Mikä tekee sinut onnelliseksi
Tuntuu, että elämä on nykyään niin kiireistä ja kaikkialle kirjoitetaan uhkakuvista, joihin emme voi vaikuttaa, mutta silti niistä murehdimme. Tämä johtaa siihen, että emme pysähdy miettimään mikä mikä minulle on oikeasti tärkeää ja mikä tekee minut lopulta onnelliseksi. Mikä sinut tekee onnelliseksi?
Kommentit (136)
Mukava ja mielekäs työ!
- nuorisokodin ohjaaja
Kun rakastettuni penis liukuu hitaasti sisääni. Nimenomaan tämä kohta.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä tämä poistettiin heti, palstalla josta miehistä saa puhua todella ilkeästi, mutta jos puhuu kauniisti miehen seksuaalisuudesta, heti lähtee. Mikä nykyajan naisia vaivaa? t kokenut nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä tämä poistettiin heti, palstalla josta miehistä saa puhua todella ilkeästi, mutta jos puhuu kauniisti miehen seksuaalisuudesta, heti lähtee. Mikä nykyajan naisia vaivaa? t kokenut nainen
Palstan tarkoitus on luoda vihaa ja jakaa suomalaisia eri leireihin. Hajota ja hallitse.
aseksuaalisuuteen pyristely, koska orkasmi on synti
Työttömyys, stressittömyys, rauhallisuus. Hitaasti lipuvat päivät, jotka vietän kuten itse haluan, ajatellen asioita, joita halua ajatella.
Liikunta ja ulkoilu.
Hyvä ruoka. Joka sisältää myös jälkiruuan.
Vierailija kirjoitti:
aseksuaalisuuteen pyristely, koska orkasmi on synti
Elä rölli kehtoo. X
Vierailija kirjoitti:
Ilmanen viina ja seksi.
Kun olis vielä molemmat ilmaisia niin vielä parempi.
Minulle metsässä tai meren rannalla kävely on suurin onni. Olen tämän jälkeen aina hyvällä tuulella, kun luonto lataa akut positiivisella energialla.
Joka aamuinen puolen tunnin luonnossa liikkuminen ja pysähtiminen järvimaiseman eteen, jossa muutama koskelo ui ja joku veneilija kokee verkkojaan ja maailma tuntuu pysähtyvän. Se antaa mielihyvää, iloa elämään ja mielenrauhan.
Se ettei tarvis yhtenäkään päivänä olla tekemisissä naama norsun vitulla olevien kanssa. Se tekee onnelliseksi. Olen noin vähään tyytyväinen.
Aamukävely upeassa maisemassa, kun usvaa todella paljon varsinkin järven yllä. Ihan kuin satumaailmassa olisi kävellyt. Ja vielpä ihana raikas syysilma mitä hengitellä.