Onko Ylen Kovan viikon ilta liian poliittinen ohjelma?
Onko Ylen Kovan viikon ilta liian poliittinen ohjelma?
On, selvästi vasemmistomyönteinen. Viimeksi mm. väitettiin, että demarit voittivat Ruotsin parlamenttivaaleissa. Eivät voittaneet, vaan hävisivät. Demarit menettivät 8 paikkaa.
Kommentit (31)
Loistava ohjelma ja perskokkare hallitus saa ansionsa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on jäänyt epäselväksi, että miksi sinne loppuun on pitänyt ängetä se vieras.
Tyyppi tulee minuutiksi istumaan ja sen hetken hän kiroilee runsaasti ja promoaa jotain.
Sitten parhaat palat näkee instassa, leikattu tv-ohjelmasta.
Useimmat vieraat on hyviä. Esim. Pirjosta tykkäsin.
Se on totta, että kiroilua voisi olla vähemmän. Teho lässähtää, kun voimasanoja tuhlataan turhuuteen.
Hyvä ohjelma. Saa monesti miettimään, että mikä hitto meitä vaivaa kun kaikki poliitikkojen toilailut katsotaan hymistellen sormien läpi.
Sattuikohan samaan aikaan se yksi koronapandemia, jonka alkaessa Lindström oli Brysselissä perheensä luona. Palasi tosin Suomeen vetämään yhden miehen stand uppia nimeltä Välihuuto. Mutta eihän totuus koskaan perskokkareille sovi. Helpompaa vain öyhöttää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliittiseksi satiiriksi voisi olla enemmän politiikkaa.
Joo, mutta voisivat olla tasapuolisempia poliittisuudessaan. Nyt suositaan ilmiselvästi enemmän vasemmistoa.
No kummasta irtoaa paremmat vitsit? Persut suorastaan kirjoittavat heitä pilkkaavat vitsit itse jostain Trumpista puhumattakaan.
Tämä on vähän sama juttu kun Sebastian Tynkkynen harmitteli, että nämä faktantarkastukset eivät osu samalla tavalla vassareiden juttuihin, ne kun etukäteen itse tarkastavat, että faktat on oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, se on liian poliittinen, jos ei julista persusanomaa? 😆
Hei, mä kerron sulle: ei sun ole sitä pakko katsoa, jos et diggaa. Voit reilusti vaihtaa kanavaa tai vaikka laittaa toosan kokonaankin kiinni. Televisio-ohjelmia ei nääs tehdä pelkästään sinun ideologiasi pohjalta.
Ymmärsitkö?
Riittäisi, jos ei olisi niin näkyvästi vasemmistolainen. Siis tasapuolisuutta pitää Yleltä vaatia. Rautalangasta: jos irvaillaan Orpoa, vastaavasti pitäisi irvailla Lindtmannia.
Joo. Mutta edelleen jos pitää keksiä vitsi, niin onhan se nyt ihan helvetin paljon helpompi keksiä Orposta. Kokeile itse keksiä vitsi kummastakin. Orpo on aivan itse tehnyt itsestään pellen menemällä persujen kelkkaan. Nyt on saanut sitten tehdä itsestään naurun aiheen hoitaessaan kaiken maailman silmienvääntelykohuja ymv. Siinä on vitsinniekat päässeet helpolla. On voitu vain näyttää kuva näistä tontuista silmiään venyttämässä ja perään pätkä Orposta sanomassa, että meillä hallituksessa on nollatoleranssi ra silmille. Vitsi on jo siinä!
Miten sellainen ohjelma, jonka tarkoitus on tehdä poliittista satiiria, voi olla "liian" poliittinen? 😅 Ap ei ole tainnut oikein ymmärtää, että ohjelma keskittyy nimenomaan politiikkaan.
Jos ei kestä satiiria omasta puolueesta, älä sitten katso.
Vaalithan voi voittaa vaikka puolueen paikkamäärä vähenisi. Nämä kaksi asiaa ovat totta yhtä aikaa.
Vasemmistoliiton Niina Lahtinen vaihtoon, kiitos! Anti pyöreä 0. Ei mitään terävää tai hauskaa sanottavaa. Väsähtäneenä sössöttää omiaan, mistä muut ei saa kiinni. Tämä oli heti kauden ekassa jaksossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, se on liian poliittinen, jos ei julista persusanomaa? 😆
Hei, mä kerron sulle: ei sun ole sitä pakko katsoa, jos et diggaa. Voit reilusti vaihtaa kanavaa tai vaikka laittaa toosan kokonaankin kiinni. Televisio-ohjelmia ei nääs tehdä pelkästään sinun ideologiasi pohjalta.
Ymmärsitkö?
Riittäisi, jos ei olisi niin näkyvästi vasemmistolainen. Siis tasapuolisuutta pitää Yleltä vaatia. Rautalangasta: jos irvaillaan Orpoa, vastaavasti pitäisi irvailla Lindtmannia.
Et sitten ole katsonut ohjelmaa. Tai ymmärtänyt sketsejä. Esimerkiksi kahdessa viimeisimmässä on ilakoitu Lindtmaninkin kustannuksella.
En silti usko että kukaan pakottaa sinua katsomaan sitä tai mitään muutakaan ohjelmaa.