Mikä tekee sinut onnelliseksi
Tuntuu, että elämä on nykyään niin kiireistä ja kaikkialle kirjoitetaan uhkakuvista, joihin emme voi vaikuttaa, mutta silti niistä murehdimme. Tämä johtaa siihen, että emme pysähdy miettimään mikä mikä minulle on oikeasti tärkeää ja mikä tekee minut lopulta onnelliseksi. Mikä sinut tekee onnelliseksi?
Kommentit (75)
Et halunnut kuulla tätä, mutta minä saan tyydytykseni muiden kiusaamisesta. Nautinto on sanoinkuvaamaton kun saan tietää uhrini tappaneen itsensä takiani. Tähän mennnessä heitä on 8, ja lisää tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asumme miehini kanssa Espanjassa. Joka aamuinen kävelylenkki ja siitä aamiainen meren rannalla tekee minut onnelliseksi. Samoin olemme sopineet että kerran kuukaudessa mennemme pitkälle viikonlopulle johonkin uuteen paikkaan esi, Portugalissa tai Italiassa. Kun ilmat hiukan viilenee, niin sitten käymme Marokossa muutamia kertoja. On kiva nähdä uusia paikkoja ja kulttuuria.
Et silti vaikuta kovin onnelliselta koska täällä köyhien, alipalkattujen, nälkää näkevien sivustolla käyt elvistelemässä. Oikein vit tu maista loppuelämää.
Älä yleistä omaa kurjuutta muille. Ei tuohon Espanjan elämään nyt niin kauheasti tarvita. Eiköhän jokainen työssä ollut eläkeläinen tuon voisi tehdä jos haluaa.
Ei todellakaan. Lopeta tänne kirjoitteleminen, aiheutat vain mielipahaa muille ihmisille. Näkemiin !
Ööö mitä pahaa minä sanoin? Eiköhän tuo minun sanomiseni ole ihan totta
Leuhkit täällä espanjassa asumisella. Täällä on todella köyhiä itsemurhan partaalla olevia ihmisiä. Fuc k off tant ta
Eli muualla asuvat tai sinua varakkaammat eivät saisi olla onnellisia, koska sinulla itselläsi ei mene hyvin? Edellinen kommentoija ei tehnyt yhtään mitään väärää. Hän ei haukkunut ketään, vaan kertoi ihan asiallisesti, että pitää luonnossa liikkumisesta omassa kotimaassaan, uusista kokemuksista ja matkustamisesta. Sinä projisoit nyt omaa pahaa oloasi muihin. Se, että joku kertoo omasta elämästään ja asioista, jotka tekevät hänet onnelliseksi, ei tarkoita, että hän leuhkisi tai vähättelisi muita. Ja muutenkin Espanjassa elinkustannukset voivat olla monilta osin Suomea edullisemmat, joten kyse ei välttämättä edes ole niin ylellisestä elämästä kuin kuvittelet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asumme miehini kanssa Espanjassa. Joka aamuinen kävelylenkki ja siitä aamiainen meren rannalla tekee minut onnelliseksi. Samoin olemme sopineet että kerran kuukaudessa mennemme pitkälle viikonlopulle johonkin uuteen paikkaan esi, Portugalissa tai Italiassa. Kun ilmat hiukan viilenee, niin sitten käymme Marokossa muutamia kertoja. On kiva nähdä uusia paikkoja ja kulttuuria.
Et silti vaikuta kovin onnelliselta koska täällä köyhien, alipalkattujen, nälkää näkevien sivustolla käyt elvistelemässä. Oikein vit tu maista loppuelämää.
Älä yleistä omaa kurjuutta muille. Ei tuohon Espanjan elämään nyt niin kauheasti tarvita. Eiköhän jokainen työssä ollut eläkeläinen tuon voisi tehdä jos haluaa.
Ei todellakaan. Lopeta tänne kirjoitteleminen, aiheutat vain mielipahaa muille ihmisille. Näkemiin !
Leuhkit täällä espanjassa asumisella. Täällä on todella köyhiä itsemurhan partaalla olevia ihmisiä. Fuc k off tant ta
Eli muualla asuvat tai sinua varakkaammat eivät saisi olla onnellisia, koska sinulla itselläsi ei mene hyvin? Edellinen kommentoija ei tehnyt yhtään mitään väärää. Hän ei haukkunut ketään, vaan kertoi ihan asiallisesti, että pitää luonnossa liikkumisesta omassa kotimaassaan, uusista kokemuksista ja matkustamisesta. Sinä projisoit nyt omaa pahaa oloasi muihin. Se, että joku kertoo omasta elämästään ja asioista, jotka tekevät hänet onnelliseksi, ei tarkoita, että hän leuhkisi tai vähättelisi muita. Ja muutenkin Espanjassa elinkustannukset voivat olla monilta osin Suomea edullisemmat, joten kyse ei välttämättä edes ole niin ylellisestä elämästä kuin kuvittelet.
Samoin Portugali ja Italia ovat niin lähellä Espanjaa, että vastaa melkein kuin Ruotsin tai Viron matkaa meille suomalaisille. Ihan normaalia vierailla naaprurimaissa. Portugaliin ei tarvise Espanjasta kuin rajan ylitse ajaa.
Eläinten seura on aina tehnyt minut onnelliseksi.
Olen tällä hetkellä hyvin onnellinen todella moneen asiaan etten niitä viitsi luetella. Tärkeintä on rakkaus elämässä ja rauha.
Anna na on kivaa kun saan postista (tai kuriiri tuo) paketin.
Aliexpressistä tilannut satoja paketteja.
Harmi että tullien vuoksi edulliset varaosat ja muu pikku tarvikeiden hinnat tullien vuoksi kallistuneet jopa nelinkertaiseksi.
Pitää tilata useita kappaleita ja kalliimpia niin ei niin isoo hinnan nousua.
Laulaminen, luonto ja liikunta. Rakkaat ihmiset ja hyvä huumori. Kulttuuri.
Mielenrauha.
Just kävin täällä Etelä-Savossa saunassa ja järvessä. Tuli tosi euforinen olo. :)
Raha tekee onnelliseksi. Takana on niin paljon taloudellisia vastoinkäymisiä että raha todella tekee onnelliseksi.
Olen varmaan outo, mutta en tunne olevani onnellinen. Monet asiat tuovat minulle iloa, nautintoa, hyvän mielen tai tyytyväisyyden tunteen, mutta sisimmässäni tunnen harvoin syvää onnea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä lailla se on leuhkimista, että kertoo asuvansa Espanjassa? Minusta se on faktuaalinen asia – aivan yhtä lailla kuin joku toinen saattaisi sanoa asuvansa Lapissa ja tulevansa onnelliseksi erämaassa liikkumisesta. Ei asuinpaikan tai oman arjen ilojen mainitseminen ole hyökkäys ketään toista kohtaan. Jos tavallisesta elämästään ei saa kertoa ilman, että syytetään leuhkimisesta, palstalla ei voisi keskustella mistään muusta kuin kurjuudesta. Sinun oma elämäntilanteesi saattaa olla vaikea, mutta se ei ole tämän toisen ihmisen syy. Hänellä on täysi oikeus kertoa omasta arjestaan. Ei kenenkään tarvitse ruveta valehtelemaan asuinpaikkaansa tai sitä, mikä tekee itsensä onnelliseksi, vain siksi että joku toinen pahoittaa mielensä. Jos toisen ilo tai erilainen elämäntilanne aiheuttaa noin kovaa kiukkua, kannattaa opetella käsittelemään omat pettymykset rakentavalla tavalla sen sijaan, että kaataa pahaa oloaan muiden niskaan.
En ole tuo, jolle vastasit, ja itsekin olen köyhä, mutta ei muiden onnellisuus ole mitenkään minulta pois. Sinä itse vaikutat paljon ilkeämmältä kuin tuo edellinen kommentoija, eikä sinusta itsestä tuolla katkeruuden määrällä koskaan tule onnellista.