ei ole ollut aamulla mitään maleksijoita tai pientä huvipuisto sakkia kaupassa. Pyhäpäivien aamut ovat super hiljaisia.
Myöhäisistä illoista en tiedä kun käyn aina aamulla. Olen nähnyt sellaisen taulukon missä on kauppojen hiljaisimmat ja ruuhkaisimmat päivät ja kellon ajat.
Vierailija kirjoitti:
Eipä se ap sulle kuulu, miten toiset hoitaa ruokaostoksensa ja ruokien suunnittelunsa.
No kyllähän se kuuluu ja näkyy jos koko kaupan käytävä tukitaan neuvotteluja käydessä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä muita syitä ole kuin suunnitelmallisuuden puute, ei osata miettiä ruokalistoja eikä osata ottaa muita ihmisiä huomioon, perheessä ehkä myös nirsoja syöjiä, joille ei kelpaa mikään. Valikoimaan vetoaminen on vähän hassua, kyllä siellä kaupassa on joka kerta perunaa/pastaa/kanaa/lihaa/kasviksia jne. saatavilla.
Yhäkään niiden hevi-osaston tuotteiden laatua ei voi nähdä ennen kuin on siellä kaupassa. Ja kyllä muukin valikoima vaihtelee aika paljon. En tiedä, miten muut ruokansa suunnittelee, mutta mulla se suunnittelu lähtee aina niistä vihanneksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän se kuuluu ja näkyy jos koko kaupan käytävä tukitaan neuvotteluja käydessä.
First world problems.
Sitten sanotaan, että "anteeksi", jotta väistävät.
Siellä kaupassahan sitä vasta näkee ne tuotteet. En mä voi ikinä tietää, mitä otan hevi-osastolta, ennen kuin näen vihannesten laadun.