Miksi joitakin naisia ärsyttää, jos mies sanoo etsivänsä feminiinistä naista?
Kommentit (156)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan lähinnä siksi että niistä feminiinisistä naisista vinkuvat miehet eivät ole juuri koskaan maskuliinisia miehiä vaan keskenkasvuisisia miesvauvoja, joilla ei itsellään ole mitään annettavaa suhteeseen. Jos minun oletetaan näyttävän barbilta ja tekevän kaikki kotityöt, odotan että mies puolestaan näyttää Jason Momoalta ja elättää minut. Silloin se on ihan reilua.
Tarkoitat, että tasoteoria on totta ja esimerkiksi pullea lesbo, joka tavoittelee kaunista, naisellista naista ärsyttää sinua ja on arvojesi vastainen? Avaatko hieman ajatteluasi?
Nyt on niin helvetin omituinen olkiukko että jätän sut pohdiskelemaan asiaa ihan keskenäsi.
Koska ainakaan minä en tiedä, mitä se tarkoittaa. Tarkoittaako se meikkaavaa, hiuksiaan värjäävää missityylistä naista? Melanie Trumpin näköistä naista? Vai millaista?
Sama kuin nainen ilmoittaisi etsivänsä maskuliinista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kateellisia, koska ovat lyhyttukksisia, silmälasipäisiä + tyylitajuttomia. Heillä on perjantaisin karkkipäivä ja asuvat kissan kanssa.
Karkkien syöminen, silmälasit ja kissan omistaminen eivät ole feminiinisiä asioita? Just tätä tarkoitin mun kommentissa. Kukaan ei tiedä mitä tuo vaatimus pitää sisällään.
Naisena oletan sen tarkoittavan hoikkuutta, terveitä elämäntapoja, pitkiä hiuksia, punaisia kynsiä (tai ranskal. manikyyri). Naisellista pukeutumista (ei liian paljastavaa), hyviä käytöstapoja, keskustelutaitoa, hymyä ja toisen huomioon ottamista.
Kaikkea sitä, mitä ei suomalaisilta läskeiltä demarifemakoilta löydy. Ei ihmekään että ovat samointein karvat pystyssä kun asiasta kysyy.
Enemmin läski demarifemakko kuin kaltaisesi miehen kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nämä miehet itse maskuliinisia? Ylipäätään ärsyttää se, että henkilö vaatii kumppanilta ominaisuuksia, joita ei edes itse täytä. Esim. Pullukka haluaa hoikan/urheilullisen puolison, pienet lapset omaava henkilö haluaa lapsettoman kumppanin, köyhä haluaa varakkaan jne
Jo toinen samanlainen kommentti tähän ketjuun ja yläpeukkuja sataa. Mietitäänpä tätä tosissaan. Onko niin, että vain miehekäs, urheilullinen mies voi haluta naisellisen " vastaavan tasoisen" naisen?
Olen ajatellut, että jopa pullukka nainen voi haluta kauniin ja naisellisen naisen eikä siinä ole mitään pahaa. Tämä haluamisen kohde sitten valitsee itse kumppaninsa.
Kertokaa millä tavalla olen ollut väärässä ja millaiset kumppanit kuuluvat järjestelmänne mukaan esimerkiksi ylipainoiselle heteromiehelle tai maskuliiniselle lesbolle? Millainen epätasapaino alkaa ärsyttää ja on teidän arvojenne vastaista?
Miksi otit lesbot tähän?
Otin lesbot tähän esimerkkinä siitä, että ihmiset voivat pitää hyvin erilaisia kumppaneita viehättävinä eikä sitä päätä joku vauva-palstan katkera tasoteoreetikko, jonka mielestä vain komea mies saa haluta ja tavoitella kaunista naista. Uskon vakaasti siihen, että jokainen saa valita kumppaninsa itse eikä sitä ole sopivaa edes paheksua ulkopuolelta. Jos sellaisia ajatuksia herää, kehotan miettimään mistä ne tulevat.
Esimerkin oli tarkoitus herättää ajatuksia siihen, mikä oikeus jollakin on pisteyttää mielestään vähemmän miehekäs mies (tai omassa asteikossaan vähemmän haluttu yksilö) sellaiseksi, että hänellä ei ole oikeutta edes tavoitelle tiettyjä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kateellisia, koska ovat lyhyttukksisia, silmälasipäisiä + tyylitajuttomia. Heillä on perjantaisin karkkipäivä ja asuvat kissan kanssa.
Karkkien syöminen, silmälasit ja kissan omistaminen eivät ole feminiinisiä asioita? Just tätä tarkoitin mun kommentissa. Kukaan ei tiedä mitä tuo vaatimus pitää sisällään.
Naisena oletan sen tarkoittavan hoikkuutta, terveitä elämäntapoja, pitkiä hiuksia, punaisia kynsiä (tai ranskal. manikyyri). Naisellista pukeutumista (ei liian paljastavaa), hyviä käytöstapoja, keskustelutaitoa, hymyä ja toisen huomioon ottamista.
Kaikkea sitä, mitä ei suomalaisilta läskeiltä demarifemakoilta löydy. Ei ihmekään että ovat samointein karvat pystyssä kun asiasta kysyy.
Incelliä kiukuttaa 😄
Eli siis vahvistat juuri sanomani :D
EIpä sillä että olisin millään tavalla yllättynyt : )
Miltä se muuten tuntuu, noin niin kuin yleiseillä tasolla olla tuollainen l ä s k i ja kiukkuinen, h o m s s u i n e n demarifemakko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis suurin osa noista ominaisuuksista ei ole millään tavalla kytköksissä feminiinisyyteen. Hyvät käytöstavat? Keskustelutaidot? Ihan oikeesti
Ei ehkä sinun yhteiskuntaluokassasi.
Itse kolmannen polven akateemisena pidän noita asioita itsestäänselvyytenä.
Ehkä siksi ei ole koskaan tarvinnut parisuhdetta etsiä. Olen löytänyt samantasoisesta taustasta olevan miehen :)"Olen löytänyt samantasoisesta taustasta olevan miehen :)"
Ja miehesi on myös erittäin feminiininen, koska hänellä on hyvät käytöstavat ja keskustelutaitoa?
Samantasoisen miehen.
Jos mies etsii feminiinistä naista, jokainen kokoomuslaisesta taustasta tuleva nainen automaattisesti tietää, mitä se tarkoittaa.
Riippuu ihan ihmisen taustasta, miten hän asiat näkee..
Vierailija kirjoitti:
Koska ainakaan minä en tiedä, mitä se tarkoittaa. Tarkoittaako se meikkaavaa, hiuksiaan värjäävää missityylistä naista? Melanie Trumpin näköistä naista? Vai millaista?
Sama kuin nainen ilmoittaisi etsivänsä maskuliinista miestä.
Niin - se tausta.
Sen takia sinä et tiedä, tuöväenluokkainen perhetausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis suurin osa noista ominaisuuksista ei ole millään tavalla kytköksissä feminiinisyyteen. Hyvät käytöstavat? Keskustelutaidot? Ihan oikeesti
Ehkä siksi ei ole koskaan tarvinnut parisuhdetta etsiä. Olen löytänyt samantasoisesta taustasta olevan miehen :)"Olen löytänyt samantasoisesta taustasta olevan miehen :)"
Ja miehesi on myös erittäin feminiininen, koska hänellä on hyvät käytöstavat ja keskustelutaitoa?
Samantasoisen miehen.
Jos mies etsii feminiinistä naista, jokainen kokoomuslaisesta taustasta tuleva nainen automaattisesti tietää, mitä se tarkoittaa.
Riippuu ihan ihmisen taustasta, miten hän asiat näkee..
Juurihan väitit, että keskustelutaidot ja hyvät käytöstavat on feminiinisiä ominaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incelliä kiukuttaa 😄
Eli siis vahvistat juuri sanomani :D
EIpä sillä että olisin millään tavalla yllättynyt : )
Miltä se muuten tuntuu, noin niin kuin yleiseillä tasolla olla tuollainen l ä s k i ja kiukkuinen, h o m s s u i n e n demarifemakko?
Niin siis sulla on siellä aina ihana feminiini nainen kotona huolta pitämässä ja sen takia oot päivät vinkumassa palstalla? Sitä minäkin.
Kai ymmärrät että ne kaipaamasi naiselliset naiset nimenomaan pitää tuota käytöstäsi vastenmielisenä? Vinkuu ja puhuu naisista halveksuen, ai siinä vasta miesten mies! Heitänkin heti pitsipöksyni nurkkaan ja alan leipoa, mitäpä ei nainen tuollaisen uroon eteen tekisi!
Meanwhile ne oikeasti maskuliiniset miehet puuhailee tyytyväisinä juttujaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samantasoisen miehen.
Riippuu ihan ihmisen taustasta, miten hän asiat näkee..Juurihan väitit, että keskustelutaidot ja hyvät käytöstavat on feminiinisiä ominaisuuksia.
Palstavinkujan logiikalla asia on maskuliininen tai feminiininen sen mukaan, kuka tekee ja tykkääkö hänestä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samantasoisen miehen.
Riippuu ihan ihmisen taustasta, miten hän asiat näkee..Juurihan väitit, että keskustelutaidot ja hyvät käytöstavat on feminiinisiä ominaisuuksia.
Kyllä.
Ne paljastavat hyvän kotikasvatuksen.
Vierailija kirjoitti:
Heitä ärsyttää se että lause konkretisoi sen että he eivät ole haluttuja.
Millaisessa tilanteessa mies sanoo naiselle noin? Ensitreffeilläkö? Sitten pitää ihmetellä, miksi mies on mennyt treffeille ei-feminiinisen naisen kanssa. Jos nainen ei ole sellainen, ei treffejä ole mitään syytä jatkaa. Jos mies sanoo noin ihan kenelle tahansa, niin sitäkin voi ihmetellä, miksi asia naisille edes kuuluisi. Naiselle on tasan yhtä kiinnostavaa kuin tieto, että mies tykkää enemmän Atrian kuin HK:n makkaroista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ärsyttäisi? Tokikin itse lähden siitä että tällaisen miehen on syytä olla itse maskuliininen mies eli parta kasvaa ja hartiat ovat leveämmät kuin minulla, terassin ja pihavajan rakennus onnistuu ja tulotaso on sellainen että se perinteinen breadwinner-malli onnistuu myös käytännössä. Ap varmasti on sellainen?
Sulla meni toi terassin ja pihavajan rakentaminen vähän väärin. Breadwinner mies ulkoistaa tuollaiset tehtävät ammattilaisille eikä käytä omaa aikaansa alhaisen tuottavuuden fyysiseen työhön.
Ei ulkoista, koska emme puhu tässä nyt aikaoptimoinnista tai käytännöllisyydestä vaan siitä, mikä on perinteistä maskuliinisuutta.
Mitä AP sulle tarkoittaa feminiini nainen? Sitä, että meikkaa ja pukeutuu mekkoon joka paikkaan vai sitä että on kotiäiti, joka leipoo ja siivoaa kaiken aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksesi suurin osa naisista on feminiinisiä, ihan luonnostaan.
Tinderin keski-ikäisissä naisissa on aika vähän feminiinisiä naisia. Lähinnä homssuisia läskejä.
Läskihän juuri on feminiinistä, koska naisilla on kehossa ihan luonnollisesti enemmän rasvaa. Ja lihaville miehillekin tulee manboobsit ym eli muuttuvat enemmän feminiinisiksi.
Miten sitten muissa maissa naiset ovat laihempia ja terveempiä kuin Suomessa?
Jotenkin tuo kuulostaa Eric Cartman selityksestä painolleen, "minulla on vain isot kylkiluut".
Vierailija kirjoitti:
Ei ärsytä.
Miksi miehiä ärsyttää ei-feminiiniset naiset?
Te lesbot voitte pukeutua vittupukuun ja juhlia ihan keskenänne uusia tatskojanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ärsyttäisi? Tokikin itse lähden siitä että tällaisen miehen on syytä olla itse maskuliininen mies eli parta kasvaa ja hartiat ovat leveämmät kuin minulla, terassin ja pihavajan rakennus onnistuu ja tulotaso on sellainen että se perinteinen breadwinner-malli onnistuu myös käytännössä. Ap varmasti on sellainen?
Sulla meni toi terassin ja pihavajan rakentaminen vähän väärin. Breadwinner mies ulkoistaa tuollaiset tehtävät ammattilaisille eikä käytä omaa aikaansa alhaisen tuottavuuden fyysiseen työhön.
Tää on aina yhtä hauskaa kun päivystävä neitsytmies tulee kertomaan naisille, mikä on naisten mielestä maskuliinista. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samantasoisen miehen.
Kyllä.
Ne paljastavat hyvän kotikasvatuksen.
No siinä tapauksessa, opettakaa siellä kodeissa myös pojille käytöstapoja ja keskustelutaitoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ärsytä.
Miksi miehiä ärsyttää ei-feminiiniset naiset?
Te lesbot voitte pukeutua vittupukuun ja juhlia ihan keskenänne uusia tatskojanne.
Kuulostaa mukavalta! Miksi meidän hauskanpito noin kiukuttaa?
"Olen löytänyt samantasoisesta taustasta olevan miehen :)"