Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tekee sinut onnelliseksi

Vierailija
22.09.2026 |

Tuntuu, että elämä on nykyään niin kiireistä ja kaikkialle kirjoitetaan uhkakuvista, joihin emme voi vaikuttaa, mutta silti niistä murehdimme. Tämä johtaa siihen, että emme pysähdy miettimään mikä mikä minulle on oikeasti tärkeää ja mikä tekee minut lopulta onnelliseksi. Mikä sinut tekee onnelliseksi?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi viimeistä kirjainta otsikosta.

Kyllä, olen mies.

Vierailija
42/57 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asumme miehini kanssa Espanjassa. Joka aamuinen kävelylenkki ja siitä aamiainen meren rannalla tekee minut onnelliseksi. Samoin olemme sopineet että kerran kuukaudessa mennemme pitkälle viikonlopulle johonkin uuteen paikkaan esi, Portugalissa tai Italiassa. Kun ilmat hiukan viilenee, niin sitten käymme Marokossa muutamia kertoja. On kiva nähdä uusia paikkoja ja kulttuuria.

Et silti vaikuta kovin onnelliselta koska täällä köyhien, alipalkattujen, nälkää näkevien sivustolla käyt elvistelemässä. Oikein vit tu maista loppuelämää.

Vaikutat mukavalta ja vakaalta ihmiseltä.

Sitä olenkin. En vain pidä tällaisista jotka ovat olevinaan parempia.

Mistä sä hait tuon, että kyseinen henkilö pitää itseään parempana? Onko oikeasti kyse sinun omasta itsetunnostasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäätelö, suklaa, roskaruoka, cd ja vinyylilevyt, kirjat, lehdet, netin selailu, nukkuminen. M67

Ja kahvi.

Vierailija
44/57 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asumme miehini kanssa Espanjassa. Joka aamuinen kävelylenkki ja siitä aamiainen meren rannalla tekee minut onnelliseksi. Samoin olemme sopineet että kerran kuukaudessa mennemme pitkälle viikonlopulle johonkin uuteen paikkaan esi, Portugalissa tai Italiassa. Kun ilmat hiukan viilenee, niin sitten käymme Marokossa muutamia kertoja. On kiva nähdä uusia paikkoja ja kulttuuria.

Et silti vaikuta kovin onnelliselta koska täällä köyhien, alipalkattujen, nälkää näkevien sivustolla käyt elvistelemässä. Oikein vit tu maista loppuelämää.

Älä yleistä omaa kurjuutta muille. Ei tuohon Espanjan elämään nyt niin kauheasti tarvita. Eiköhän jokainen työssä ollut eläkeläinen tuon voisi tehdä jos haluaa.

Ei todellakaan. Lopeta tänne kirjoitteleminen, aiheutat vain mielipahaa muille ihmisille. Näkemiin !

Ööö mitä pahaa minä sanoin? Eiköhän tuo minun sanomiseni ole ihan totta

Vierailija
45/57 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saa persettä 👌Mikä onni ja autuus.

Vierailija
46/57 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun saa persettä 👌Mikä onni ja autuus.

Huom! Naisen persettä.

Vierailija
47/57 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä pysähdyn ja mietin useinkin onnellisuutta yms.

Onnellisuuteni tulee siitä, että asiat sujuvat, että elämässä riittää rauhallisia ja mielenkiintoisia hetkiä ja että läheisilläkin on asiat hyvin.

Vierailija
48/57 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä yleistä omaa kurjuutta muille. Ei tuohon Espanjan elämään nyt niin kauheasti tarvita. Eiköhän jokainen työssä ollut eläkeläinen tuon voisi tehdä jos haluaa.

Ei todellakaan. Lopeta tänne kirjoitteleminen, aiheutat vain mielipahaa muille ihmisille. Näkemiin !

Ketju pilaantui sinun kommenteistasi.

Vierailija
49/57 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäätelö, suklaa, roskaruoka, cd ja vinyylilevyt, kirjat, lehdet, netin selailu, nukkuminen. M67

Ja kahvi.

Kyllä, mutta vain siinä tapauksessa, että lisäksi löytyy kunnon kahvileipää. Pullaa, munkkeja, kääretorttua, täytekakkua. M67

Vierailija
50/57 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ruoka, veljenpoikani, hyvät yöunet, matkustelu, raha.

Minä olen aina nauttinut enemmän huonosta ruoasta!

Vierailija
51/57 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoinen syyspäivä, hyvä kirja, suklaa

Vierailija
52/57 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tekee onnelliseksi kun saa aina halutessaan pimpsoo, ei minulla muuta.

Vierailija
53/57 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsilla menee hyvin, tulee onnen tunne. Ei ole aina mennyt ja yksi heistä on kroonisesti sairas.

Vierailija
54/57 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö mitä pahaa minä sanoin? Eiköhän tuo minun sanomiseni ole ihan totta

Leuhkit täällä espanjassa asumisella. Täällä on todella köyhiä itsemurhan partaalla olevia ihmisiä. Fuc k off tant ta

Vierailija
55/57 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että lukuisten kamalien vuosien jälkeen elämä on nyt hyvää ja tasaista.

Vierailija
56/57 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamukahvi ja kivoja tallenteita.

Vierailija
57/57 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha tekisi onnelliseksi..olen köyhä ja v i t u n onneton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi