Onko Ylen Kovan viikon ilta liian poliittinen ohjelma?
Onko Ylen Kovan viikon ilta liian poliittinen ohjelma?
On, selvästi vasemmistomyönteinen. Viimeksi mm. väitettiin, että demarit voittivat Ruotsin parlamenttivaaleissa. Eivät voittaneet, vaan hävisivät. Demarit menettivät 8 paikkaa.
Kommentit (119)
Persut täällä kyselee ja vastaa itselleen.
Mistä hitosta se kumpuaa tuo Yle-vastaisuus? Eihän Yle ole ollut mitenkään erityisen vasemmistolainen enää vuosikymmeniin.
Ja normaaliuutisoinnissa ei ainakaan ole minkäänlaista kritiikkiä kotimaan poliitikkoja ai päätöksiä kohtaan. Sipilä ja se Katera-case + Jääskeläisen ero salvasi pallit Yleltä.
Että jäljellä on enää tämä poliittinen satiiri, joka erottaa meidät Trumpilaisesta diktatuurista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliittiseksi satiiriksi voisi olla enemmän politiikkaa.
Joo, mutta voisivat olla tasapuolisempia poliittisuudessaan. Nyt suositaan ilmiselvästi enemmän vasemmistoa.
Tää teillä persuilla vaan päässä jyskyttää, vasemmistoa suositaan, persuja syrjitään, mutku Sanna uliuli, nönnönnööööö....
Rahoitusta on vieläkin leikattava. Olen katsonut kyseistä ohjelmaa noin 6 minuuttia jossa olikin jo puolet liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo toki, mutta ei kuitenkaan noin räikeästi vihervasemmistoa myötäilevää.
Poliittinen satiiri kohdistuu yleensä vallassa oleviin. Melko luonnollista. Eihän oppositiosta saa mitään hauskaa aikaan, kun ne eivät tee päätöksiäkään.
Persut = sorrettu ja väärinymmärretty kansa? YHYY!!!!!
Poliittinen satiiri on liian poliittista. Tällä palstalla saa lukea ihan parhaita aivopieruja. Ei silti meidän pääministeri tekee huumoria myös ihan itse. Me kato tienataan tällä kun sähkön kulutus kasvaa suomessa ihan peijoonin paljon. Tuohan olisi muuten hauskaa mutta se ei naurata kun on maksajan roolissa.
Vierailija kirjoitti:
Rahoitusta on vieläkin leikattava. Olen katsonut kyseistä ohjelmaa noin 6 minuuttia jossa olikin jo puolet liikaa.
Kanavaa voi vaihtaa ja koko telkkarin saa kiinni jos ei ohjelmat mielytä. En minäkään pysty katsomaan paritussaari ohjelmia mutta en vaadi niitä pois telkkarista.
Jos täällä on yhtä vanhoja ihmisiä kuin minä (70-luvulla syntyneitä), niin muistatte varmasti vielä Iltalypsyn. Juontajina oli Heikki Määttänen ja Eeva Litmanen, ja sitten se kansallispukuun pukeutunut "toimittaja" katsoi aina merkitsevästi kameraan, kun poliitikot höpisivät jotain älytöntä. Siinä oli aina keksitty eduskunnassa täysistunnossa nökättäville kansanedustajille oivaltavat kommentit tai ajatukset, äänenä taisi olla Jukka Puotila. Ne oli nokkelia ja hauskoja, ja yhtä lailla sivallettiin kaikkien puolueiden edustajia.
Sen jälkeen tuli Itsevaltiaat, se oli piirretty, ja jotenkin aggressiivisemman oloinen kuin leppoisa Iltalypsy. Siihen en oikein ikinä tykästynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo toki, mutta ei kuitenkaan noin räikeästi vihervasemmistoa myötäilevää.
Poliittinen satiiri kohdistuu yleensä vallassa oleviin. Melko luonnollista. Eihän oppositiosta saa mitään hauskaa aikaan, kun ne eivät tee päätöksiäkään.
No katsotaanpa, kuinka hauskaa ja sivaltavaa satiiria saadaan aikaan Antti Lindtmanin tulevasta hallituksesta. Tai sitten ohjelma jää taas sopivasti tauolle tuolloin.
Onhan siinä paneelissa yksi kokoomuslainenkin. Mun mielestä aika tasapuolisesti v ttu levat kaikille. Mun mielestä usein vitsailun aiheena on Antti lindtman.
Vierailija kirjoitti:
Persut täällä kyselee ja vastaa itselleen.
Mistä hitosta se kumpuaa tuo Yle-vastaisuus? Eihän Yle ole ollut mitenkään erityisen vasemmistolainen enää vuosikymmeniin.
Ja normaaliuutisoinnissa ei ainakaan ole minkäänlaista kritiikkiä kotimaan poliitikkoja ai päätöksiä kohtaan. Sipilä ja se Katera-case + Jääskeläisen ero salvasi pallit Yleltä.
Että jäljellä on enää tämä poliittinen satiiri, joka erottaa meidät Trumpilaisesta diktatuurista.
Mun mielestä Ylen kanavilta tulee ylivoimaisesti parasta ohjelmaa. Kaikki rikossarjat, dokumentit, leffat. Päätin just, että en tilaa enää yhtään suoratoistoa, koska yle riittää mulle.
Eivät uskalla käsitellä Stubbin homostelua, ainoastaan Häkkäsen sträppäys kerran esillä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan siinä paneelissa yksi kokoomuslainenkin. Mun mielestä aika tasapuolisesti v ttu levat kaikille. Mun mielestä usein vitsailun aiheena on Antti lindtman.
Tulee yleensä yksi Lindtman-vitsi ja loppuohjelman ajan kuittaillaan persuille. Sitten voidaan sanoa, että ollaan tasapuolisia, kun olihan siellä se yksi vitsi alussa.
Vierailija kirjoitti:
YLE kokonaisuudessaan on politisoitunut.
Punavihreää wokeglobalismia ajetaan läpi kaikkialla. YLE:n puolueettomus on pelkkää valhetta.
Da da, persu-Igor, kerro Anolle terveisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YLE kokonaisuudessaan on politisoitunut.
Punavihreää wokeglobalismia ajetaan läpi kaikkialla. YLE:n puolueettomus on pelkkää valhetta.
Da da, persu-Igor, kerro Anolle terveisiä.
Kuinka monta ristiriitaisuutta saadaan mahtumaan yhteen, suht lyhyeen virkkeeseen? Tuo lainaamani oli aika hyvä esimerkki.
Sehän on paras ohjelma mitä tv:stä tulee! Ihan timanttista settiä! Täytyy olla tyhmä, jos tuosta suuttuu tai loukkaantuu. Politiikka ja poliitikot on usein tosi koomisia ja heistä tulee hyvää sketsiä. Itse valtiaat oli aikanaan mahtava sarja ja kauan oon odottanut että joku pystyisi edes osittain samaan. Tämä ohjelma sen tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee yleensä yksi Lindtman-vitsi ja loppuohjelman ajan kuittaillaan persuille. Sitten voidaan sanoa, että ollaan tasapuolisia, kun olihan siellä se yksi vitsi alussa.
Persut antaa paljon enemmän aiheita kuin 10 anttia ehtii antamaan. Myös orpo on ihan piip antelias sen suhteen mitä siitä saa huumoria irti. Varsinkin jos on ns. mustan huumorin ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, se on liian poliittinen, jos ei julista persusanomaa? 😆
Hei, mä kerron sulle: ei sun ole sitä pakko katsoa, jos et diggaa. Voit reilusti vaihtaa kanavaa tai vaikka laittaa toosan kokonaankin kiinni. Televisio-ohjelmia ei nääs tehdä pelkästään sinun ideologiasi pohjalta.
Ymmärsitkö?
Riittäisi, jos ei olisi niin näkyvästi vasemmistolainen. Siis tasapuolisuutta pitää Yleltä vaatia. Rautalangasta: jos irvaillaan Orpoa, vastaavasti pitäisi irvailla Lindtmannia.
No ei.
Niitä pitää irvailla, joka ovat vallankahvassa. Ne meidän elämäämme päätöksillään hankaloittavat koko ajan.
Persu On Loukkaantunut. 😂😂
Edelleen: pist se telkku kii. Muut tykkää paitsi sää.
Lapsellisten ihmisten käkätysohjelma