Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luuletteko tosissanne, että äänestämällä asiat muuttuvat?

Vierailija
23.09.2026 |

Vuodesta toiseen äänestetään. Voiko joku sanoa tai antaa esimerkin että asiat olisivat menneet parempaan suuntaan kuntavaalien tai pääministeri vaihdon jälkeen?

Kommentit (191)

Vierailija
161/191 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Putinin vasemmistolaiset propagandistit ja agitaattorit yrittävät kääntää ihmisiä olemaan äänestämättä. Varmaan yksi mahorkalta haiseva Igor kirjoittaa kaikki täällä. Paljonko Igor saar ruplia? 

🥱

Niin varmaan se on se Igor eikä persu ollenkaan.  Eikä se ole persu koskaan ollutkaan, ei yhtään kommenttia koskaan kirjoittanutkaan eikä vaalityötä täällä vauvalla ikinä tehnytkään.

Vierailija
162/191 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestämättä jättäminen palvelee venäjää joten äänestämättä jättävät toimivat venäjän hyväksi. Se on tarkoituksellista valtion vahingoittamista. Sitä harrastaa vain vasemmisto. Isänmaallinen ihminen ja todellinen suomalainen ei jätä koskaan äänestämättä

Ymmärräthän nyt, miten propagandisti kääntää asiat päinvastoin, jotta menisit pyörälle päästäsi.  Vasemmistossa on ollut todella paljon nukkuvia, se on totta.  Uskollisimmat äänestäjät on varmaan kokoomuksella.  On tärkeätä, että kaikki äänestävät.  Vain annettu ääni vaikuttaa.  Tämä ketju yrittää vaikuttaa siihen, että et menisi äänestämään.  Mikähän suunta tässä siis on takana?

Mä en kestä.😂 Otatko sinä nyt tämän palstan vähän turhan vakavasti? 

Igor tässä terve, täällä minä olen aamusta iltaa aivopesemässä aivottomia suomalaisia ruplalla tunti. Ei jumalauta millaisilla ihmisillä on äänioikeus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/191 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Putinin vasemmistolaiset propagandistit ja agitaattorit yrittävät kääntää ihmisiä olemaan äänestämättä. Varmaan yksi mahorkalta haiseva Igor kirjoittaa kaikki täällä. Paljonko Igor saar ruplia? 

🥱

Niin varmaan se on se Igor eikä persu ollenkaan.  Eikä se ole persu koskaan ollutkaan, ei yhtään kommenttia koskaan kirjoittanutkaan eikä vaalityötä täällä vauvalla ikinä tehnytkään.

En oikein tiedä tänä aamuna oleno persu, igor, sylvi vaiko kissa. 

Vierailija
164/191 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestämättä jättäminen palvelee venäjää joten äänestämättä jättävät toimivat venäjän hyväksi. Se on tarkoituksellista valtion vahingoittamista. Sitä harrastaa vain vasemmisto. Isänmaallinen ihminen ja todellinen suomalainen ei jätä koskaan äänestämättä

Putinin hyödyllinen idiootti on todennäköisemmin oikeistolainen, koska oikeisto on vallassa ja sen toivotaan jatkuvan. Siksi pyritään kaikin tavoin estämään vasemmiston äänestäminen.

Samaa tapahtuu Yhdysvalloissa ja Venäjän oikeistodiktatuurissa.

Vierailija
165/191 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🥱

Et ole ainakaan viidennessä yksisarvisulottuuvuudessa yksisarvisten kuninkaana sillä se olen tänään minä. 

Vierailija
166/191 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi seuraava hallitus hillitsee kuluja ja nostaa työpaikkojen määrää. 

-puolustus menot puolitetaan

-veronkorotukset työssäkäyville

-tukien nosto

-vihreä tulevaisuus

Vierailija
167/191 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🥱

Et ole ainakaan viidennessä yksisarvisulottuuvuudessa yksisarvisten kuninkaana sillä se olen tänään minä. 

Olen täällä vaikuttamassa äänestyskäyttäytymiseen aamusta iltaan etkä saa huomenna enää riittäväsi ääniä.

Vierailija
168/191 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tapaa se on putinin propagandaa jos ei äänestä? Haluaako tämä trolli että äänestäisin pakotettuna vasemmistoa koska on pakko äänestää 🤣

Jos sä pikkurussukka äänestät vasemmistoa olet kätyri. Ja jos et äänestä ja kehotat täällä muitakin kaltaisees luihuun toimintaan olet venöjöm propagandaa levittävä kätyri. Oliko sulla vassari russukalla jotain muutakin?

Vierailija
169/191 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Putinin hyödyllinen idiootti on todennäköisemmin oikeistolainen, koska oikeisto on vallassa ja sen toivotaan jatkuvan. Siksi pyritään kaikin tavoin estämään vasemmiston äänestäminen.

Samaa tapahtuu Yhdysvalloissa ja Venäjän oikeistodiktatuurissa.

Älä yritä putinin trolli!!! Sä et ala täällä aukion päätäs! Täällä r**än rotat riehu

Vierailija
170/191 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En äänestä. Ensinnäkin Suomessa on puoluekuri. Se on korruptiota ja rikos. Suurin osa Suomen asioista päätetään EUssa. Tavallisella ihmisellä ei ole mitään mahdollisuuksia vaikuttaa mihinkään. Kansalaisia ei kunnioiteta tippaakaan. Mitään demokratiaa ei ole.

Monta alapeukkua. Karmeaa, etteivät ihmiset tiedä asioista tuon enempää. Noin 90 prosenttia Suomen asioista päätetään Brysselissä.

Ville Tavio paljsti monta vuotta sitten tämän:

Kaikki Suomen asiat päätetään suljettujen ovien takana. Ihmiset eivät ikinä hyväksyisi niitä, jos tietäisivät mitä siellä päätetään 

Älkää olko naiiveja  Eduskunnan tehtävänä on vain äänestää ne muodollisesti läpi.

Alapeukkua tulee siksi että tuollainen asenne jättää äänestämättä on typerää ja se rikkoo demokratiaa. Mutta saahan sitä olla niin pöljä ettei äänestä ja parempi tuolla tietotasolla onkin jättää se muille

Siis haloo. Kyllä ne persutkin on nyt kesytetty. Et siis ole seurannut politiikkaa.

Persuja ei enää tunnista PS - puolueeksi.

Etkö ole huomannut, että mitään ei ole jäljellä alkuperäisisistä persuista.

Näin käy aina. Tyytymätön kansa harhautetaan perustamalla valeoppositio.

Myös Saksan Afd kesytetään 😂

Vierailija
171/191 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... Hillotolppalaisillahan erona on vain F ja V... on nämä nykyiset fassarit  ja seuraavaksi ehkä vassarit...  köyhyyttä hikipäin karkottamassa.

Sitä ovat vannoneet pyyteetömästi harrastaneensa aina, ikuisestikin.

Vierailija
172/191 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla Suomen kansalaisilla on äänioikeus.  Pidetään siitä tiukasti kiinni äänestämällä.

Kaikkien kansalaisten VELVOLLISUUS in äänestää ja vain PIKKURUSSUKAT ei äänestä

Vierailija
173/191 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tunnen muutamia jotka jokaisen hallituksen aikana valittavat ja valittavat koska ovat odottaneet hallituksen hoitavan heidän elämänsä. Enemmän vaikutusta on sillä mitä yksilö tekee elämässään itse. En ole koskaan äänestänyt yksissäkään vaaleissa, eik ole ollut valittamista. Käyn töissä, tienaan rahani ja teen sillä mitä haluan. Hallitukset eivät ole tuoneet minulle mitään kuten myöskään puolueet.  Itse olen työni hankkinut. Enemmän olen vaikuttanut omaan elämääni omilla teoillani. Eikä ole valittamista jatkossakaan ja samalla linjalla jatkan. 

Älä sitten valita kun Kela  tukesi leikataan! Epäisänmaallista tuollainen siivellä elo

Luehan kommenttini uudestaan ja häpeä tyhmyyttäsi. Kerroin olevani töissä. Ilmeisesti liian vaikeaaa sinulle tuo lukeminen 

Sä olet työtön pummi koska et äänestä. Ja koska minä sanon niin ja sain että olet pikkurusukka ja putinin kätyri. Toimintaasi seurataan

Persulla menee hermot. Rauhoitu.

-eri

Vierailija
174/191 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla Suomen kansalaisilla on äänioikeus.  Pidetään siitä tiukasti kiinni äänestämällä.

Kaikkien kansalaisten VELVOLLISUUS in äänestää ja vain PIKKURUSSUKAT ei äänestä

😂 Ihanaa saada persu raivostumaan.

-eri

Vierailija
175/191 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin... Hillotolppalaisillahan erona on vain F ja V... on nämä nykyiset fassarit  ja seuraavaksi ehkä vassarit...  köyhyyttä hikipäin karkottamassa.

Sitä ovat vannoneet pyyteetömästi harrastaneensa aina, ikuisestikin.

Kyä näin on. Mutku aina jompikumpi haraa vastaan niin ettei köyhyyden poistosta tuu mitää !  Se on sama pattitilanne aina ollu.

Vierailija
176/191 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa äärioikeisto rauhallisia. Myös Afd kesytetään. Persut kesytettiin jo kauan sitten.

MAGA - liikekin kesytettiin.

Vierailija
177/191 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi tekee ihan itse sen minkä Putin haluasi tehdä. 

Vierailija
178/191 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että äänestyksissä huijataan. Ääntenlaskija päättää voittajat.

Vierailija
179/191 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isämmmaa!!!

Täällä Euroopan peräreiässä ei ole yhtään ainoaa isänmaallista puoluetta.

Kuulostaa erittäin irvokkaalta, varsinkin persun suussa, sana isänmaallinen.

Persut ovat isänmaanpettureita siinä kuten muutkin.

Vierailija
180/191 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä hallitus ja perussuomalaiset on saanut monia hyviä asioita kouluihin ja opiskeluun.

-kännykkäkielto peruskoulussa

-EU:n ulkopuolelta tuleville lukukausimaksut

-pa kol aiskiintiön puolitus

-kansalaisuuden saannin kiristys

Lisäksi he ajavat eniten seuraavia asioita

-ulkomaalaisten rikollisten karkotus

-huntu-/ naamioitumiskielto kouluissa, mutta demarit ovat vastustaneet näitä

Veronmaksaja kiittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan