Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tabletin näyttö kupruilee

Vierailija
10.05.2023 |

Voiko sen liimata takaisin pysyvästi? Välillä menee painelemalla, mutta sitten taas ponnahtaa irti ja kupruilee.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri keeperillä voi liimata

Vierailija
2/18 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyö vasaralla sitä, niin jo pysyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri keeperillä voi liimata

Hyvä idea!

Vierailija
4/18 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyö vasaralla sitä, niin jo pysyy.

Olen kasannut päälle kirjoja painoksi, mutta sitten taas se irtoaa.

Vierailija
5/18 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta. Kai se johonkin huoltoon pitäisi viedä. Missä hinnoissa tällainen korjaus voisi olla?

Vierailija
6/18 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettu uutena? Varmasti muistanut poistaa ostettaessa olevan suojakalvon? Kerran yhdestä puhelimesta unohdin poistaa ja johan naarmuinen näyttö siistiytyi, kun asian huomasin, huomasin asian, kun "näytön reunat alko kupruileen".

Vierailija
7/18 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan, että se ei ole akku, joka siellä alla kupruilee. Tai jos on, että sulla on erittäin hyvä kotivakuutus. Ja mielellään henkivakuutuskin, jos yöllä päättää räjähtää.

Vierailija
8/18 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostettu uutena? Varmasti muistanut poistaa ostettaessa olevan suojakalvon? Kerran yhdestä puhelimesta unohdin poistaa ja johan naarmuinen näyttö siistiytyi, kun asian huomasin, huomasin asian, kun "näytön reunat alko kupruileen".

Kyllä se on itse näyttö mikä kupruilee. Siis se mikä välittää kuvaa (kuvaan tulee vääristymä) ja reunasta näkee vähän sisään, missä on jotain mikä näyttää siltä, että kuuluukin olla sisällä eikä esillä.

Vierailija
9/18 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivotaan, että se ei ole akku, joka siellä alla kupruilee. Tai jos on, että sulla on erittäin hyvä kotivakuutus. Ja mielellään henkivakuutuskin, jos yöllä päättää räjähtää.

Ei kai, kun näytön kerran saa aseteltua tasaiseksi. Ei vaan pysy. Toki otan johdot pois seinästä kun en käytä, varmuuden vuoksi.

Vierailija
10/18 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi nainen laittoi kerran erikeeperiä naamaan kun luuli sitä naamarasvaksi.

Vierailija
11/18 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi nainen laittoi kerran erikeeperiä naamaan kun luuli sitä naamarasvaksi.

Lähtikö kulmakarvat?

Vierailija
12/18 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa mitään, kun olet niin taloudellinen tarkempien yksityiskohtien suhteen. Pidä toki salaisuutesi.

Heippa.

Vierailija
13/18 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa mitään, kun olet niin taloudellinen tarkempien yksityiskohtien suhteen. Pidä toki salaisuutesi.

Heippa.

Minähän olen niin avoin? Voi sentään.

Vierailija
14/18 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se näyttö voi mitenkään kupruilla, kyllä se voi olla pullistunut akku mikä vääntää jo näyttöäkin. Huoltoon tutkittavaksi ennenkuin syttyy palamaan tai räjähtää.

Mulla oli LiPo akullisia pienoisvideokameroita joista kahden akku vioittui ja pullistui niin että väänsi ruuvilla suljetun kuoren saumoistaan auki, sillä on kova voima. Toinen teki takakanteen näkyvän pullistuman. Menivät ser jätteisiin samantien.

Vierailija
15/18 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai, kun näytön kerran saa aseteltua tasaiseksi. Ei vaan pysy. Toki otan johdot pois seinästä kun en käytä, varmuuden vuoksi.

Ei sen akun tarvitse olla verkkovirrassa räjähtääkseen, vaan vaurioitunut (= kupruile tai vääntyy). Googlaa vaikka smart phone battery fire, pädissä on sama logiikka akuissa.  

Vierailija
16/18 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se näyttö voi mitenkään kupruilla, kyllä se voi olla pullistunut akku mikä vääntää jo näyttöäkin. Huoltoon tutkittavaksi ennenkuin syttyy palamaan tai räjähtää.

Mulla oli LiPo akullisia pienoisvideokameroita joista kahden akku vioittui ja pullistui niin että väänsi ruuvilla suljetun kuoren saumoistaan auki, sillä on kova voima. Toinen teki takakanteen näkyvän pullistuman. Menivät ser jätteisiin samantien.[/quote]

Toivottavasti johonkin muihin kuin sekajätteisiin?

Vierailija
17/18 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli LiPo akullisia pienoisvideokameroita joista kahden akku vioittui ja pullistui niin että väänsi ruuvilla suljetun kuoren saumoistaan auki, sillä on kova voima. Toinen teki takakanteen näkyvän pullistuman. Menivät ser jätteisiin samantien.[/quote]

Toivottavasti johonkin muihin kuin sekajätteisiin?

Ei sekajätteisiin vaan ser jätteisiin, siis sähkö- ja elektroniikkajätteisiin!

Vierailija
18/18 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli LiPo akullisia pienoisvideokameroita joista kahden akku vioittui ja pullistui niin että väänsi ruuvilla suljetun kuoren saumoistaan auki, sillä on kova voima. Toinen teki takakanteen näkyvän pullistuman. Menivät ser jätteisiin samantien.

Kiitos avusta! Googletin vielä ja löytyi video, missä sama tilanne ja vaihtoi akun ja kiinnityi näytön uudelleen. En tuota kuitenkaan itse ala tehdä. Ongelma on nyt vain, että pitäisi käyttää tablettia vähän aikaa ennen kuin ehdin jonnekin huoltamoon ja aloin pelätä räjähtämistä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi