Mies! Mikä on naiselta edellyttämäsi "bare minimum"?
Ei julkaise vähäpukeisia kuvia somessa? Ei avointa Instaa? Ei missään nimessä OF:a? Ansaitsee omat rahansa?
Kommentit (254)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on ihan ykköskriteerien joukossa naiselle - tupakoimattomuuden, liikunnallisuuden ja terveellisen ruokavalion ohella - että ei käytä hormonaalista ehkäisyä. Maltillinen somen käyttö ok, vaikka itse en käytä. Of ei. m49
Mikä siinä hormonaalisessa ehkäisyssä sinua rassaa? Kondomillako ajattelit ehkäisyn hoitaa?
Se muuttaa naisen hormonitoiminnan luonnottomaksi. Arvostan luonnollista, lajityypillisesti käyttäytyvää naista. Kondomi ok. m49
Erikoinen kommentti, koska hormoneja käytetään myös sairauksien hoitoon. Varsinkin sinun ikäisillä naisilla on usealla tarvetta hormoneille, mutta ei niinkään ehkäisylle.
No ei kai kukaan ehdoin tahdoin etsi kumppanikseen myöskään sairasta ihmista, vaan tervettä.
En varsinaisesti halua naista tässä iässä mihinkään eli minimivaatimukseni on varmaankin että nainen elää omaa elämäänsä jossakin ihan muualla.
Seksiä joskus tarvitsen, mutta tällaiset tarpeet hoitaa ammatti-ihminen paremmin ja ei tule mitään kuuta oheisriesaa.
M53
Vierailija kirjoitti:
Naisen tulee olla uskova kristitty ja yöpöydältä tai vähintään kirjahyllystä tulee löytyä Raamattu, jota luetaan päivittäin paperi- tai digiversiona. Riippuen kirkkokunnasta myös virsikirja tai hengellinen laulukirja tulee löytyä. Lisäksi naisen tulee käydä seurakunnassa, jumalanpalveluksissa, kokouksissa ym. Nämä ovat speksit bare minimum tasolle, eli tästä lähdetään liikkeelle.
Mikä Raamatuista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen vaatimus, että tykkää minusta ihan ihmisenä ja näkee minut kanssa ihan ihmisenä. Ei vain siitä mitä minä pystyn tekemään. Tätä on aika vaikea löytää ihmisistä. Puhutaanpa sitten miehistä tai naisista.
Aivan, eli itsekään et vaadi naiselta esim. pimppiä ja seksuaalipalveluksia vaan kohtelet häntä vaan ihmisenä. Aika kiva.
Seksuaalisuus on erittäin olennainen osa ihmisyyttä. Aseksuaalisuus lähentelee robotin elämää.
:D Hengellisyys on erittäin olennaisuus osa ihmisyyttä. Sekä puutarhanhoito. Ja päälläseisonta ja mahdollisesti myös virkkaus tai vaikkapa tähtien bongaus. Ketään ei kiinnosta kopmulsiivinen sukuelimensa räplääminen eikä varsinkaan idiootit, jotka gaslightaavat uhreja hyväksikäyttötaipumuksiinsa sairaallistamalla terveempiä yksilöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on ihan ykköskriteerien joukossa naiselle - tupakoimattomuuden, liikunnallisuuden ja terveellisen ruokavalion ohella - että ei käytä hormonaalista ehkäisyä. Maltillinen somen käyttö ok, vaikka itse en käytä. Of ei. m49
Mikä siinä hormonaalisessa ehkäisyssä sinua rassaa? Kondomillako ajattelit ehkäisyn hoitaa?
Se muuttaa naisen hormonitoiminnan luonnottomaksi. Arvostan luonnollista, lajityypillisesti käyttäytyvää naista. Kondomi ok. m49
Erikoinen kommentti, koska hormoneja käytetään myös sairauksien hoitoon. Varsinkin sinun ikäisillä naisilla on usealla tarvetta hormoneille, mutta ei niinkään ehkäisylle.
No ei kai kukaan ehdoin tahdoin etsi kumppanikseen myöskään sairasta ihmista, vaan tervettä.
Ok, sellainen elukka sieltä sitten. Humaanin kulttuurin sanottiin alkaneen siitä, kun heimoapinat ensimmäistä kertaa susille heittämisen jälkeen auttoivat reisiluun murtanutta toveriaan. Ilmeisesti kaikki eivät ole vielä kehittyneet edes heimoapinoiden tasolle!
Naisen tulee olla uskova kristitty ja yöpöydältä tai vähintään kirjahyllystä tulee löytyä Raamattu, jota luetaan päivittäin paperi- tai digiversiona. Riippuen kirkkokunnasta myös virsikirja tai hengellinen laulukirja tulee löytyä. Lisäksi naisen tulee käydä seurakunnassa, jumalanpalveluksissa, kokouksissa ym. Nämä ovat speksit bare minimum tasolle, eli tästä lähdetään liikkeelle.
Menin jo luostariin, rakastan jumalaa enkä miehen pipulia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vähimmäisvaatimus on, että nainen on hoikka.
Ei riitä, tissitön poikapylly ei ole nainen laisinkaan.
Jäitkö vaille äidinmaitoa?
En jäänyt, sillä isäni ei joutunut tyytymään tissittömään poikapyllyyn.
Ei ole tissien koosta kiinni paljonko tuottaa äidinmaitoa, vaan aineenvaihdunnan tehokkuudesta. Tissit ovat ihan muita iloja varten
Niitä iloja pitää olla sekä miehellä että lapsella. Mikä pettymys ja huono alku lapselle jos äiti on tissitön poikapylly. Kuka sitä lattanaa laudan nuppia haluaa heti synnyttyään imeskellä??
Lapsi ei piittaa tippaakaan kuin siitä, että saa olla äitinsä lähellä, tissien koosta viis. Mutta miehet sössivät tämänkin ja silpovat lastensa äidit, laittavat heidät töihin ja lapset broilerilaitoksiin, jne.
Katsopa vaan niin naapurin rouvan isommat tissit kiinnostaa myös lasta enemmän kuin pelkät nännin näpykkäsi. Onhan se lapselle karua huomata jo niin pienenä ettei nallekarkit menneet tasan.
Terve lapsi pitää isohinkkistä sairaana ja ällönä. Sellaisia ei ole eläimilläkään, pelkkä perverssien ihmisten mutaatio. Siitä voi päätellä jotain tuon mutaation synnystä.
Vierailija kirjoitti:
Bare minimum on, että naisella on pienemmät munat kuin minulla?
Voi olla nykypäivänä mahdottomuus, naiset ovat pitäneet housuja niin kauan että miehet alkavat näyttää aika heiveröisiltä otuksilta.
Ennen vanhaan tämä muutos valtadynamiikassa tapahtui sen jälkeen kun nainen sai lapsen - synnytyskipujen sanotaan olevan niin kovat että ihmiskehon pitäisi teoriassa kuolla niihin. Raskaana oleminen itsessään on kuin maratoonilla olisi - 9kk tauottomalla maratoonilla. Niin ja sitten on vielä se 24/7 lapsi sen jälkeen.
Mehiläiset ovat tajunneet jotain, kun pitävät vain paria kuhnuria ja heivaavat nämäkin kuolemaan ulos, kun menevät itse talviunille
Hyönteiset ovat maalla elävistä olennoista kuitenkin kehittyneimpiä, olleet täällä pisimpään ja siksi myös evolvoituneet kauiten ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alle 35v. Lapseton. paino 50-60kg max. Ei ole kovin vaativat kriteerit
Onko naisen aina painettava 50-60kg, pituudesta riippumatta. Olen itse 170cm, ja kun laihduin 56-kiloiseksi, minulta esim. loppui kuukautiset yli vuodeksi. Kun lihoin hieman, kuukautisetkin palasivat. Minulle ei ollut terve paino se 56 kg. Jollekin lyhyemmälle naiselle olisi.
Jotkut ovat sitä mieltä, että jatkuva menstruointi ei ole terveyden vaan nimenomaan sairauden merkki. Mutta länsimaalainen terveysoppi on rakennettu sen varaan, että nainen on koko ajan ylensyönyt, itse asiassa me kaikki olemme ylensyöneitä koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa koskaan epäloogisia tunnehumppakohtauksia, puhuu aina rauhallisesti ja kunnioittavasti vaikka aihe olisi hankala, harrastaa vähintään satunnaisesti kanssani peppuseksiä.
Miksi haluat että nainen työntää jotakin peppuusi? Kerro suolenhuuhtelurutiinisi, niin arvostellaan.
Ymmärsit ketjun aiheen pieleen, tämä ei ollut: "vittuillaan miehille, koska heidän vaatimuksensa ovat ihan tyhmiä"-ketju.
Sinä saat vaatia kumppanikandidaateiltasi ihan mitä haluat, minä saan vaatia samoin. Jos jonkun kanssa ei minimi täsmää niin kannattaa jatkaa matkaa, ei se ole sen kummempaa. Maailma on täynnä ihmisiä joille sinä et kelpaa, ei siitä kannata esiteini-itkuraivareita ottaa.
Jos tulee vauva palstalle eli suomen naisten palstalle vittuilemaan naisille niin sitten pitää kyllä kestää vittuilu takaisin päin myös. Jossain autokerholla voitte sitten kyräillä ja vittuilla salaa miesten kesken ilman vastavittuilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokaa kaittava mies on kuuma, varsinkin, jos hän on hyvä ja innokas kokki.
Joo paitsi sitten kun sinulla on toosa murskana ja joudut menemään töihin, heittämään vauvan broilerilaitokseen, koska kokkiharrastajamies ei teekään riittävästi rahaa elättääkseen perhettänne.
Kuka tuollaista haluaa. Lapsenrääkkäystä ja naisen seksuaalisuuden mitätöintiä. Liukuhihnalapset kasvatettakoon miesten perseissä.
Naiset tekee ruokaa työpäivän jälkeen, joten sama onnistuu miehiltäkin. Parikymppiset tai vanhemmat lapset eivät tarvitse kotiäitiä.
Siis tässä puhuttiin nyt hedelmällisten ihmisten pariutumisesta, ei mistään mahojen larpista esittää hedelmällistä.
Naisella tuhlaantuu elämää kotosalla sellaiset 5-6v per lapsi, tai siis lapsi tarvitsee tämän ja nainen tarvitsee tämän. Kokkiharrastajamiehen on parempi olla sijoitusmiljonääri sitten, jos haluaa vaan harrastella eikä painaa kahta duunia kun nainen tuusaa kehonsa ja kaiken aikansa miehen äpärään.
Mitä helvettiä? Joku nainenko nykyaikana jumii kotona muiden elättinä niin kauan että lapsi on 5-6v?
Et ole päivähoidosta kuullut koskaan?
Miksi laittaisin lapseni broilerilaitokseen?
Jos mies haluaa tehotuottaa liukuhihnalapsia broilerilaitokseen niin saa synnyttää ne myös ihan itse. Minä en sellaiseen ryhdy enkä todellakaan synnytä omia jälkeläisiäni tuollaiseen hirviölaitosjärjestelmään.
- Ei mt-historiaa tai epävakaata persoonallisuutta
- Ei mahdottoman lihava, koska intiimi kanssakäyminen hankaloituu
- Käy töissä ja pystyy elättämään itsensä
- Hyvä perussivistys
Ja nämä kaikki aiemmista suhteista opittuna.
Mitä enemmän näitä luen, sitä vähemmän olen kiinnostunut miehistä.
Seksuaalisuus on erittäin olennainen osa ihmisyyttä. Aseksuaalisuus lähentelee robotin elämää.