Mikähän siin on ettei naiset kiinnostu.
Mulla menee ihan hyvin elämässä töitä on ja kaikkee. Olen aloittanut myös käymää salilla ja on vähän vain ylipainoa ei sen pitäs olla este ja käyn paljo ihmisten ilmoilla. Tinderistä ei tule osumia ja on hyvä teksti ja uudet profiilikuvat. Mikä naiset vois olla syy? Olen siis 42 v mies.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli vikahan ei ole sussa Allu? Ei taaskaan??
Tämä -juuri tämä- on dun ongelma, näetkö? Et?
Varmasti onkin vikaa ja teen asioille jotain.
Olet täällä syyttelemässä naisia nirsoiksi jatkuvasti, vaikka me kaikki ollaan saatu vuosia seurata, miten itsellesi ei kelpaa kuin tietyn tyyppinen nainen. Toiveet kumppanista on ok, mutta sä mätämuna syyttelet naisia nirsoiksi, vaikka olet itse.
En todellakaa ole nirso.
Kaikkihan on nähneet Allun kuvan, joten turha puhua mitään soopaa siitä, että on muka hyvännäköinen. Ei todellakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli vikahan ei ole sussa Allu? Ei taaskaan??
Tämä -juuri tämä- on dun ongelma, näetkö? Et?
Varmasti onkin vikaa ja teen asioille jotain.
Olet täällä syyttelemässä naisia nirsoiksi jatkuvasti, vaikka me kaikki ollaan saatu vuosia seurata, miten itsellesi ei kelpaa kuin tietyn tyyppinen nainen. Toiveet kumppanista on ok, mutta sä mätämuna syyttelet naisia nirsoiksi, vaikka olet itse.
En todellakaa ole nirso.
Mulle kelpaa ylipainonen ihan nätti nainen. En todellakaa ole nirso.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan on nähneet Allun kuvan, joten turha puhua mitään soopaa siitä, että on muka hyvännäköinen. Ei todellakaan ole.
Todellaki olen komea
Mee nyt roskakoriin jo. Kukaan jaksa sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellaki olen komea
Korkeintaan äitisi mielestä ja äitisikin valehtelee, koska olet väkivaltainen autisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellaki olen komea
No mikä on, kun ei naisille komea mies kelpaa? Oisko luonne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellaki olen komea
Hahahaaa 💩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellaki olen komea
No mikä on, kun ei naisille komea mies kelpaa? Oisko luonne?
No ei tule osumia tinderissä
Jank jank jank jank jank jank jank jank jank jank jank jank jank jank jank jank jank jank jank jank jank jank jank jank jank jank jank jank jank jank jank jank jank jank jank jank jank jank jank jank jank jank jank jank jank jank jank jank jank jank jank jank jank jank jank,..
En tiedä mikä mättää joku sitten. Vääränlaiset naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellaki olen komea
Korkeintaan äitisi mielestä ja äitisikin valehtelee, koska olet väkivaltainen autisti.
Sä oletki sairas.
Itse olet täällä sanonut, että haluat kaljamahaisen 185-190 cm pitkän naisen, joka on kaunis, meikkaa voimakkaasti, käyttää kireitä farkkuja ja lyhyttä nahkatakkia. Mielestäsi et kuitenkaan ole nirso?
Vierailija kirjoitti:
Itse olet täällä sanonut, että haluat kaljamahaisen 185-190 cm pitkän naisen, joka on kaunis, meikkaa voimakkaasti, käyttää kireitä farkkuja ja lyhyttä nahkatakkia. Mielestäsi et kuitenkaan ole nirso?
Ei tarvi kuule olla sellainen sori vaan!!
Vierailija kirjoitti:
Onko naiset nykyää sit nirsompia kun ennen?
Lähetäänkö siitä millaiset naisate sulle kelpaa? Ja vastaako "taso" samaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko naiset nykyää sit nirsompia kun ennen?
Lähetäänkö siitä millaiset naisate sulle kelpaa? Ja vastaako "taso" samaa?
Tavallinen naisellinen. Käyttää kivoja vaatteita. Tunnen vetovoimaa haluan seksiä. Normi koulutus käy töissä tai opiskelee. Siinä
Olet liian vanha nuorille naisille ja sinun ikäiset ovat jo naimisissa tai vapaaehtoisesti sinkkuina, eivätkä edes etsi seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Jaaha. Allu is back 🙄
On sentään sali harrastus aloitettu nyt.
Kukaan, ei kukaan, jaksa katsella näin tyhmää tyyppiä parisuhteessa.