HS; Neljä tavismiestä näyttää millaista tyhjässä tarpomista Tinder on jos ei näytä hyvältä: "Mieltä syödään pala kerrallaan"
https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000012246575.html
Silti nämä miehet palaavat äppeihin kerta toisensa jälkeen, koska ne ovat edelleen yleisin tapa jolla alle 40-vuotiaat ihmiset pariutuvat tai löytävät lyhytaikaista seuraa.
"Olen kuitenkin siitä onnellisessa asemassa, että saan yhden mätsin muutaman päivän sisään. Useimmat saavat yhden kuussa tai nolla. Peli on äärimmäisen raaka, ihmismieli syödään elävältä."
Kommentit (907)
Vierailija kirjoitti:
Mitä helkuttia? Eihän noiden ulkonäössä ole mitään vikaa?
Ei tietenkään. Yleensä niiden ulkonäössä ei ole mitään vikaa. Ulkonäköä on vain helppo syyttää, ettei tarvitse miettiä syvemmin, mitä tekee pieleen.
Tältä palstalta saa alituiseen lukea, että naisille ei kelpaa tavallisen näköinen mies, mutta yleensä jos joku mies taikka nainen ei kelpaa "kenellekään", niin vika on jossain ihan muualla kuin ulkonäössä. Poikkeuksellisen rumilla ihmisillä saattaa olla ulkonäön takia vaikeampaa, mutta kyllä hekin usein löytävät parin (joka saattaa myös olla ulkoisesti ruma). Tämä valitusvirsi rumien miesten syrjimisestä on ihan vaan puppua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehto B on, että miehenä OLET JOTAKIN. En varmasti ole mitenkään erityisen komea ja hyvännäköinen miehenä,(ei nyt kuitenkaan lapsetkaan pelästy) ulkonäön perusteella tuskin kukaan nainen kävisi minuun heti kuumana (no...näinkin on joskus käynyt mutta noin yleisesti ottaen). MUTTA minulla on ominaisuuksia, joita saatoin luetella Tinderiin pitkän luettelon=kyllä tuli paljon vastauksia naisilta ja saatoin valita parhaan päältä. Tuli jopa sellaisia kommentteja, jossa sanottiin, että kuulostan aivan täydelliseltä mieheltä, mutta miksi sinulla on tämä tai tuo siinä ilmossa mainittuna? Vastasin, että siksi, että haluan antaa todenmukaisen kuvan, en edes halunnut tehdä erityisesti mitään hyvää vaikutusta. Siis tässä olen tämmöisenä, haluan löytää sellaisen naisen, johon itse rakastua ja joka tälläisenä minut hyväksyy ja sitten haluan pysyvän parisuhteen....ei mitään kevytsuhteita. Kävin reffeillä monen kaa ja itse asiassa....yllättävää kyllä...ja ainakin vastoin odotuksia....välttelin seksiä. Syykin on yllättävä, olen aivan älyttömän hyvä seksissä ja nyt on niin, että kokemuksen pohjalta....niin olen niin hyvä seksissä, että jos minun kaa pääsee siihen vaiheeseen, niin varmasti nainen rakastuu päätä pahkaa minuun. Niin halusin ensin katella tämän muun matsauksen naisen kaa....ja vasta sitten edetä "naisella pyörii sukat"- jalassa vaiheeseen. Tällä asenteella löytyi se oikea ja yhä edelleen rakkaus elää ja voi hyvin. Myös se seksi. Juuri tästä johtuen se seksikin voi hyvin....se tarvitsee emotionaalisen pohjan elääkseen hyvänä parisuhteessa. Esim. paljon läheisyyttä, josta joskus sikiää seksiä...mutta ei todellakaan aina. En tarjonnut naiselle sikaa säkissä....
Miten sä jaksat noita satuja raapustaa? 😂
Sun kirjoitusasu kuulostaa lapsen kirjoittamalta, josta taas voi pitkälti päätellä että et ole naisten seurassa suosittu, etkä myöskään riittävän älykäs ollaksesi hyvä seksikumppani.
Naisen ei kannata ryhtyä kenenkään "seksikumppaniksi" aka jatkuvasti hyväksikäytettäväksi nukeksi.
Ihmisen sieluun piirtyy kaikki se, mitä hän on ja mihin hän aikansa käyttää. Jos nainen tällä tavoin antelee itseään joka päivä, siitä tulee kiinteä osa hänen sieluaan. Sitten hän on yhtä kuin seksinukke.
Pitäkää naiset jalat ja pimppi kiinni, jos miehellä ei ole aviohousut jalassa ja varaa elättää koko perhe. Ja silloinkaan ei mitään hupiseksejä, ettei teistä tai lapsistanne tule näitä eläviä barbaroita.
Mitä sulle on tapahtunut ja sun sieluun piirtynyt, kun olet noin päästäsi sekaisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amismies saa ruman pubiruusun, lakimies vie Grace Kellyn!
Suurin osa amiksen käyneistä parisuhteessa olevista miehistä on parisuhteessa tavallisten naisten kanssa. Pubiruusu ei ole tavallinen.
Amismies on alinta kastia, niin on pubiruusukin ja karvamatoripsi!
Amismies kuuluu sellaisen kanssa yhteen!
Lopeta jo tuo vähäjärkinen ja valheellinen jankutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehto B on, että miehenä OLET JOTAKIN. En varmasti ole mitenkään erityisen komea ja hyvännäköinen miehenä,(ei nyt kuitenkaan lapsetkaan pelästy) ulkonäön perusteella tuskin kukaan nainen kävisi minuun heti kuumana (no...näinkin on joskus käynyt mutta noin yleisesti ottaen). MUTTA minulla on ominaisuuksia, joita saatoin luetella Tinderiin pitkän luettelon=kyllä tuli paljon vastauksia naisilta ja saatoin valita parhaan päältä. Tuli jopa sellaisia kommentteja, jossa sanottiin, että kuulostan aivan täydelliseltä mieheltä, mutta miksi sinulla on tämä tai tuo siinä ilmossa mainittuna? Vastasin, että siksi, että haluan antaa todenmukaisen kuvan, en edes halunnut tehdä erityisesti mitään hyvää vaikutusta. Siis tässä olen tämmöisenä, haluan löytää sellaisen naisen, johon itse rakastua ja joka tälläisenä minut hyväksyy ja sitten haluan pysyvän parisuhteen....ei mitään kevytsuhteita. Kävin reffeillä monen kaa ja itse asiassa....yllättävää kyllä...ja ainakin vastoin odotuksia....välttelin seksiä. Syykin on yllättävä, olen aivan älyttömän hyvä seksissä ja nyt on niin, että kokemuksen pohjalta....niin olen niin hyvä seksissä, että jos minun kaa pääsee siihen vaiheeseen, niin varmasti nainen rakastuu päätä pahkaa minuun. Niin halusin ensin katella tämän muun matsauksen naisen kaa....ja vasta sitten edetä "naisella pyörii sukat"- jalassa vaiheeseen. Tällä asenteella löytyi se oikea ja yhä edelleen rakkaus elää ja voi hyvin. Myös se seksi. Juuri tästä johtuen se seksikin voi hyvin....se tarvitsee emotionaalisen pohjan elääkseen hyvänä parisuhteessa. Esim. paljon läheisyyttä, josta joskus sikiää seksiä...mutta ei todellakaan aina. En tarjonnut naiselle sikaa säkissä....
Sun kirjoitusasu kuulostaa lapsen kirjoittamalta, josta taas voi pitkälti päätellä että et ole naisten seurassa suosittu, etkä myöskään riittävän älykäs ollaksesi hyvä seksikumppani.
Naisen ei kannata ryhtyä kenenkään "seksikumppaniksi" aka jatkuvasti hyväksikäytettäväksi nukeksi.
Ihmisen sieluun piirtyy kaikki se, mitä hän on ja mihin hän aikansa käyttää. Jos nainen tällä tavoin antelee itseään joka päivä, siitä tulee kiinteä osa hänen sieluaan. Sitten hän on yhtä kuin seksinukke.
Pitäkää naiset jalat ja pimppi kiinni, jos miehellä ei ole aviohousut jalassa ja varaa elättää koko perhe. Ja silloinkaan ei mitään hupiseksejä, ettei teistä tai lapsistanne tule näitä eläviä barbaroita.
Mitä sulle on tapahtunut ja sun sieluun piirtynyt, kun olet noin päästäsi sekaisin?
Sellaisia amikset on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä artikkelista voimantuneena todella pitkästä aikaa kokeilin taas deittiappia. Ihan kivasti alkoi: vuorokauden sisällä kaksi kivaa matchia, profiilin perusteella. Toinen tekstasi heti ensimmäisellä viestillään että ei ole apissa etsimässä miesseuraa. Toisen kanssa chattailin muutaman viestin, oli suht kivaa flirttailua ja mukavaa banterin alkua muutama minuutti, sitten out of the blue tekstasi että me ei olla yhteensopivia moro koita kestää.
Koko homman pointti todellakin on ottaa uudestan ja uudestaan turpiin ja toivoa että pahoinpitely joskus loppuu.
Ajattelin että koodaan tän talven aikana oman deittiapin. Se on samanlainen kuin mitä nämä nyt yleensä on mutta näillä muutoksilla:
- käyttäjät tunnistautuu vahvasti
- kun mathcaa, täytyy matchi tavata irl 1 kuukauden sisällä
- matchin tapaaminen vahvistetaan näyttämällä matchille apin muodostama qr-koodi (sisältää mm. gps-koordinaatit ja aikaleiman joita sovellus vertailee, tai tehdään bluetooth todennus tm)
- jos tapaaminen ei toteudu, kummankin käyttäjän tili deletoidaan pysyvästi eikä uutta tiliä voi luoda samalla vahvalla tunnistautumisella (no ehkä 6-12 kk päästä uudelleen, mutta profiilissa näkyy aikaisempien deletointitapahtumien lukumäärä)
Ne ihmiset joille nuo asiat on ongelma voi jatkaa Tinderin käyttöä.
Anna mun kaikki... 🤦🏼
Pakottaminenhan se onkin paras tapa. 😂
Jos mietit hetken niin hokaat että kaikki asiat missä yhteiskunta saa aikaiseksi yhtään mitään konkreettista lopputulosta, ne perustuu jonkinlaiseen pakkoon. Kun ihmisellä on TÄYSIN VAPAAT KÄDET tehdä mitä tahansa, niin asia menee päin persettä sata nolla
Tarkoitat siis, että kun naisilla on vapaat kädet parinmuodostuksessa asia menee päin persettä parisuhteeseen sopimattomien miesten mielestä. He kun haluavat pakottaa naiset olemaan heidän kanssaan. Se on sellainen raiskaajan mindset.
Heh, näyttää ennemminkin siltä, että olisi aika palata takaisin järjestettyihin liittoihin.
Eli todistat minun olevan oikeassa. On vain hyvä, että kaltaisesi raiskarit jäävät yksin. Se, että mies haaveilee naisten oikeuksien rajoittamisesta on päivänselvä merkki siitä ettei kyseinen mies sovellu parisuhteeseen. Mikäli joku raukka isäongelmainen tällaisen hyväksyy, tulee siitä sopasta yhteiskunnalle vain iso lasku.
Ja jostain syystä AINA näiden incelien sisus paljastuu tuolaiseksi läpimädäksi. Kun joskus olisikin joku sinkkumies, joka kertoisi kuinka arvostaa kaikkia naisia ja pitää itsestään selvänä että naiset saavat valita elämänkumppaninsa ja seksikumppaninsa itse. Jostain kumman syystä niitä ei löydy. Taitavat kaikki sellaiset olla parisuhteessa....
Kun joskus olisikin joku sinkkumies, joka kertoisi kuinka arvostaa kaikkia naisia
Off topic, mutta miehessä on jotain pahasti vialla, jos hän ihan oikeasti arvostaa kirjaimellisesti kaikkia naisia. Meillä kaikilla aikuisilla on todennäköisesti ihan riittävästi elämänkokemusta, että me ymmärrämme että naiset eivät ole mikään monoliitti, vaan naiset ovat yksilöitä. Monet naisista ovat hienoja ihmisiä, jotkut taas ovat aivan kamalia ihmisiä. Arvostus ansaitaan, ei sitä saada vain sen takia että on XX kromosomia.
Ihmisoikeudet ja perusoikeudet koskettavat kaikkia ihan siitä riippumatta, onko tyyppi sinun mielestäsi kunnioitettava vai ei. Näitä naisten kohdalla loukataan toistuvasti eli he joutuvat ihan miesten rikosten uhreiksi. Vaarallisten, henkeen ja terveyteen kohdistuvien.
Eli kyllä, ihan kaikkia ihmisiä tulee arvostaa tietyllä perustasolla. Se on sitten oma valinta, kenen kanssa viettää vapaa-aikansa ja missä merkeissä.
Jos olet epäkohtelias ja töykeä muita kohtaan, he todennäköisesti eivät tule arvostamaan sinua. Ihmisoikeuksilla ei ole mitään tekemistä koko asian kanssa.
Jospa nuo tinderiin pettyneet viisastuisivat kokemuksistaan ja lähtisivät mukaan sosiaalisiin harrasteihin eli kohtaisivat ihmisiä todellisessa elämässä. Niissä kohtaamisissa tutustuminen ei perustu kahden sekunnin vilkaisuun profiilikuvaan vaan keskusteluun, jossa ensisijaisesti ei olla hakemassa seuraa. Sosiaalinen harraste esimerkiksi festarit, livekeikat, harrastajateatteri, paritanssit (lavatanssit, salsa jne.), hevosharrastus, koiraharrastus, luontoryhmät, vapaaehtoistoiminta, ruoanlaitto,...
Tämä sama asia on palstalla keskusteltu moneen kertaan.
M60+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia amikset on!
Eikä ole. Lopeta jo idiootti.
Naisten vaartimukset miehiä kohtaan ovat kyllä röyhkeän korkealla tasolla: pitää olla töitä, on oltava useampi kaveri, ei saa olla introvertti, ei saa olla ujo, ei saa pelata videoita, on oltava uudehko auto, työuraa tulee olla takana paljon ja sen on oltava nousujohteinen, on harrastettava urheilua ja tykättävä katsoa sitä telkkarista, ei saa olla ylipainoinen, pitää olla miesfeministi, pitää antaa anteeksi naisen aiempi kumppanihistoria sekä hyväksyä lapset useammalta mieheltä.. ei tavallinen, kiltti ja kunnollinen mies kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia amikset on!
Eikä ole. Lopeta jo idiootti.
En ole idiootti, kerron vain totuuden! Vaikka se sattuu!
Amismies ei saa kaunista! Pakko tyytyä!
Vierailija kirjoitti:
MIksi nainen haluaisi jonkun tavismiehen? Voisiko joku selittää mitä lisäarvoa on tarjottavana työttömällä tai matalapalkkatyötä tekevällä ylipainoisella olutta kittaavalla henkilöllä parisuhdetta etsivälle naiselle.
Eihän tavis ole noille synonyymi mitenkään päin!
Vierailija kirjoitti:
Naisten vaartimukset miehiä kohtaan ovat kyllä röyhkeän korkealla tasolla: pitää olla töitä, on oltava useampi kaveri, ei saa olla introvertti, ei saa olla ujo, ei saa pelata videoita, on oltava uudehko auto, työuraa tulee olla takana paljon ja sen on oltava nousujohteinen, on harrastettava urheilua ja tykättävä katsoa sitä telkkarista, ei saa olla ylipainoinen, pitää olla miesfeministi, pitää antaa anteeksi naisen aiempi kumppanihistoria sekä hyväksyä lapset useammalta mieheltä.. ei tavallinen, kiltti ja kunnollinen mies kelpaa.
Ja höpöt. Jo pelkkä prismatesti paljastaa että ihan tavalliset miehet pariutuvat. Itsekin olin ihan tavallinen mies kun löysin seuraa.
Tinderin kautta en tietenkään seuraa lähtenyt etsimään.
M60+
Vierailija kirjoitti:
Tämä on aivan totta. Sen on kuitenkin tider ym meille opettanut. Svaippaa jos et tykkää, älä tyydy jos on pienikin kauneusvirhe. Ulkonäkö on kaiken a ja o tindereissä. Se mitä sinne satuilet on vaan sekundahöpöä, jonka voi korjata jos eteenpäin pääsee,
M-1965 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja höpöt. Jo pelkkä prismatesti paljastaa että ihan tavalliset miehet pariutuvat. Itsekin olin ihan tavallinen mies kun löysin seuraa.
Prismatesti on täyttä kusetusta ja feministinen toksisen positiivisuuden valhe. Se, että joku tyytyy toiseen ei ole mikään tae onnellisesta parisuhteesta.
Vierailija kirjoitti:
M-1965 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prismatesti on täyttä kusetusta ja feministinen toksisen positiivisuuden valhe. Se, että joku tyytyy toiseen ei ole mikään tae onnellisesta parisuhteesta.
Tulin juuri Prismasta. Onnellista avioliittoa on takana jo 30 vuotta. Eikä tässä kumpikaan ole tyytynyt, että ei se nyt kyllä mikään feministinen valhe ole. 😄
"Prismatesti on täyttä kusetusta ja feministinen toksisen positiivisuuden valhe. Se, että joku tyytyy toiseen ei ole mikään tae onnellisesta parisuhteesta. "
Se että sinä kuvittelen jonkun muun tyytyvän, ei tarkoita että hän oikeasti tyytyy. Yllättävän moni mies kun kykenee kuitenkin ihan aidosti rakastumaan tavalliseen naiseen. Ja jos rakastuu, ei koskaan tyydy koska sai juuri sen jonka halusikin.
"Prismatesti on täyttä kusetusta ja feministinen toksisen positiivisuuden valhe. "
Ikävää että todellisuus on sinulle noin vaikea hyväksyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on aivan totta. Sen on kuitenkin tider ym meille opettanut. Svaippaa jos et tykkää, älä tyydy jos on pienikin kauneusvirhe. Ulkonäkö on kaiken a ja o tindereissä. Se mitä sinne satuilet on vaan sekundahöpöä, jonka voi korjata jos eteenpäin pääsee,
Tulee mieleen vanha leffa WarGames:
"The only way to win is not to play the game."
Eli kun huomaat että joku tietty tapa etsiä seuraa ei kohdallasi toimi niin vaihda menetelmää. Eihän kukaan pakota sinua mukaan Tinderiin. Siellä osa vain pelaa peliä, joten miksi tuhlata aikaansa jos kyseisen pelin säännöt ovat kannaltasi ikävät eikä pelaaminen muutenkaan kiinnostaisi.
Lisäys:
Alkuperäinen lainaus: A strange game. The only winning move is not to play.
M60+
Vierailija kirjoitti:
"Mies arvostaa klassista kauneutta ja klassista mieltä, samoin kuin kaikki miehet kautta koko tunnetun historian ovat arvostaneet."
Klassinen kauneus ei ole sama asia kuin ihminen joka ei ole tehnyt mitään ulkonäkönsä eteen. Vaatii itse asiassa melkoista työtä olla "klassisen kaunis".
Klassisella aikakaudella eivät naiset tärvelleet "melkoista työtä" ehostamiseen koska ei ollut aineita feikkaamista varten, ei menetelmiä joilla feikata, eikä aikaa feikkaamiseen. Pitkät hiukset hoidettiin kaksihaaraisen estämiseksi, päätäit poistettiin, kynnet viilattiin niin etteivät ne peuhatessa raapineet miestä, ja ehkä hennalla korostettiin nännejä/nännipihoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mies arvostaa klassista kauneutta ja klassista mieltä, samoin kuin kaikki miehet kautta koko tunnetun historian ovat arvostaneet."
Klassinen kauneus ei ole sama asia kuin ihminen joka ei ole tehnyt mitään ulkonäkönsä eteen. Vaatii itse asiassa melkoista työtä olla "klassisen kaunis".
Klassisella aikakaudella eivät naiset tärvelleet "melkoista työtä" ehostamiseen koska ei ollut aineita feikkaamista varten, ei menetelmiä joilla feikata, eikä aikaa feikkaamiseen. Pitkät hiukset hoidettiin kaksihaaraisen estämiseksi, päätäit poistettiin, kynnet viilattiin niin etteivät ne peuhatessa raapineet miestä, ja ehkä hennalla korostettiin nännejä/nännipihoja.
Sosiaaliluokkakysymys. Aina on ollut naisia joiden huomio on tällaisissa asioissa ja sitten niitä joiden huomio on perunapelllon kääntämisessä.
Kuka sä olet määräilemään muiden sukuelinten käyttöä?