Onko Ylen Kovan viikon ilta liian poliittinen ohjelma?
Onko Ylen Kovan viikon ilta liian poliittinen ohjelma?
On, selvästi vasemmistomyönteinen. Viimeksi mm. väitettiin, että demarit voittivat Ruotsin parlamenttivaaleissa. Eivät voittaneet, vaan hävisivät. Demarit menettivät 8 paikkaa.
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Rahoitusta on vieläkin leikattava. Olen katsonut kyseistä ohjelmaa noin 6 minuuttia jossa olikin jo puolet liikaa.
Sinä et ole Suomen kansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan siinä paneelissa yksi kokoomuslainenkin. Mun mielestä aika tasapuolisesti v ttu levat kaikille. Mun mielestä usein vitsailun aiheena on Antti lindtman.
Tulee yleensä yksi Lindtman-vitsi ja loppuohjelman ajan kuittaillaan persuille. Sitten voidaan sanoa, että ollaan tasapuolisia, kun olihan siellä se yksi vitsi alussa.
Johtuisiko kenties siitä, että persut tekevät jatkuvasti tyhmyyksiä ja puhuvat hulluja?
Jokainen fiksu aikuinen varmasti ymmärtää, että ilman Yleisradiota Suomessa ei tehtäisi edes poliittista satiiria. Poliittinen satiiri on aina merkki toimivasta demokratiasta, joten toivoisin sitä näkeväni enemmänkin Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole tarkoituskin? Ohjelma saisi jatkua ympäri vuoden.
Se lakkautetan alna, kun valtaan astuu vasemmistohallitus. Viimeksi Marinin aikana lakkautettiin ja aloitettiin kylläs tiedätte milloin. Suuren persujahdin alettua.
Nyt ne psyykenlääkkeet!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan siinä paneelissa yksi kokoomuslainenkin. Mun mielestä aika tasapuolisesti v ttu levat kaikille. Mun mielestä usein vitsailun aiheena on Antti lindtman.
Tulee yleensä yksi Lindtman-vitsi ja loppuohjelman ajan kuittaillaan persuille. Sitten voidaan sanoa, että ollaan tasapuolisia, kun olihan siellä se yksi vitsi alussa.
Ei kai se nyt ole Lindtmanin vika, että persut ovat tahattoman komiikan loppumaton lähde?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuisiko kenties siitä, että persut tekevät jatkuvasti tyhmyyksiä ja puhuvat hulluja?
Nimenomaan. Persut tekevät itsensä pilkkaamisesta niin uskomattoman helppoa. Tämänkin kauden rajuimmat tyrimiset ovat taas persujen käsialaa, priimaesimerkkinä Vornasen yksityiset pyssysodat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliittiseksi satiiriksi voisi olla enemmän politiikkaa.
Joo toki, mutta ei kuitenkaan noin räikeästi vihervasemmistoa myötäilevää.
Siellä on Koomikko Iikka Kivi käsikirjoittamassa, niin mitäs muuta odotat.
Poliittisen satiirin tekeminen alkaa olla kohta mahdotonta, kun poliitikot tekevät sen aivan itse. Mikäli eivät ammuskele kännipäissään kadulla, niin pyrkivät ainakin naula päässä Finnairin lennolle.
Ei ole helppoa käsikirjoittajilla, ei.
Vierailija kirjoitti:
Persut täällä kyselee ja vastaa itselleen.
Mistä hitosta se kumpuaa tuo Yle-vastaisuus? Eihän Yle ole ollut mitenkään erityisen vasemmistolainen enää vuosikymmeniin.
Ja normaaliuutisoinnissa ei ainakaan ole minkäänlaista kritiikkiä kotimaan poliitikkoja ai päätöksiä kohtaan. Sipilä ja se Katera-case + Jääskeläisen ero salvasi pallit Yleltä.
Että jäljellä on enää tämä poliittinen satiiri, joka erottaa meidät Trumpilaisesta diktatuurista.
Persut ovat olleet ikuisesti katkeria siitä että Yle ei suostu kritisoimaan maaahannmuuttoa. Tätä on jatkunut varmaan jo sieltä Tony Halmeen päivistä saakka. Oha-Allah ja Purpur onnistuivat nostamaan sen puolueen kantavaksi voimaksi. Persujen nykyiset toimet Yleä kohtaan ovat nyt kostoa siitä.
Vierailija kirjoitti:
Poliittisen satiirin tekeminen alkaa olla kohta mahdotonta, kun poliitikot tekevät sen aivan itse. Mikäli eivät ammuskele kännipäissään kadulla, niin pyrkivät ainakin naula päässä Finnairin lennolle.
Ei ole helppoa käsikirjoittajilla, ei.
Tai lähtevät bailaamaan ja laistavat päivystysvelvollisuuden. Tai kuskaavat valtion autoilla pintajulkkuja Kesärantaan ilmaisen viinan bileisiin,,,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se nyt ole Lindtmanin vika, että persut ovat tahattoman komiikan loppumaton lähde?
Kyl Sanna Marin olisi töppäilyineen ja virheineen ollut paras komiikan lähde, kaikessa omahyväisyydessään, mutta ohjelma katkaistiin Marinin kauden ajaksi ja käynnistettiin sukkelasti Orpon kaudella…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut täällä kyselee ja vastaa itselleen.
Mistä hitosta se kumpuaa tuo Yle-vastaisuus? Eihän Yle ole ollut mitenkään erityisen vasemmistolainen enää vuosikymmeniin.
Ja normaaliuutisoinnissa ei ainakaan ole minkäänlaista kritiikkiä kotimaan poliitikkoja ai päätöksiä kohtaan. Sipilä ja se Katera-case + Jääskeläisen ero salvasi pallit Yleltä.
Että jäljellä on enää tämä poliittinen satiiri, joka erottaa meidät Trumpilaisesta diktatuurista.
Persut ovat olleet ikuisesti katkeria siitä että Yle ei suostu kritisoimaan maaahannmuuttoa. Tätä on jatkunut varmaan jo sieltä Tony Halmeen päivistä saakka. Oha-Allah ja Purpur onnistuivat nostamaan sen puolueen kantavaksi voimaksi. Persujen nykyiset toimet Yleä kohtaan ovat nyt kostoa siitä.
Väitteesi ei oikein kestä tarkempaa tutkiskelua, sillä Yleisradion tehtävä ei ole kritisoida mitään, vaan ainoastaan välittää uutisia ja kertoa ilmiöistä. Lukija ja katsoja sitten päättää mitä niistä asioista ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl Sanna Marin olisi töppäilyineen ja virheineen ollut paras komiikan lähde, kaikessa omahyväisyydessään, mutta ohjelma katkaistiin Marinin kauden ajaksi ja käynnistettiin sukkelasti Orpon kaudella…
Yleisradio on esittänyt poliittista satiiria kaikkien hallitusten aikaan viimeisen kymmenen vuoden aikana, joten miksi valehtelet?
Noin viikon uutiset 2014-2016
Noin viikon studio 2018-2019
Sivuhistoria 2022
Kovan viikon ilta 2023-2026
PS. Milloin kaupalliselta MTV:ltä näemme poliittista satiiria?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisradio on esittänyt poliittista satiiria kaikkien hallitusten aikaan viimeisen kymmenen vuoden aikana, joten miksi valehtelet?
Sivuhistoria 2022
Kovan viikon ilta 2023-2026PS. Milloin kaupalliselta MTV:ltä näemme poliittista satiiria?
Näin ne asiat koetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliittiseksi satiiriksi voisi olla enemmän politiikkaa.
Joo toki, mutta ei kuitenkaan noin räikeästi vihervasemmistoa myötäilevää.
Siellä on Koomikko Iikka Kivi käsikirjoittamassa, niin mitäs muuta odotat.
Hyvä kun nostin Kiven esiin keskustelussa. Kannattaa ehdottomasti katsoa Iikka Kiven Erityinen luontosuhde -esitys. Harvoin koomikko kykenee koskettamaan yleisöä niin monipuolisesti kuten Iikka tekee.
Vasemmiston ja oikeiston ero on se, että vasemmistolaiset ovat hauskoja ja oikeistolaiset naurettavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole tarkoituskin? Ohjelma saisi jatkua ympäri vuoden.
Se lakkautetan alna, kun valtaan astuu vasemmistohallitus. Viimeksi Marinin aikana lakkautettiin ja aloitettiin kylläs tiedätte milloin. Suuren persujahdin alettua.
Päivitäpä lähihistoriasi. Jukka Lindströmin sivuhistoria kuvattiin 2021 ja julkaistiin huhtikuussa 2022 ylellä. Marinin hallitus toimi kevääseen 2023 saakka.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Jukka_Lindstr%C3%B6min_Sivuhistoria
Katso jakso kolme areenasta ja kerro saiko Marin pääministerinä jonkun verran kärkästä satiirista kritiikkiä Lindströmin tiimiltä Marinin pääministeriaikana?
Vierailija kirjoitti:
Vasemmiston ja oikeiston ero on se, että vasemmistolaiset ovat hauskoja ja oikeistolaiset naurettavia.
Hyvä pointti. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivuhistoria 2022
Kovan viikon ilta 2023-2026PS. Milloin kaupalliselta MTV:ltä näemme poliittista satiiria?
Poliittinen satiiri vaatii paljon käsikirjoittajia, mikä tekee siitä kallista. Kaupallisen kanavan on järkevämpää tehdä halpaa ohjelmaa ja myydä sitä tyhmälle katsojakunnalleen.
Pitää välillä hengähtää. Persut yksistään on herkullinen kohde poliittiselle irvailulle.