Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä tekee sinut onnelliseksi

Vierailija
22.09.2026 |

Tuntuu, että elämä on nykyään niin kiireistä ja kaikkialle kirjoitetaan uhkakuvista, joihin emme voi vaikuttaa, mutta silti niistä murehdimme. Tämä johtaa siihen, että emme pysähdy miettimään mikä mikä minulle on oikeasti tärkeää ja mikä tekee minut lopulta onnelliseksi. Mikä sinut tekee onnelliseksi?

Kommentit (136)

Vierailija
101/136 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnelliseksi tekee että kaikilla olisi asiat hyvin.

Vierailija
102/136 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampikin asia. Matkustelu on yksi niistä. Lomalla pitää päästä reissuun. 
Omat lapset välillä tekevät onnelliseksi. Äitiys.

Hyvä seksi, silloin harvoin kun sitä saa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/136 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun rakastettuni penis liukuu hitaasti sisääni. Nimenomaan tämä kohta. 

Jostain syystä tämä poistettiin heti, palstalla josta miehistä saa puhua todella ilkeästi, mutta jos puhuu kauniisti miehen seksuaalisuudesta, heti lähtee. Mikä nykyajan naisia vaivaa? t kokenut nainen

Eihän sitä ole poistettu. Ketjussa on edelleen, hölmö.

Vierailija
104/136 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireetön aamu aina silloin tällöin, lapset ja heidän harrastuksissa mukana oleminen, työ silloin tällöin, hyvä lenkki kivassa säässä... paljon asioita.

Vierailija
105/136 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin nukuttu yö, keho tuntuu levänneeltä ja olo on virkeä. Rauhallinen aamu, kahvit ja leivät ja uutiset kiireettömästi. Hyvin jaksaa iltavuoroon töihin lahteä.

Vierailija
106/136 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira 🥰

Vierailija
107/136 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin nukuttu yö, keho tuntuu levänneeltä ja olo on virkeä. Rauhallinen aamu, kahvit ja leivät ja uutiset kiireettömästi. Hyvin jaksaa iltavuoroon töihin lahteä.

Minulla on päin vastoin, että aina kun on iltavuorot, ahdistaa. Tällä viikolla ma-ti ja to-pe iltavuorot ja sitten viikonloppu vapaa. Minulle onnea tuo at vapaapäivät. Ei tarvitse kytätä kelloa, moneltako pitää olla lähdössä. Nukunkin yleensä paremmin. Iltavuoron jälkeen minun on vaikea saada unta, mutta vapaapäivinä nukahdan ihan helposti.

Vierailija
108/136 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sota feminismiä vastaan. Pieniä voittoja rintamilla näkyy jo, tehokkuuden lisääntyessä tämäkin käärme saadaan kukistettua. Joskus käyn kakalla.

Vierailija
109/136 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen siitä, että minulla on ihana aviomies, mukavat aikuiset lapset ja suloiset lapsenlapset.

Olen onnellinen siitä, että saan asua kaikki toiveeni täyttävässä ison puutarhan ympäröimässä talossa.  
Olen onnellinen siitä, että voin vaihtaa maata aina halutessani, toinen toiveeni täyttävä koti on siellä palstalla parjatussa Espanjassa.

Olen onnellinen siitä, että vielä jaksan nauttia ympäröivästä luonnosta, tehdä pitkiä lenkkejä ja kuntoilla, vaikka ikä onkin tuonut mukanaan kaikenlaisia pikkuvaivoja.

Ja vaikka aina sanotaan, ettei raha tuo onnea, kyllä se vaan paljon auttaa, kun sillä voi toteuttaa toiveitaan ja unelmiaan!

Luulin jo kirjoittaneeni tämän kommentin kun oli niin samankaltaista! 

Rakas puoliso, aikuiset onnelliset työssäkäyvät lapset, suloiset lastenlapset.

Mutta toinen kotini on täällä Italiassa. Jälleen kerran sain herätä huikaisevan kauniiseen aurinkoiseen aamuun! Tälle päivälle olisi puutarhahommia, viikonloppuna molemmille päiville paljon tapahtumia ja ystävän tapaaminen.

Enää 3 viikkoa ja mieheni tulee luokseni, onkin jo ikävä kuukauden eron jälkeen! 

Olen onnellinen koska voin täällä hyvin ja valo ja kauniit maisemat pakahduttaa ilosta!

Vierailija
110/136 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut tekee onnelliseksi luonnonmarjojen keruu. Ja polttopuiden pinoaminen. En pidä erityisesti lakkojen ja  karpaloiden mauista, mutta tykkään seikkailla suomaisemissa keräilemässä niitä. Annankin ne keruumarjat pois ja hyödyn itse suokävelyistä. Se on minun onnellisuuteni perustekijä. Nautin myös mustikankeruusta, mutta silloin on vaarana eksyä.

Vierailija
111/136 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että saan olla rauhassa eläkkeellä ja elää omaa elämääni. Ei tarvitse kuunnella radiosta tai televisiosta, että kuinka taas hallitus haukkuu omia kansalaisiaan. Jostain ihmeellisestä syystä valtiovallalla suomessa on tapana syvästi vihata omia kansalaisia.

Saan olla rauhassa vaimon kanssa, kulkea luonnossa, meren rannalla ja kaupungillakin. Ja erityisesti se tekee onnelliseksi, ettei tarvitse enää kärsiä kylmää, koska joka vuosi päästään pois suomen talvesta.

Joku voisi ajatella, että nuorena on kivaa ja kaikki hyvin. No ei ollut ainakaan minulla. Nyt on. 

Vierailija
112/136 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnossa liikkuminen. M34

Vierailija
113/136 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis maisema täällä Italian asunnon pihalla . Ostettiin edullinen asunto pari vuotta sitten ja rempattiin. Täällä viihdytään loppuelämä . Eletään yksinkertaista arkea . 

Vierailija
114/136 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti oleminen kotona.

Nukkuminen.

Meen pian päiväunille.

Oon alasti.

Ikkunat raollaan. Ilma viileä.

Ihanaa.

Tyynyt peitot sekasin ja sinne.

Varmaan nukun taas 2 - 3 tuntia.

Vierailija
115/136 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveys.kaunis hyvä ja nuori vaimo.lompakossa on tarpeeksi rahaa.

Vierailija
116/136 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha tekis. 

Vierailija
117/136 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti ja tavaroista raivattu koti.

Hiljaiset pitkät aamut kahvia juoden.

Illalla pääsee lukemaan hyvää kirjaa ja nukkumaan.

Saan antaa lahjan ystävälle.

Yhä useammin huomaan, kuinka pienestä onni syntyy.

Vierailija
118/136 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tekee onnelliseksi, jos ei tarvitse tehdä mitään. Jos saa olla ja tehdä mitä huvittaa. Esimerkiksi että ei tarvitse siivota tai tehdä muita kotitöitä tai ei tarvitse olla töissä. Kun töissä oli jokin höpöhöpö-tyhypäivä, ryhmissä piti miettiä millainen olet. Minä vastasin: laiska ja mukavuudenhaluinen. Joku alkoi väittää, että etkä ole, sinähän olet ahkera ja muutoinkin hyvä tyyppi. Joo, nämä eivät kylläkään sulje toisiaan pois. Jos työstä saa palkkaa, niin en minä sinne mene laiskottelemaan, koska en ole ihan tyhmä. Laiskuus ja tyhmä käytös ovat eri asioita.

Vierailija
119/136 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin onnistunut kotiruoka, pimenevät syysillat, syksyn värit ja todella mieleinen sinkkukoti. :)

Vierailija
120/136 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viltti, sohva, villasukat, lasillinen punaviiniä, kynttilänvalo + Tom Waits!