Mikä tekee sinut onnelliseksi
Tuntuu, että elämä on nykyään niin kiireistä ja kaikkialle kirjoitetaan uhkakuvista, joihin emme voi vaikuttaa, mutta silti niistä murehdimme. Tämä johtaa siihen, että emme pysähdy miettimään mikä mikä minulle on oikeasti tärkeää ja mikä tekee minut lopulta onnelliseksi. Mikä sinut tekee onnelliseksi?
Kommentit (136)
Tuleva muutto maalle ja kamalasta työstä irtisanoutuminen!
Vastasin jo, mutta lisään:
Kivat ketjut palstalla, jotka pitävät seuraa sadepäivinä, sekä omena-tunnelmavalot.
Vierailija kirjoitti:
Perhe, koira, matkustelu, ajelu lämpimässä kesäillassa avoautolla, hyvä ruoka....
Avoautossa ja sataa syyskuista vettä päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asumme miehini kanssa Espanjassa. Joka aamuinen kävelylenkki ja siitä aamiainen meren rannalla tekee minut onnelliseksi. Samoin olemme sopineet että kerran kuukaudessa mennemme pitkälle viikonlopulle johonkin uuteen paikkaan esi, Portugalissa tai Italiassa. Kun ilmat hiukan viilenee, niin sitten käymme Marokossa muutamia kertoja. On kiva nähdä uusia paikkoja ja kulttuuria.
Et silti vaikuta kovin onnelliselta koska täällä köyhien, alipalkattujen, nälkää näkevien sivustolla käyt elvistelemässä. Oikein vit tu maista loppuelämää.
Vaikutat mukavalta ja vakaalta ihmiseltä.
Sitä olenkin. En vain pidä tällaisista jotka ovat olevinaan parempia.
Ei siltä todellakaan vaikuta että olisit mukava 👿👿👿!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asumme miehini kanssa Espanjassa. Joka aamuinen kävelylenkki ja siitä aamiainen meren rannalla tekee minut onnelliseksi. Samoin olemme sopineet että kerran kuukaudessa mennemme pitkälle viikonlopulle johonkin uuteen paikkaan esi, Portugalissa tai Italiassa. Kun ilmat hiukan viilenee, niin sitten käymme Marokossa muutamia kertoja. On kiva nähdä uusia paikkoja ja kulttuuria.
Et silti vaikuta kovin onnelliselta koska täällä köyhien, alipalkattujen, nälkää näkevien sivustolla käyt elvistelemässä. Oikein vit tu maista loppuelämää.
Vaikutat mukavalta ja vakaalta ihmiseltä.
Näin hienosti sarkasmi voi myös välittyä ihan kirjoituksestakin, taitolaji
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaista ihmettä ole vielä tapahtunut
Etkö oikeasti ole ollut koskaan onnellinen?
En ole tuon kommentin kirjoittaja, mutta vastaan myös : en ole ollut onnellinen, ei kumppania, ei ystäviä, olen alkanut vetäytyä
"kuoreeni" rahaa minulle on kertynyt, matkustelen - mutta sekään ei tee minua onnelliseksi - olen aina kuitenkin yksin, on mennyt luottamus toisiin ihmisiin..!!
M65
Työni, perheeni, koirani ja mökki.
Jeesus vain. Hänestä seuraa sitten muukin hyvä.
Oma perhe, läheiset ihmiset.
Harrastukset.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä pysähdyn ja mietin useinkin onnellisuutta yms.
Onnellisuuteni tulee siitä, että asiat sujuvat, että elämässä riittää rauhallisia ja mielenkiintoisia hetkiä ja että läheisilläkin on asiat hyvin.
Tämä totta.
Lisäisin tuohon hyvän ruuan, ystävät ja luonnon.
Syksyn värikkäät lehdet, raitis ilma, kuppi teetä ja suklaakeksit,.
Kun saan ratkaistua jonkun ongelman,esim tänään autoin kaveria puhelimen kanssa joka oli tiltissä. Saa hyvän mielen kun voi auttaa.
Mä ostin Tokmannimta Vaahteranlehti ledivalot on hienot 4 e. Oon tyytyväinen.
Ystävät, tosin niitä on 0 tällä hetkellä.
Oma asunto ja elämä. Ihmissuhde, pieni rakkauteni.