Mies! Mikä on naiselta edellyttämäsi "bare minimum"?
Ei julkaise vähäpukeisia kuvia somessa? Ei avointa Instaa? Ei missään nimessä OF:a? Ansaitsee omat rahansa?
Kommentit (243)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on ihan ykköskriteerien joukossa naiselle - tupakoimattomuuden, liikunnallisuuden ja terveellisen ruokavalion ohella - että ei käytä hormonaalista ehkäisyä. Maltillinen somen käyttö ok, vaikka itse en käytä. Of ei. m49
Mikä siinä hormonaalisessa ehkäisyssä sinua rassaa? Kondomillako ajattelit ehkäisyn hoitaa?
Se muuttaa naisen hormonitoiminnan luonnottomaksi. Arvostan luonnollista, lajityypillisesti käyttäytyvää naista. Kondomi ok. m49
Eli naista joka välttelee mieskontaktia läpi elämänsä eikä parittele kuin tiineytyäkseen. Check. Mitenkäs ajattelit tämän naisen löytää? Voin paljastaa että olemme aika hyviä piiloutumaan sekä melko aggressiivisia, kun ei ole raskaussteroidi estrogeenillä huumattu s eksiorjuuteen.
Ja höpsistä. m49
Et ole ilmeisesti koskaan tavannut naista joka ei pumppaa itseään täyteen steroideja.
Vierailija kirjoitti:
Max 60 kg. Ei mitään täytteitä. Ei lehmän mallisia rintoja yms. Plussaa jos menee palomies(henkilö)punnerrus.
Elina Gustafsson?
Vierailija kirjoitti:
p*llu ja pulssi
Tingi jälkimmäisestä, niin homma helpottuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli haluat olla talipallo :D Kannattaa talvella varoa kun on tintit liikkeellä.
Olen normaalipainoinen ja viimeksi kun olin paastolla 3 päivää täysin R I P P E D . En ota neuvoja vastaan vammaisilta proteiinimössöaivoilta.
Laiha läski eli toffeeta sisältä siis. Erittäin epäterveellinen kehonkoostumus.
En edes viitsi vastata proteiinintäyteiseen aivopieruusi.
Eikö aivosikaan pelitä? Jopa sumopainijoilla on parempi kehonkoostumus kuin laihoilla läskeillä. Laihoilla läskeillä kun kaikki rasva on sisäelinrasvaa.
Kyllä se vähimmäisvaatimus on, että nainen on hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on ihan ykköskriteerien joukossa naiselle - tupakoimattomuuden, liikunnallisuuden ja terveellisen ruokavalion ohella - että ei käytä hormonaalista ehkäisyä. Maltillinen somen käyttö ok, vaikka itse en käytä. Of ei. m49
Mikä siinä hormonaalisessa ehkäisyssä sinua rassaa? Kondomillako ajattelit ehkäisyn hoitaa?
Se muuttaa naisen hormonitoiminnan luonnottomaksi. Arvostan luonnollista, lajityypillisesti käyttäytyvää naista. Kondomi ok. m49
Erikoinen kommentti, koska hormoneja käytetään myös sairauksien hoitoon. Varsinkin sinun ikäisillä naisilla on usealla tarvetta hormoneille, mutta ei niinkään ehkäisylle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli pms-oireet ei haittaa sinua eikä särkylääkkeiden käyttö. Parhaimmillaan hormoniehkäisy pitää kuukautiset pois, ne voi olla todella elämää haittaavat. Itse en tuollaista määräilyä ota vastaan.
Ei haittaa. Sinä saat olla miten haluat puolestani. En etsi juuri sinua vaan naista, joka omasta halustaan täyttää kriteerini ilman, että minä esitän vaatimuksia. m49
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä, tissitön poikapylly ei ole nainen laisinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli haluat olla talipallo :D Kannattaa talvella varoa kun on tintit liikkeellä.
Olen normaalipainoinen ja viimeksi kun olin paastolla 3 päivää täysin R I P P E D . En ota neuvoja vastaan vammaisilta proteiinimössöaivoilta.
Laiha läski eli toffeeta sisältä siis. Erittäin epäterveellinen kehonkoostumus.
En edes viitsi vastata proteiinintäyteiseen aivopieruusi.
Eikö aivosikaan pelitä? Jopa sumopainijoilla on parempi kehonkoostumus kuin laihoilla läskeillä. Laihoilla läskeillä kun kaikki rasva on sisäelinrasvaa.
Minulle on ihan fine että pidät minua ällöttävänä kuvitelmissasi, itse asiassa se on etuni, sillä en koskaan lisääntyisi proteiinimössöaivon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen kommentti, koska hormoneja käytetään myös sairauksien hoitoon. Varsinkin sinun ikäisillä naisilla on usealla tarvetta hormoneille, mutta ei niinkään ehkäisylle.
Pharma sepitää ummet ja lammet saadakseen lisämyyntiä ja naiset huumattua säyseiksi ja helpoiksi raskaushormoni estrogeenillä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli pms-oireet ei haittaa sinua eikä särkylääkkeiden käyttö. Parhaimmillaan hormoniehkäisy pitää kuukautiset pois, ne voi olla todella elämää haittaavat. Itse en tuollaista määräilyä ota vastaan.
Ei haittaa. Sinä saat olla miten haluat puolestani. En etsi juuri sinua vaan naista, joka omasta halustaan täyttää kriteerini ilman, että minä esitän vaatimuksia. m49
Kukaan hedelmällinen nainen joka ei ole huumattu, ei tule löytymään m49 etsinnöillä :D Kun naisen hormonitoimintaa ei häiritä, olemme aivan liian taitavia ja viisikymppinen saalistaja aivan liian debiili saadakseen meitä koskaan kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä, tissitön poikapylly ei ole nainen laisinkaan.
Jäitkö vaille äidinmaitoa?
Sellainen vaatimus, että tykkää minusta ihan ihmisenä ja näkee minut kanssa ihan ihmisenä. Ei vain siitä mitä minä pystyn tekemään. Tätä on aika vaikea löytää ihmisistä. Puhutaanpa sitten miehistä tai naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairauden hoito eri asia. Etsin nuorempaa. Tosin en sulje ikäisiänikään ehdottomasti pois. m49
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan hedelmällinen nainen joka ei ole huumattu, ei tule löytymään m49 etsinnöillä :D Kun naisen hormonitoimintaa ei häiritä, olemme aivan liian taitavia ja viisikymppinen saalistaja aivan liian debiili saadakseen meitä koskaan kiinni.
Ja höpsistä. m49
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pharma sepitää ummet ja lammet saadakseen lisämyyntiä ja naiset huumattua säyseiksi ja helpoiksi raskaushormoni estrogeenillä :)
Taitaa kuitenkin keltarauhashormoni olla se tärkeämpi hoitomuoto sairauksissa, koska sillä saadaan paremmin esim. vuotohäiriöt kuriin.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen vaatimus, että tykkää minusta ihan ihmisenä ja näkee minut kanssa ihan ihmisenä. Ei vain siitä mitä minä pystyn tekemään. Tätä on aika vaikea löytää ihmisistä. Puhutaanpa sitten miehistä tai naisista.
Aivan, eli itsekään et vaadi naiselta esim. pimppiä ja seksuaalipalveluksia vaan kohtelet häntä vaan ihmisenä. Aika kiva.
Taitaa kuitenkin keltarauhashormoni olla se tärkeämpi hoitomuoto sairauksissa, koska sillä saadaan paremmin esim. vuotohäiriöt kuriin.
Laihduttaminen auttaa.
Terv. säännölliset, kivottomat menstruaatiot since forever
Terv. sumopainijaakin tyhmempi laihaläski!
Siis tässä puhuttiin nyt hedelmällisten ihmisten pariutumisesta, ei mistään mahojen larpista esittää hedelmällistä.
Naisella tuhlaantuu elämää kotosalla sellaiset 5-6v per lapsi, tai siis lapsi tarvitsee tämän ja nainen tarvitsee tämän. Kokkiharrastajamiehen on parempi olla sijoitusmiljonääri sitten, jos haluaa vaan harrastella eikä painaa kahta duunia kun nainen tuusaa kehonsa ja kaiken aikansa miehen äpärään.